- Waardering
- 196
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij hebt vorig jaar het NK raw -83kg gewonnen toch? Leuke log om doorheen te lezen
Jouw pr zal ook wel het nederlands record zijn of niet? Wat wil je op het NK gaan tillen?

Jouw pr zal ook wel het nederlands record zijn of niet? Wat wil je op het NK gaan tillen?
Als je weer is naar sportja gaat geef is een heads up
Officieel staat het NR op 245 van Cemil (WWE op dbb). Op DRC in Juni heb ik 260 getrokken en hij 262,5, helaas telde die niet als NR omdat er geen dopingcontrole was. Cemil gaat in -74 liften waarschijnlijk, wat vrij jammer is, ik had graag nog een keer de battle met hem aangegaan.
262,5 heb ik inmiddels in training ook al getrokken, ik verwacht daar nu wel wat boven te zitten. Over een week heb ik evaluatie, dan kan ik een beetje gaan inschatten wat realistisch is voor het NK. Als een WK kwalificatie realistisch is, dan ga ik all out daar. Als dat niet het geval is, dan ga ik voor de EK kwalificatie en waarschijnlijk niet 100% out, zodat ik eenvoudiger de draad op kan pikken qua training. EK is namelijk 3 maanden later al.
In principe zijn mijn pijlen dus gericht op een EK/WK kwalificatie, het squat NR, deadlift NR en totaal NR. De laatste staat al op mijn naam, op 570 totaal van vorig jaar. Inmiddels zijn daar al een handje vol mensen voorbij gegaan, maar dat telde dus ook niet ivm geen dopingcontroles.
Verhaal hierboven is veranderd met het toetreden van een serieuze concurrent. NK wordt full on warrior mode.