AndroidHealthClinic

SteenSteen's krachtlog

Waneer kom je terug?

IK HOOP DAT WILDERS DE GRENZEN DICHT GOOIT TERWIJL JE DAAR BENT

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.925
Hallo

Gister een kilometer of 7 gerend

Toen hadden ze blijkbaar opgepikt dat ik sporten wel oké vindt, dus ik werd vanochtend om half 7 uit bed getrokken om mee te gaan rennen over een berg. Morgen om 6 uur 's ochtends mountainbiken om vervolgens van de rivier af te gaan kajakken.

ik durf mezelf nie meer te wegen :(

ps: alles qua eten is een beetje Duits/Amerikaans, relatief prijzig maar dan krijg je ook grote porties. Verder is volle melk eg ram goedkoop dus misschien dat ik hier gewoon 5 maanden lang GOMAD ga doen omdat ik dan lekker goedkoop uit ben. :)

snapchat: janvrijnbach , wie leuke kiekjes wil ontvangen

Vond duits/Amerikaans juist veel voor weinig :o

Ik heb je toegevoegd op sneptsjet gr

Hat je al op snepsjet, merlijn.

Heb je wel anti gravity boots meegenomen om te kunnen blijven heffen?

met wie ben je eigenlijk:roflol:?

• #2.932
Vond duits/Amerikaans juist veel voor weinig :o

lloyd pls :roflol:

Denk dat ik maar lekker intermittent fasting ga doen ofzo straks als ik naar een hostel ga

Lekker mezelf volduwen met tafelsuiker en vettigheid in een paar uur tijd om aan die kcals te komen :s

en natuurlijk ram veel bbq vlees :$

Ik heb je toegevoegd op sneptsjet gr

Hat je al op snepsjet, merlijn.

Heb je wel anti gravity boots meegenomen om te kunnen blijven heffen?

Hallo sneptsjetvrinden

Liften gaat lastig worden, vooral vanwege de afstanden. Openbaar vervoer is NS^NS, srs ik voel me nu blessed hoe goed het OV in NL is vergeleken met hier :roflol: Wel veel lichamelijk werk

je dikke kutmuur :s

nu bij kennissen om even alle zaakjes op orde te krijgen qua simkaart en bank etc, beetje acclimatiseren en ergens komende week door richting Sydney. Daar wsl lekker appels plukken ofzo

Vandaag weer een potje lopen hiken en aansluitend een tyfuseind gekajakt. Srs m'n rug voelde zelden zo sore :o Morgen mountainbiken, en dan wsl overmorgen of de dag erna weg.

Wat is de reden dat je daar een shitload aan cardio doet? :o

• #2.934
Geen gym in de buurt, gastgezin denkt dat ik het wel chill vind

Vanavond maar eens zeggen dat ik voor morgen vriendelijk bedank omdat m'n knie zeer doet ofzo

Ah oke.. Je ziet in ieder geval Genoeg van de omgeving op deze manier. ;) Geniet er van!

Volgens mij doet je internet het niet, want ik heb nog steeds geen foto's. Alleen van je lelijke kut kop.

• #2.938
Ah oke.. Je ziet in ieder geval Genoeg van de omgeving op deze manier. ;) Geniet er van!
Dat zeker

Vandaag weer een heaup kangoeroes gezien en er zelfs 1 aangereden gr jan

Volgens mij doet je internet het niet, want ik heb nog steeds geen foto's. Alleen van je lelijke kut kop.
kan niet ontkennen

• #2.939
Hallo vrindelijke vrinden

Ik had mijn visum kut geregeld dus ik ga een maand naar Indonesië. Verder er hier flink op los aan het cardio'n en aan het verbranden. Nog niet het idee dat ik echt gewicht kwijt ben, maar dat kan ook komen omdat ik er gewoon lekker zacht uit begin te zien :(

Pies out

Gr John

Heb je van je aangereden wild gelijk kangaroebiefstukken gemaakt???

Terug
Naar boven