Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yes ben ik ik heel blij mee. Ik zou pas na een half jaar volledig zijn hersteld, maar het lijkt toch wat sneller te gaan (alhoewel ik nog niet alles kan doen).Als je geen medische reden hebt om geen zout te eten, zou ik net zoveel zout eten als je lekker vindt (gejodieerd tafelzout). Kwark is indeed super handig (en lekker).
Fijn dat de trainingen weer goed gaan!

Ja dat is hem nou juistWat een gedoe allemaal ja. Hebben jullie wel al een andere woning?
Onze hypotheek zit boven de 90% van de waarde van onze woning en dat moet je weer aan eigen geld aantonen. Dat geld hebben wij niet dus moet de waarde van onze woning ca 4000 euro omhoog. Voor de financiering van de woning die wij hebben gekocht is dit momenteel nog het enige struikelblok.Ohh that sucks.. komt vast wel goed allemaal. Blijf je wel in het mooie Emmen wonen?Ja dat is hem nou juistOnze hypotheek zit boven de 90% van de waarde van onze woning en dat moet je weer aan eigen geld aantonen. Dat geld hebben wij niet dus moet de waarde van onze woning ca 4000 euro omhoog. Voor de financiering van de woning die wij hebben gekocht is dit momenteel nog het enige struikelblok.

Jawel, alleen kost het bakken met geldOhh that sucks.. komt vast wel goed allemaal. Blijf je wel in het mooie Emmen wonen?![]()

Ook nog gewoon in dezelfde wijk, bevalt mij prima hier!Gewoon nog enkele laatste “hobbels” op de weg ontwijken; en dan komt het allemaal wel goed. Succes!Jawel, alleen kost het bakken met geld
YesOok nog gewoon in dezelfde wijk, bevalt mij prima hier!
Dankje
inmiddels is bezichting nummer 4 gepland dus dat is mooi
ThnxGewoon nog enkele laatste “hobbels” op de weg ontwijken; en dan komt het allemaal wel goed. Succes!

Dankjeinmiddels is bezichting nummer 4 gepland dus dat is mooi
Thnx![]()
Ja hier ook! Een woning aan het water in onze wijk waren in de 1e week al meer dan 30 bezichtigingen en ging daarna ver boven de vraagprijs weg. Onze woning is minder in trek omdat we maar 2 slaapkamers hebben. Dan valt een groot deel aan potentiële kopers al af.In de stad waar ik woon provincie Flevoland is er een huizen gekte en heb je de eerste week al 40 bezichtigingen vorig jaar via via gelukkig een huis kunnen kopen maar mensen bieden gewoon 30.000 euro boven dan de taxatie waarde. Succes met de verkoop

Klopt, zag net ook weer een mooie (net nieuw bijgekomen). Het is dat wij graag een eigen praktijk willen, maar anders al had ik zoiets wel willen kopen.Die huizen aan het water kosten ook aanzienlijk meer. En in park veel te duur nog meer. Maar er staan wel prachtige woningen.