- Waardering
- 1.728
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je wou je rug toch rechter hebben bij deads?
Of is dit al een verbetering?
die eileiko sleeves zien er wel ziek uitwaar heb je ze gekocht.
Al is gedacht aan meer scapula werk/activatie van lower traps?
Doe ik dagelijks nu. Shoulder dislocates, band pullaparts en een rare mobility movement. Ook wat meer rows invoeren. Chris krijgt dit weekend van Boris een oorlogsplan het sterker maken van zijn rug (en dus ronden voorkomen), daar ga ik me ook door laten inspireren.
Doe ik dagelijks nu. Shoulder dislocates, band pullaparts en een rare mobility movement. Ook wat meer rows invoeren. Chris krijgt dit weekend van Boris een oorlogsplan het sterker maken van zijn rug (en dus ronden voorkomen), daar ga ik me ook door laten inspireren.
Is dit nu ook Sheiko wat jij doet? In grote lijnen lijkt het overeen te komen. Alleen zie ik regelmatig 'PR' voorbijkomen. Wat nu niet echt des Sheiko's is
Over de Deadlift-bolling: Je foamrolt?

Is dit nu ook Sheiko wat jij doet? In grote lijnen lijkt het overeen te komen. Alleen zie ik regelmatig 'PR' voorbijkomen. Wat nu niet echt des Sheiko's is
Over de Deadlift-bolling: Je foamrolt?
Ik volg ook Sheiko en daar ben ik in het schema zelf eigenlijk altijd bezig met relatief lichte gewichten. Vraag me af hoe Starter dit dan doet?![]()
Ik gok dat je weer eens aan je kelder mag gaan bouwen

Viel mij ook op. Wat een squat!