AndroidHealthClinic

Starters log

• Topic Starter Topic Starter
Hoi. Vandaag SBD cup gedaan.

Ingewogen op 90,9.

Squat:
1e beurt 210
2e beurt 217,5
3e beurt 222,5 - fail

Bench:
1e beurt 137,5
2e beurt 142,5
3e beurt 145 - fail

Deadlift:
1e beurt 250
2e beurt 262,5
3e beurt 265 - fail

Total: 622,5 - 4e plaats

Naar omstandigheden niet ontevreden. Ik had 5 weken om te trainen na een goede 2 weken niet serieus te hebben getraind ivm vakantie + lowlands. Voor mijn vakantie was ik sterker dan ik me nu voelde. Had al 2 dagen diarree en keelamandelen die zo'n beetje heel mijn keel afsluiten, toch voelde ik me fysiek best fit. Helaas had ik al ruim 2 weken last van mijn elleboog en onderarm, strekken van mijn arm deed fucking pijn en afgelopen maandag kon ik nog niet eens een glas drinken naar mijn mond brengen zonder pijnscheut in mijn elleboog. Al met al best een slechte voorbereiding dus, ik ga er vanuit dat ik nu met een goede 10 weken trainen naar het NK daar betere cijfers neer kan zetten.

Ik moest mijn laatste deadlift trekken om 3e te worden, Enrique bakker had nu hetzelfde totaal en woog exact hetzelfde, maar werd 3e omdat hij dit totaal eerder had dan ik. Het resulteerde in ieder geval in mijn hardste battle op een deadlift ooit en wsl de eerste faal waar ik trots op ben:

Wellicht maak ik aankomende week nog een compilatiefilmpje.

Ik ga ook weer beginnen te loggen.

Ontzettende epische strijd tussen 1/2 en 3/4 plaats in -93 klasse, had die laatste paar centimeters op je laatste dl beurt echt gegund man, je bent in elk geval strijdend ten onder gegaan.
Bizar ook dat drie mensen met hetzelfde gewicht, strijden om derde plaats.
ps had Robert niet 280 ipv 282,5 moeten opgegeven als laatste dl beurt, had die ook gewonnen aangezien Enrique en jij al gemist hadden en hij dan op 625 zou komen.

Gefaald als een homo op die deadlift god***domme! Zat te schreeuwen achter m'n pc haha.
Goed gedaan man

Mooie lifts gezet, heb ook nog voor je staan schreeuwen op die laatste DL. Wel raar dat ze dan zo de 3e plaats bepalen ipv dat je gedeelde 3e wordt

Mooie lifts gezet, heb ook nog voor je staan schreeuwen op die laatste DL. Wel raar dat ze dan zo de 3e plaats bepalen ipv dat je gedeelde 3e wordt

En dan samen een medaille om? no homo

Het was weer gezellig Erwin

Ik geloof dat je stinklucht nog steeds in de opwarmruimte hangt

Ik hoop het, Vito.

Ontzettende epische strijd tussen 1/2 en 3/4 plaats in -93 klasse, had die laatste paar centimeters op je laatste dl beurt echt gegund man, je bent in elk geval strijdend ten onder gegaan.
Bizar ook dat drie mensen met hetzelfde gewicht, strijden om derde plaats.
ps had Robert niet 280 ipv 282,5 moeten opgegeven als laatste dl beurt, had die ook gewonnen aangezien Enrique en jij al gemist hadden en hij dan op 625 zou komen.

Haha ja, was wel echt tof zo. Ik denk dat het op het NK ook spannend gaat worden tussen de 1 t/m 3 (bob, tanno, dogan) vito en aldrey strijd om 4e plek (tenzij Aldrey echt -83 doet) en daarna de rest: enrique, robert, sander, sander (als de sanders meedoen), misschien emiel fincken, ik en wellicht nog iemand die harde gains maakt.

Gefaald als een homo op die deadlift god***domme! Zat te schreeuwen achter m'n pc haha.
Goed gedaan man

Haha thnx dawg

Bedankt man, naar omstandigheden was het prima. En ach ja, weet je... dat maakt me niet zo uit. Gedeeld 3e is ook karig. :p

Haha ja, was wel echt tof zo. Ik denk dat het op het NK ook spannend gaat worden tussen de 1 t/m 3 (bob, tanno, dogan) vito en aldrey strijd om 4e plek (tenzij Aldrey echt -83 doet) en daarna de rest: enrique, robert, sander, sander (als de sanders meedoen), misschien emiel fincken, ik en wellicht nog iemand die harde gains maakt.

Ik heb de #battleof83s al voorbij zien komen.

Ik hoop het, Vito.

http%3A%2F%2Fmashable.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F07%2FDr.-Who.gif

supernice Erwin... toch deftige gewichten neergezet!

Ik heb de #battleof83s al voorbij zien komen.

Ach ja. -83 word je 1e, Joey. Alleen schijnbaar wil Aldrey voor het deadlift nr gaan in -83. Als hij zijn kracht weet te behouden na een watercut, dan kan hij wel 2e worden. Anders wordt het een battle tussen Brute Kassing, Cemil Carmageddon, Denzil Washington, Terence Petje-achterstevoren-on en Misschien Par-diep Killie en Stingray Cingi als die al naar -83 gaan, voor de overige top 3 plaatsen.

Ja, sorry man. Ik zie je ook graag 700 hitten, hoor.

supernice Erwin... toch deftige gewichten neergezet!

Thanks, man! Ik hoor vandaag of ik pfeiffer heb, maar ik vermoed dat ik met een flinke keelontsteking aan het liften was. Nog steeds keelamandelen die mijn hele keel afsluiten en diarree die de hele wc afsluit.

Ach ja. -83 word je 1e, Joey. Alleen schijnbaar wil Aldrey voor het deadlift nr gaan in -83. Als hij zijn kracht weet te behouden na een watercut, dan kan hij wel 2e worden. Anders wordt het een battle tussen Brute Kassing, Cemil Carmageddon, Denzil Washington, Terence Petje-achterstevoren-on en Misschien Par-diep Killie en Stingray Cingi als die al naar -83 gaan, voor de overige top 3 plaatsen.

Wat een feest in -83! Had Nys geweest als je er ook nog zou zijn :/

Jo G, ik ben in, het is aan. Vergeet Berend ook niet.

Dit bedoel ik niet zo lullig als het klinkt; maar wie is Berend? Die naam komt me even niet bekend voor?

Werd vorige jaar voor mij 6e op NK, met 612,5 totaal. Zal nu 21 of 22 zijn denk ik.
Heeft tijd blessure gehad, maar gaat nu weer goede kant op. Zag vorige week filmpje van 3x260 deadlift.

Terug
Naar boven