H3rcules
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Hoi,
Ik heb besloten om een logje op te starten zodat ik mijn progressie kan bijhouden. Het lijkt me ook de ideale manier om gemotiveerd te blijven. Indien jullie vragen hebben, schiet maar raak!
Personal Life:
Ik volg DBB al een tijdje maar had nooit een account aangemaakt. Sinds kort bestaat H3rcules en via mijn account zal ik proberen steeds meer kennis op te doen. Ik besef maar al te goed dat BB geen hobby als een ander is. Je moet vooral mentaal heel sterk zijn om je dagelijkse leven (werk, vriendin, hond, familie, ...) te kunnen blijven combineren met wat wij zo leuk vinden, namelijk het beeldhouwen van ons lichaam tot dat van een atleet.
Ik train al een goede 6 maanden en in die periode heb ik kleine gains gemaakt. Nu met ouder te worden wordt men steeds wijzer. Dit is net hetzelfde bij BB'en. Ik besef nu dat zonder een voedingsschema ik geen gains zal blijven maken.
Doelen in het BB'en:
Om mijn doel van een afgetraind fysiek te behalen zal ik dag in en dag uit gemotiveerd dienen te blijven. Ik zal een wilskracht dienen te tonen die bij mij nog niet eerder gezien is.
Mijn huidige stats zijn alsvolgt:
185 centimeter
102 kilogram
vet% hoog doch momenteel onbekend
Huidige 1RM bij krachtoefeningen:
Squat: 80-85-90-95-100-107.5-115
Deadlift: 60-65-70-85-110-130
Bench press: 80
Military press: 30
Totall: 250-255-265-275-315-320-327.5-355
'Squat like a champ'
De squat is in mijn ogen de oefening die de jongens van de mannen onderscheidt. Daarom is deze zo belangrijk voor me. In de gym zie ik tientallen jongens lopen met de mentaliteit 'Everyday is upperbody day', hier wordt ik ziek van....
Squat doel 1RM:
100kg -Done-
120kg
130kg
140kg
*150kg*
Bench press 1RM:
100kg
105kg
110kg
115kg
*120kg*
Deadlift 1RM:
100kg -Done-
120kg -Done-
140kg
150kg
*200kg*
Hoe ga ik dit bereiken? Het antwoord is simpel doch enorm zwaar... 'Dedication'