AndroidHealthClinic

Gesloten SP's 2019 POST OP LOG

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Als je geen medische reden hebt om geen zout te eten, zou ik net zoveel zout eten als je lekker vindt (gejodieerd tafelzout). Kwark is indeed super handig (en lekker).

Fijn dat de trainingen weer goed gaan!

• Topic Starter Topic Starter
Als je geen medische reden hebt om geen zout te eten, zou ik net zoveel zout eten als je lekker vindt (gejodieerd tafelzout). Kwark is indeed super handig (en lekker).

Fijn dat de trainingen weer goed gaan!
Yes ben ik ik heel blij mee. Ik zou pas na een half jaar volledig zijn hersteld, maar het lijkt toch wat sneller te gaan (alhoewel ik nog niet alles kan doen).

Zo de 2 bezichtigingen zijn geweest en 1 potentiële koper. Tenminste, zo lijkt het. De eerste was een alleenstaande vrouw met 2 kinderen en kwam dus ook tot de conclusie dat het boven nogal klein is. Ik denk dan, waarom bezichtigen als je weet dat er 2 slaapkamers zijn. Aan de andere kant zijn mensen onvoorspelbaar en wie weet is dat helemáál niet zo'n groot probleem.

De 2e vrouw is alleenstaand zonder kinderen en zocht een rustig buurtje. Gek genoeg vind zij de slaapkamer ook wat klein voor haar berg aan kleding (de kamer is 4.60x2.60). Voor de rest wat ze positief (wat ik iig van de makelaar hoorde) en ze vroeg om het bouwtechnisch rapport. Of dat wat wordt hoor ik nog.

Dus, 2 bezichtigingen in een halve week. Ik heb geen idee wat "gemiddeld" is, maar het is wel heel spannend!

Vandaag gaat de offerte voor de woning die wij hebben gekocht de deur uit, dus hopelijk hebben we binnenkort de bankgarantie binnen.

TRAINING LB

SUMO DEADLIFT
12X60 +10 KG
12X60
12X60
12X60 @5

HIPTHRUST BB
12X50
12X50
12X50

GHR
17X
17X
15X

BALL LEGCURL SS JACKKNIFE
15X / 15X
15X / 15X
15X / 12X

AB ROTATION
12 X / 12X
12X / 12X

----

Ik ben gisteren voor het laatst bij de fysiotherapeut geweest. In feite mag ik "alles" doen, maar ik moet zelf aanvoelen of het kan.

Ik mis nog 10-15 graden aan mobiliteit dus daarom kan ik nog niet squatten, tenminste, geen reguliere squats. Dit gaat wel elke week wel vooruit dus dat komt wel goed.

Omdat ik echt al heel lang last heb van mijn linkerschouder (af en aan), heb ik dat ook even gemeld.
De fysio denkt aan een geïrriteerde biceppees dus daar heb ik wat oefeningen voor gekregen.

Training vanmorgen

HEXPRESS SUPERSET
15X2X10
14X2X12
14X2X12
10X2X14 PR

LAT PULLDOWN
15X35.5 POSTOP PR
15X35.5
15X35.5
15X35.5 @6
Volgende training +2.5 kg

BENCHPRESS
15X30
8X35
8X35 @6

LOW PULLEY ROWS ONE ARM
12X30 LINKS 12X25 RECHTS
12X30 / 12X25
12X30 / 12x25

REARDELT BANDED PULL ONE ARM
12X
12X
12X

LATERAL RAISE
15X4
15X4
15X4

TRICEP PUSHDOWN ROPE SUPERSET
20X5
20X5
20X5

CONCENTRATION CURLS
LINKS 14X8 / RECHTS 12X8
10X10 / 6X10
14X8 / 12X8

HAMMER CURLS (SEATED) SUPERSET
14X6
14X6
13X6

CLOSEGRIP BENCH PUSHUPS
9X
9X

TRAINING UB QUAD FOCUS

WU
GOBLET SQUAT
20X20
10X30
10X30

BULGARIAN SPLIT SQ +20KG KB
14X P KANT
14X
14X

LEGPRESS LIFE FITNESS
15X155
15X165
15X165

LEGEXTENSION SS HAMCURLS
10X73 / 12X47 PR
12X70.5 / 12X47
12X70.5 / 12X47 @8

HEXDEADLIFT
had ik mee willen beginnen, maar ik was het vergeten :p
14X70 + 10 KG PR
14X70
14X70
pff conditioneel erg zwaar..

AB ROPE CRUNCH
3 SETS

Zo een kleine update wbt het huis. Dan besef je ook meteen wat voor belachelijk wereldje dit is!

Onze makelaar weigert de woningwaarde omhoog te zetten. Ik denk dan, het gaat maar om een getalletje en het is ALLEEN voor onze financiering. Hij heeft daar zelf baat bij, want als de koop niet door zou gaan dan heeft hij ook geen geld.

Maar goed, de taxateur voor de woning die wij hebben gekocht mocht helaas voor onze woning geen waardebepaling doen. Nu komt er dus een andere taxateur langs en je raadt het al, wij moeten hier bijna 500 euro voor neertellen. Om een f*cking getalletje:/ De waarde staat ook al vast dus het langskomen is een beetje een formaliteit.

Dus die komt zaterdag langs en dan kan EINDELIJK maandag de offerte worden verstuurd. De datum ontbindende voorwaarden moet dus worden verschoven.

Voor de rest is er nog geen bezichtiging gepland voor onze woning. Ik heb verder ook niets gehoord van de vorige 2 dus het is even afwachten en ik heb al zo weinig geduld O.o

Wat een gedoe allemaal ja. Hebben jullie wel al een andere woning?

Wat een gedoe allemaal ja. Hebben jullie wel al een andere woning?
Ja dat is hem nou juist:p Onze hypotheek zit boven de 90% van de waarde van onze woning en dat moet je weer aan eigen geld aantonen. Dat geld hebben wij niet dus moet de waarde van onze woning ca 4000 euro omhoog. Voor de financiering van de woning die wij hebben gekocht is dit momenteel nog het enige struikelblok.

Ik duim zo hard voor jullie!!!

Ja dat is hem nou juist:p Onze hypotheek zit boven de 90% van de waarde van onze woning en dat moet je weer aan eigen geld aantonen. Dat geld hebben wij niet dus moet de waarde van onze woning ca 4000 euro omhoog. Voor de financiering van de woning die wij hebben gekocht is dit momenteel nog het enige struikelblok.
Ohh that sucks.. komt vast wel goed allemaal. Blijf je wel in het mooie Emmen wonen? :)

Dankje:) inmiddels is bezichting nummer 4 gepland dus dat is mooi:)

Thnx:)

In de stad waar ik woon provincie Flevoland is er een huizen gekte en heb je de eerste week al 40 bezichtigingen vorig jaar via via gelukkig een huis kunnen kopen maar mensen bieden gewoon 30.000 euro boven dan de taxatie waarde. Succes met de verkoop

Laatst bewerkt:
In de stad waar ik woon provincie Flevoland is er een huizen gekte en heb je de eerste week al 40 bezichtigingen vorig jaar via via gelukkig een huis kunnen kopen maar mensen bieden gewoon 30.000 euro boven dan de taxatie waarde. Succes met de verkoop
Ja hier ook! Een woning aan het water in onze wijk waren in de 1e week al meer dan 30 bezichtigingen en ging daarna ver boven de vraagprijs weg. Onze woning is minder in trek omdat we maar 2 slaapkamers hebben. Dan valt een groot deel aan potentiële kopers al af.

Maar goed, onze woning is meer in trek bij starters of alleenstaanden dus hopelijk wordt er binnenkort een goed bod gedaan:)

Die huizen aan het water kosten ook aanzienlijk meer. En in park veel te duur nog meer. Maar er staan wel prachtige woningen.

Die huizen aan het water kosten ook aanzienlijk meer. En in park veel te duur nog meer. Maar er staan wel prachtige woningen.
Klopt, zag net ook weer een mooie (net nieuw bijgekomen). Het is dat wij graag een eigen praktijk willen, maar anders al had ik zoiets wel willen kopen.

Training vanmorgen

HEXPRESS INCLINE SUPERSET
15X2X12 VPR
12X2X14 VPR
11X2X14
18X2X12 VPR AMRAP

LAT PULLDOWN OVERHANDS
15X38 POSTOP PR
15X38
15X40 POST OP PR
14X40
Dit gaat weer mooi vooruit:)

BENCHPRESS PAUSED
15X30
8X35
15X30

LOW PULLEY ROWS (met touw) nieuw, of eigenlijk terug van weg geweest
15x49
15x57
15x57

REARDELT BANDED PULL ONE ARM
12X
12X
12X

LATERAL RAISE SEATED DEADSTOP
24X4
22X4
22X4

TRICEP PUSHDOWN ROPE SUPERSET
15X7.5
15X7.5
15X7.5
15X7.5

HAMMER CURLS STRICT (SEATED)
12X8
12X8
10X8
10X8

TRICEP ONE ARM PUSHDOWN SS HIGH PULLEY CURLS

---

bench voelt nog niet super, Ik denk dat ik het eerst maar bij 30 kg ga houden tot dat trekkend gevoel weg is. Voor de rest gaat alles goed! Ik heb geen pijn verder en mijn spiermassa/kracht komt langzaam aan terug

edit: ik was helemaal mijn amrap vergeten te loggen...

Laatst bewerkt:
Update maten

Bw 69.4 kg +0.5 kg

TAILLE 65.5 / 66.5 +1cm
BUIK 80 / 81 +1cm
BILLEN 96 / 97 +1cm
BOVENBENEN 58.5 / 58.8 +0.3 cm
Huidplooi heup 5.5 mm / 5 mm -0.5 mm
Ik heb mijn huidplooi op een ander moment gemeten, Ik ben nu ook wat lichter namelijk.

inCollage_20190520_111625121.jpg

OBV de spiegel lijk ik hetzelfde te zijn gebleven dus ik ga gewoon zo door! Liever ga ik flink in vet% omlaag, maar ik moet ook weer wat massa terug winnen. Er is maar 0.5 cm bij op mijn arm, dus kracht komt blijkbaar sneller terug dan spiermassa.

Ik doe daarom dit keer ook weer mee met de contest. Ik ben 5% droger dan aan het begin van mijn cut vorig jaar (februari) dus ik heb ook aan 4 weken wel genoeg om 4-5% vet te lozen.

Wie doen er trouwens mee?!

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven