ben net terug van een weekje skistage, dus een weekje geen powerlifting gedaan, wel veel skieën en snowboarden en après-ski LOL
anyway, vandaag maar opnieuw onder het ijzer gaan liggen.
heb mijn Inzer Rage X toegestuurd gekregen en ik moet zeggen dat da pakske best te groot wordt gekocht dan nipt, want de textuur geeft absoluut geen kick. ik zal, al is het zo ontworpen dat de achterkant soepel is, toch een extra iemand nodig hebben om de mouwen op te trekken want zelf lukt me dat niet. anyway, heb het vandaag niet proberen, en zal dat waarschijnlijk in de nabije toekomst ook niet doen, ik verwacht eind deze week of volgende week mijn gear van Karin. vandaag dus maar mijn oude open back inzer weer aangetrokken.
Bench (competition grip, raw) :
50*5
70*3
100*2
Bench (competition grip, shirted) :
120*1
130*1
140*1
150*1
160*0
160*1
hah!! op karakter gaan mannen!
150kg vloog echt omhoog, en dan toch maar proberen met 160kg.
erste poging lukte net niet, blijven steken op 3/4 van men lift. maar ik heb niet willen opgeven. heb dus wat gerust, heb men shirt wat naar beneden getrokken, mijn eigen een mot gegeven and smoked it! techniek mannen, techniek
ni willen afgeven hé. da brengt mij nu op een verbetering van mijn wedstrijd pr van 20kg, en ik ben nu slechts 20kg verwijderd van mijn bench doel voor het EK