AndroidHealthClinic

Starx Log: Returning to Greyskull

Bezoekers in dit topic

Training van vandaag:

Chinups
30xBW

DB Rows
8x40
12x32,5
12x32,5

Band Facepull
60x

BB Shrugs
10x100
10x100
10x100

Hm...ik heb nu een weekje op deze manier getraind en ik vind het niet echt super op dit moment. Waarschijnlijk ben ik gewoon teveel gewend aan full body trainingen waarbij je aan het eind gewoon lekker moe bent over je hele lichaam. Even de tijd nemen om te overwegen om hiermee verder te gaan.
 
Is 1x pw pull 1x pw borst (en 1x pw press dag dan), ook niet beetje lage frequentie?
 
Dan gooi je er nog een deadlift in, daar krijg je iemand wel moe mee :p
 
Ik heb nu ook 1 UB training in mijn schema zitten, naast 2 FB trainingen. Die UB training geeft mij ook niet echt geweldig veel voldoening.
 
Nice chin ups....pfff
 
Je doet ook wel tyfus weinig volume voor een PPL schema..
Maar anders doe je toch UB/LB, dat is nog wat dichter bij FB.
 
Is 1x pw pull 1x pw borst (en 1x pw press dag dan), ook niet beetje lage frequentie?
Bijna alles doe je in 5 dagen 2x per week, direct en indirect. Ik voel wel gewoon dat dit prima werkt, het gaat mij er vooral om dat ik de manier van trainen een beetje saai vind.

Dan gooi je er nog een deadlift in, daar krijg je iemand wel moe mee :p
Elke dag DL day! :p

Ik heb nu ook 1 UB training in mijn schema zitten, naast 2 FB trainingen. Die UB training geeft mij ook niet echt geweldig veel voldoening.
Gek he? Je raakt echt gewend aan een bepaalde stijl van trainen.

Nice chin ups....pfff
:cool:

Je doet ook wel tyfus weinig volume voor een PPL schema..
Maar anders doe je toch UB/LB, dat is nog wat dichter bij FB.
Volume is meer dan genoeg in dit programma, zelfs meer dan in veel van de vorige schema's. Vandaag was echter een uitzondering, want ik heb geen lat pulldown en de stang tikte bij de shrugs tegen mijn noten, dus vond ik het wel welletjes.Het is overigens geen PPL. UB/LB is een optie, ik ga eens kijken.

:D
 
OK, het is voor de komende 6 weken Unfuck Your Program (High Frequency) van Ben Pollack geworden. 4 dagen per week en toch met wat extra hypertrofie werk.

Squat
5x110
5x110
5x110

Bench
5x72,5
5x72,5
5x72,5

Dips
10xBW
10xBW
10xBW

Band Tricep Overhead Extensions
3x10xrood
 
Succes met je nieuwe schema :)
 
Waarom heb je eigenlijk niet voor een BBM-schema gekozen?
 
Training van vandaag

Frontsquats (beltless)
5x20
5x40
2x60
5x65
5x65
5x65

Close Grip Bench
10x20
5x40
2x50
5x55
5x55
5x55

Deadlift (beltless)
5x60
5x80
3x100
2x120
5x130
5x130
5x130

Hanging Leg Raises
3x10xBW

Frontsquats zijn weer wennen, maar waren goed te doen. CGBP was heel licht, maar volg gewoon het schema. Deadlifts gingen veel makkelijker dan gedacht!
 
Front sq koste me in het begin wel een paar maanden om onder de knie te krijgen, maar nu kom ik er ook na een onderbreking wel weer snel in.
DL wordt weer wat :cool:
 
Front sq koste me in het begin wel een paar maanden om onder de knie te krijgen, maar nu kom ik er ook na een onderbreking wel weer snel in.
DL wordt weer wat :cool:
Je voelt ze ook altijd goed op je core.
 
Back
Naar boven