XXL Nutrition

Squat knieen uitsteken?

Bezoekers in dit topic

Als je nieuw bent kan je beter eerst de sticky's doorlezen

Lef:
Lid sinds: jan 2011
Posts: 486

Sheamus:
Lid sinds: mar 2012
posts 240

Vind het echt klets dat je zo "hoort" te squatten trouwens. Parallel of iets voorbij parallel is prima. Daaronder is niet slecht, maar niet iedereen kan dat. Waarschijnlijk zak je in jouw gedachten ook verder dan in de realiteit. ;)
 
Goeie onderbouwing jochie. ik heb gewoon gelijk

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 11:29 ----------



jochie??? tegen tymboo.... jij bent best wel dapper. volgens mij benched en squat hij jouw BW x3:o

punt blijft gewoon dat je blijft uitwijden/doorzagen over iets dat eigenlijk per persoon, per doelstelling, per gedragen schoen, per staat van lichaam, een andere situatie oplevert.

daarbij geeft 20 posts over parallel of haaks geen geen zak bijdrage...
 
Laatst bewerkt:
vraag ik mij ook af, iemand hier antwoord op? mij is verteld dat als ik spring je niet verder dan paralel mag doorzakken om de klap op te vangen omdat je meniscus dan naar buiten word gedrukt dius zou bij squat ook zo moete zijn lijkt me

[Link niet meer beschikbaar]
 
Lef:
Lid sinds: jan 2011
Posts: 486

Sheamus:
Lid sinds: mar 2012
posts 240

Vind het echt klets dat je zo "hoort" te squatten trouwens. Parallel of iets voorbij parallel is prima. Daaronder is niet slecht, maar niet iedereen kan dat. Waarschijnlijk zak je in jouw gedachten ook verder dan in de realiteit. ;)

Dat zeg ik toch ook niet?
Maar dat is wel de vorm waarna je zou moeten streven, that's it
 
Dat zeg ik toch ook niet?
Maar dat is wel de vorm waarna je zou moeten streven, that's it
Waarom?

PS: Ik heb de stickies even overlopen, niets over gevonden.
 
Dit topic laat me echt twijfelen hoe goed BB is voor je mentale capaciteiten



Ervan uitgaande dat BB niet gewoon voornamelijk de verstandelijk beperkte mens aantrekt
 
Dit topic laat me echt twijfelen hoe goed BB is voor je mentale capaciteiten



Ervan uitgaande dat BB niet gewoon voornamelijk de verstandelijk beperkte mens aantrekt
Nu begrijp ik het helemaal, bedankt voor je antwoord :thumbs:
 
Was niet specifiek op jou gericht hoor
 
Dit topic laat me echt twijfelen hoe goed BB is voor je mentale capaciteiten



Ervan uitgaande dat BB niet gewoon voornamelijk de verstandelijk beperkte mens aantrekt

geef gewoon even antwoord....
 
Ik snap dat niet iedereen zo diep kan gaan ivm flexibiliteit

Maar ik neem toch aan dat iedereen streeft naar een zo goed mogelijk squatvorm?
Of neem je genoegen met sloppy squats of partial squats?
 
Dit is een parallelogram.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dan blijft alsnog mij opmerking kloppen dat je eerder je bovenbeen parallel aan je onderbeen moet zien te krijgen dan parallel aan de vloer

Ik denk idd dat zo diep mogelijk squaten beter is dan bewust par. met de vloer gaan.
 
Woehoew! 3XL is het met mij eens, ik win


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hier ging het topic geneens over :roflol:
 
Woehoew! 3XL is het met mij eens, ik win


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en dan durf jij nog iets te zeggen over andere mensen en beperkingen.....man die plaat die jij voor je hasses hebt :roflol:

---------- Post toegevoegd Tue 11 Dec 2012 om 21:06 ----------

hier ging het topic geneens over :roflol:

je maakt em aant huilen, althans als hij zou begrijpen wat je wilt zeggen. wat ik dus ernstig betwijfel.
 
@ topic starter; als je de trap afloopt komen je knieën als het goed is voorbij je tenen. Dit doe je al je hele leven en voelt het slecht voor je? Het is een natuurlijke beweging en de druk die daarbij op je knieën komt te staan kan je lichaam gewoon hebben.
 
Back
Naar boven