- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mooie lifts gezet, heb ook nog voor je staan schreeuwen op die laatste DL. Wel raar dat ze dan zo de 3e plaats bepalen ipv dat je gedeelde 3e wordt
Ontzettende epische strijd tussen 1/2 en 3/4 plaats in -93 klasse, had die laatste paar centimeters op je laatste dl beurt echt gegund man, je bent in elk geval strijdend ten onder gegaan.
Bizar ook dat drie mensen met hetzelfde gewicht, strijden om derde plaats.
ps had Robert niet 280 ipv 282,5 moeten opgegeven als laatste dl beurt, had die ook gewonnen aangezien Enrique en jij al gemist hadden en hij dan op 625 zou komen.
Gefaald als een homo op die deadlift god***domme! Zat te schreeuwen achter m'n pc haha.
Goed gedaan man
Mooie lifts gezet, heb ook nog voor je staan schreeuwen op die laatste DL. Wel raar dat ze dan zo de 3e plaats bepalen ipv dat je gedeelde 3e wordt

Haha ja, was wel echt tof zo. Ik denk dat het op het NK ook spannend gaat worden tussen de 1 t/m 3 (bob, tanno, dogan) vito en aldrey strijd om 4e plek (tenzij Aldrey echt -83 doet) en daarna de rest: enrique, robert, sander, sander (als de sanders meedoen), misschien emiel fincken, ik en wellicht nog iemand die harde gains maakt.
Ik hoop het, Vito.
Haha ja, was wel echt tof zo. Ik denk dat het op het NK ook spannend gaat worden tussen de 1 t/m 3 (bob, tanno, dogan) vito en aldrey strijd om 4e plek (tenzij Aldrey echt -83 doet) en daarna de rest: enrique, robert, sander, sander (als de sanders meedoen), misschien emiel fincken, ik en wellicht nog iemand die harde gains maakt.
supernice Erwin... toch deftige gewichten neergezet!
Ach ja. -83 word je 1e, Joey. Alleen schijnbaar wil Aldrey voor het deadlift nr gaan in -83. Als hij zijn kracht weet te behouden na een watercut, dan kan hij wel 2e worden. Anders wordt het een battle tussen Brute Kassing, Cemil Carmageddon, Denzil Washington, Terence Petje-achterstevoren-on en Misschien Par-diep Killie en Stingray Cingi als die al naar -83 gaan, voor de overige top 3 plaatsen.
Nee hoor er is al genoeg Vreugd in de -83....:/Wat een feest in -83! Had Nys geweest als je er ook nog zou zijn :/
Wat een feest in -83! Had Nys geweest als je er ook nog zou zijn :/
Jo G, ik ben in, het is aan. Vergeet Berend ook niet.
Dit bedoel ik niet zo lullig als het klinkt; maar wie is Berend? Die naam komt me even niet bekend voor?