Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

Vriendin van mij is hier op bezoek en ze is net terug uit Indonesie. Als lekker door wilt cardiooen moet je de Rinjani beklimmen in lombok want dat is gewoon fucking mooi.
Gr

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.942
Vriendin van mij is hier op bezoek en ze is net terug uit Indonesie. Als lekker door wilt cardiooen moet je de Rinjani beklimmen in lombok want dat is gewoon fucking mooi.
Gr
Bedankt voor de tip man, ga er wsl heen ja :)
Heb je van je aangereden wild gelijk kangaroebiefstukken gemaakt???
Gisteren toevallig een kangoeroeburger op

Goei vlees, soort biefstuktartaar met een sterke eigen smaak

Conditie lijkt al flink vooruit te gaan trouwens. Ik heb nog niet echt het idee dat ik lichter ben trouwens, gezien ik weightloss probeer te beperken door madmode te gaan op volle melk en broodjes pindakaas/zalm, en een gehakt/ei mix.

IjzerVrouw 2016 lijkt me trouwens achteraf gezien niet bepaald realistisch, zal eerder iets voor 2020 worden. Elke keer na een kilometer of 5 hardlopen speelt mijn hipflexor weer op, tot het punt dat zelfs wandelen zeer doet. Zal dus echt overdreven voorzichtig op moeten bouwen en in NL wsl een fysio moeten bezoeken om er even naar te laten kijken.

Paar dingen die nog wel op het lijstje staan om terug in NL te gaan doen:
- Rugby (blijkbaar een vereniging in Utrecht, waar ik heen ga voor studie)
- MMA
- Strongman
Paar grote voordelen hiervan, is dat ik lekker door kan bulken en toch aan mijn conditie/fitheid werk, wat ook prioriteit is. Voor allen is kracht, snelheid en conditie nodig, dus ik ben blij dat ik deze overlap heb kunnen vinden van dingen die me interesseren. Helaas dus triatlon even in de ijskast gezet, was gewoon niet realistisch.

Morgen met de nachttrein naar Sydney, en dan een maandje door Indonesië :)

Hoe heb jij dit eigenlijk geregeld? Ook qua doekoes

Nice, strongman! :D. Dat lijkt mij ook super om te doen als ik de kans nog eens krijg na m'n studie. Perfecte combi van functionele kracht en comditiewerk.

Nice, waar ga je sterkemannen?

• #2.946
Hoe heb jij dit eigenlijk geregeld? Ook qua doekoes
Vanaf mei bijna fulltime gewerkt bij de Albert Heijn

Naja aanwezig zijn en rondkutten dan gr jan

Nice, strongman! :D. Dat lijkt mij ook super om te doen als ik de kans nog eens krijg na m'n studie. Perfecte combi van functionele kracht en comditiewerk.
huh hoezo wat is er niet functioneel aan de bench

als ik ooit vast kom te zitten onder de garagedeur dan kan ik die zo van me afdrukken

als ik kon bankdrukken dan

Nice, waar ga je sterkemannen?
Hoop iets te vinden in provincie Utrecht dus :)

RPB? Vanuit Utrecht is dat niet heel ver.

Maar hoe is strongman dan functionale kracht en powerliften niet? Echt functioneel voor alle keren dat ik een boom met handvaten boven mn hoofd wilen duwen

functionele kracht

jongens alsjeblieft

Mijn GF was altijd beurs sinds ik deadlift.

RPB pRIDE WORLD WIDE

RPB? Vanuit Utrecht is dat niet heel ver.

Maar hoe is strongman dan functionale kracht en powerliften niet? Echt functioneel voor alle keren dat ik een boom met handvaten boven mn hoofd wilen duwen

Ik heb niet gezegd dat je in powerlifting geen functionele kracht opbouwt? :P
Ik bedoel dat je in strongman altijd met vrije, lompe, gewichten werkt en een goede grip kracht en balans opbouwt.

• #2.953
hallo

veel feest veel zuip opzich ook wel veel eet

weinig beweging

gr jan

Klinkt prima. Enjoy!

Wil je één van die sporten in combinatie doen met powerlifting, of krachttraining als ondersteuning gebruiken voor die sporten?

Je moet je wel bedenken dat als je waarde hecht aan powerlifting je dit beter niet kan doen, misschien op strongman na. MMA is bijna niet te combineren met PL en ik denk rugby ook niet. Veel meer gericht op het conditionele aspect en dat is precies iets waar je niets aan hebt voor PL en wat je powerlifting aspiraties gewoonweg in de weg gaat zitten.

• #2.958
Zal dan inderdaad ter ondersteun zijn van ja. Wat rondgekeken naar training voor strongman/MMA/rugby, en er is nog aanzienlijk wat overlap. Wordt dus wel een gevalletje 2x per dag trainen om ook conditie aan te pakken en een goede coach zoeken op alle punten om een goed trainingsschema in elkaar te zetten (@Pleurklaat #stegersperformancecoaching)

Ik heb gisteren toevallig ook een uitnodiging gekregen om rugby te gaan doen in een club maar dat lijkt me moeilijk combineerbaar met SM en al zeker met MMA

Ik heb gisteren toevallig ook een uitnodiging gekregen om rugby te gaan doen in een club maar dat lijkt me moeilijk combineerbaar met SM en al zeker met MMA

ben in Delft ook een keer gevraagd of ik geen rugby wilde doen :o Die gasten spraken altijd alle sterke gasten in de gym aan of ze niet een keer mee wilden doen :P

Terug
Naar boven