Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedankt voor de tip man, ga er wsl heen jaVriendin van mij is hier op bezoek en ze is net terug uit Indonesie. Als lekker door wilt cardiooen moet je de Rinjani beklimmen in lombok want dat is gewoon fucking mooi.
Gr

Gisteren toevallig een kangoeroeburger opHeb je van je aangereden wild gelijk kangaroebiefstukken gemaakt![]()

Vanaf mei bijna fulltime gewerkt bij de Albert HeijnHoe heb jij dit eigenlijk geregeld? Ook qua doekoes
huh hoezo wat is er niet functioneel aan de benchNice, strongman!. Dat lijkt mij ook super om te doen als ik de kans nog eens krijg na m'n studie. Perfecte combi van functionele kracht en comditiewerk.
Hoop iets te vinden in provincie Utrecht dus

RPB? Vanuit Utrecht is dat niet heel ver.
Maar hoe is strongman dan functionale kracht en powerliften niet? Echt functioneel voor alle keren dat ik een boom met handvaten boven mn hoofd wilen duwen
hallo
veel feest veel zuip opzich ook wel veel eet
weinig beweging
gr jan
Ik heb gisteren toevallig ook een uitnodiging gekregen om rugby te gaan doen in een club maar dat lijkt me moeilijk combineerbaar met SM en al zeker met MMA
Die gasten spraken altijd alle sterke gasten in de gym aan of ze niet een keer mee wilden doen