- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij gebrek aan boards of just because Mike says so? Over Mike gesproken hij staat vandaag voor een moeilijke klus op USA nationals om een plek bij Team USA te verdienen, denk wel dat hij het Dennis Cornelius behoorlijk lastig kan maken.
In alle eerlijkheid denk ik dat Dennis Cornelius hem compleet vernietigd..

Bij gebrek aan boards of just because Mike says so? Over Mike gesproken hij staat vandaag voor een moeilijke klus op USA nationals om een plek bij Team USA te verdienen, denk wel dat hij het Dennis Cornelius behoorlijk lastig kan maken.
De kansen van Mike T zijn niet groot, maar het blijft een wedstrijd. Ik geef toe dat Dennis een slechte dag moet hebben en Mike een hele goede wil hij winnen. Trainingen van Mike T gingen in elk geval wel lekker, over een paar uur weten het![]()
Valt idd wat voor te zeggen. De bounce is precies te reden dat ik board press altijd paused uitvoer.Ik vroeg het en kreeg deze reactie:
"Towel presses are soft-touch. Don't allow the bar to sink into the towel. This causes you to have to stop the weight at about or below your weak ROM, turn it around, and get it moving upwards again. That increases force production right at weak ROM. With boards, there is a tendency to get some "bounce" off the boards, which defeats the purpose."
Ik moet zeggen dat ik ze fucking zwaar vond. Veel zwaarder dan board presses. 0 kracht op dat punt waar ik terug omhoog ga.
Mike heeft enorm veel ingeleverd op de deadlift de afgelopen periode wegens blessures, en dan heb ik het echt over 60-70 kilo. Maakt geen kans inderdaad. Nog steeds zieke lifts natuurlijk.

Towel presses zijn bij mij ook ongeveer op gelijke niveau als comp bench. Wat ik soms doe is gewoon die pussypads om de stang wikkelen in plaats van handdoek. Scheelt weer wat moeite. Leuk dat je rts doet!
In alle eerlijkheid denk ik dat Dennis Cornelius hem compleet vernietigd..
Mike heeft enorm veel ingeleverd op de deadlift de afgelopen periode wegens blessures, en dan heb ik het echt over 60-70 kilo. Maakt geen kans inderdaad. Nog steeds zieke lifts natuurlijk.