AndroidHealthClinic

Squat Like A Champ

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb voor mezelf een nieuwe borst-dag ineen geflanst. Ik hoop hier mijn borstspieren vollediger mee te pakken.

Db bench press 4*8
Incline Db bench press 4*8
Borst dips 3*10 Ik las dat sets van 10-20 reps hier de beste resultaten geven
DB fly 4*8
Cable crossover 3*20 Ook hier zorgen langere series voor een intensievere spierwerking. Ik gebruik
deze oefening ook als afsluiter en ga niet hoog in gewicht.

Morgen in de voormiddag of de vroege namiddag is het tijd voor alweer een rugtraining, ik kan haast niet wachten!:D

Deze zal er alsvolgt uitzien:

pull ups
Hier zal ik trachten op -55kg van lichaamsgewicht te komen.
deadlift
Mijn doel is om morgen 90-95 kilo te deadliften, ik ben benieuwd!
Lat Pulldown
BOR
Ik heb mijn lat pulldown met BOR gewisseld. Nu kan ik mijn onderrug laten rusten terwijl ik lat pulldowns doe. Anders had ik last om voorover gebogen te staan tijdens de BOR.
BB shrugs
Leuke oefening om te eindigen! :D

Half uurtje voor de training gebruik ik Noxipro (dit enkel bij legs & back day).

Wat een training alweer :D

Pull up
8 -65
8 -60
8 -60
8 -60
Deadlift :D
8 80
8 90
8 100
8 110 PR (volgende week kan ik sowieso meer pakken want dit ging vrij vlot)
Lat pulldown
8 60
8 60
8 60
8 60
BOR :( (deze oefening ga ik wisselen met one arm bent over rowing met Db's.. Ik blijf hier moeite hebben met men houding als ik zwaar wil gaan)
8 30
8 30
8 30
8 30
One Arm Bent over Db row (mijn houding is beter doordat ik op een bankje kan steunen met de ene arm)
8 16
8 18
8 20
8 22
BB Shrug
8 40
8 45
8 50
8 50

Laatst bewerkt:
Vandaag 22 Februari is een rustdag en ik denk dat ik er ook ineens men junkdag van ga maken.
Ik weet dat ik vanavond een pak frieten eet en straks ga ik de chips ook al binnen werken bij een filmpje!
Don't worry, ik ga enkele whey shakes binnen kappen gedurende de dag om zeker te zijn dat ik het niet te hard verkloot :D

Haha, het is ook mijn cheat dag vandaag. Kapsalon kip als avondeten. Hnnnnggghhhh. Sterke deadlift gisteren, vooral omdat je nog hoger kan. Ben je momenteel aan het cutten/bulken of wil je op dit % blijven?

Haha, het is ook mijn cheat dag vandaag. Kapsalon kip als avondeten. Hnnnnggghhhh. Sterke deadlift gisteren, vooral omdat je nog hoger kan. Ben je momenteel aan het cutten/bulken of wil je op dit % blijven?

Ik ben aan het clean bulken met een cheatdag per week. Ik zou graag op dit vet % willen blijven maar we zien wekelijks hoe hij stijgt/zakt en ik pas me daar op aan. Morgen wegen & vetmeting dan kan ik wederom beoordelen.

Training van vandaag 23/02/2013 bestond uit de Triceps en Biceps:

Small grip bench press
8 40
8 50
8 60
8 65
V bar pushdown
8 25
8 30
8 30
8 30
One arm tricep extension with db
8 8
8 8
8 8
8 8
Barbell curl
8 20
8 25
8 25
8 20
Alternate db curl
8 8
8 8
8 8
8 8
Hammer curl
8 6
8 6
8 6
8 8

Laatst bewerkt:
no offense, maar hoe kun je met zon brute bw stats (en redelijk normaal vet%) toch redelijk slap zijn? :P

Ik heb me gisteren rond 19:00 uur gewogen en ik kwam neer op 105.9 kg.
Vetpercentage geeft 15-16% weer.

Goed bezig! Heb je ooit eerder al gelift ofzo? Je deadlift stijgt echt snel in gewicht.. Je squats zijn ook niet mis, ga zo door ;)

Goed bezig! Heb je ooit eerder al gelift ofzo? Je deadlift stijgt echt snel in gewicht.. Je squats zijn ook niet mis, ga zo door ;)

Neen, maar sinds ik met een split-schema/voedingsschema train komen men gains alsof het niets is :-)
Nu volgens vele vrienden ben ik wel een 'beer' uit men eigen.

Morgen squatten en ik ga zeker en vast voor die 100 kilogram gaan :D

Neen, maar sinds ik met een split-schema/voedingsschema train komen men gains alsof het niets is :-)
Nu volgens vele vrienden ben ik wel een 'beer' uit men eigen.

Morgen squatten en ik ga zeker en vast voor die 100 kilogram gaan :D

Dan heb je dat wel in je voordeel :D Zijn niet veel beginners die zo gauw in gewicht stijgen met de grote lifts.

Ik ben benieuwd en zal zeker volgen! Met de motivatie zit het wel goed :D

Bedankt man! :D

Benen weer stevig aangepakt!

Squat
Opwarming met de bar
8*80
8*90
8*100
8*100 PR!
45°leg press (gezien dit vrij vlot ging ga ik volgende week beginnen met 130 kilogram)
8*90
8*100
8*110
8*130
Hack Squat in machine (een beetje miskeken op deze oefening, is vrij zwaar!)
8*25
8*25
8*25
8*25
leg curl
8*52
8*57
8*57
8*57
seated calf raise
15*55
15*55
15*55
15*55

Laatst bewerkt:
Lekker bezig, mooi getal hé die 100? :D

Lekkere training kerel! Volgens mij moet je echt een beest zijn als je die krachtgains zo ziet :D

gefeliciteerd met je PR! ;)

Terug
Naar boven