- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm. Gaat lekker, sterke squat voor je BW. Benieuwd waar je in december op gaat eindigen.
Je kan natuurlijk altijd voor een 700+ totaal gaan in de 74.
Sterke trainingen! Welke maat voor die eleiko knee sleeves heb je besteld?
Welke nrs van sheiko raadt je aan om mee te cyclen? ( 3 dagen de week)
Sheiko basisschema's zijn toch genummerd? Welke nrs zijn goed bruikbaar?
Is het niet eens tijd om je naam te wijzigen in Expert20?
Oh, nee man. Dat is wel een beetje een achterhaalt iets. Er staan wel 2 3 daagse schema's op het sheiko forum, volgens mij hebben de sheets daar inderdaad nummers in, maar daar houdt het dan verder ook wel op.
Ik denk sowieso niet dat voor jou de 3 daagse schema's relevant zijn. Je moet je huidige raw total, dus squat met belt only, bench en deadlift zonder hitch aan je huidig bw opzoeken in de classificatie tabel. Dan kan je zo zien wat voor class je bent en dan weet je gelijk of 3 daags nog wel nut heeft voor je. Ik denk eigenlijk dat jij op het niveau van 4 daags zit, dan zal je misschien wel progressie boeken met de 3 daagse, maar verre van optimaal.
Ken de classificatie en dan val ik idd in een 4daagse klasse. Probleem is dat ik geen 4dgn per week meer wil/ kan trainen. Mn kleine meid vind het ook leuk om pappa nog ff te zien 's avonds. Dus vandaar de 3 dgn