Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

Ik heb gisteren toevallig ook een uitnodiging gekregen om rugby te gaan doen in een club maar dat lijkt me moeilijk combineerbaar met SM en al zeker met MMA

Wat betreft MMA spreek ik uit ervaring. Dat is echt destructief voor PL-doelen als je dat serieus wil aanpakken.

Wat betreft MMA spreek ik uit ervaring. Dat is echt destructief voor PL-doelen als je dat serieus wil aanpakken.

Ik ben met muay thai gestopt omdat het niet te combineren viel met strongman maar ik deed daar dan ook nog eens zwaar fysiek werk bij, misschien dat Steen het beter kan combineren :popcorn:

ben in Delft ook een keer gevraagd of ik geen rugby wilde doen :o Die gasten spraken altijd alle sterke gasten in de gym aan of ze niet een keer mee wilden doen :P

Lijkt me op zich wel fijn om eens te proberen maar ik zit levenslang vast aan die verrotte bloedverdunners nu dus ik denk niet dat dat verstandig zou zijn in mijn geval :( :mad:

Ik ben met muay thai gestopt omdat het niet te combineren viel met strongman maar ik deed daar dan ook nog eens zwaar fysiek werk bij, misschien dat Steen het beter kan combineren :popcorn:

Ja precies. Misschien kan het wel op de één of andere manier gecombineerd worden waardoor het elkaar niet teveel in de weg zit, maar sowieso gaat het elkaar minimaal een beetje in de weg zitten.

Ja precies. Misschien kan het wel op de één of andere manier gecombineerd worden waardoor het elkaar niet teveel in de weg zit, maar sowieso gaat het elkaar minimaal een beetje in de weg zitten.

ik heb zelf het eerste jaar lang roeien en powerlifting gecombineerd. Wel gewoon het powerlifting altijd voorrang gegeven. Dat ging opzich wel prima, het enige taaie waren 2 a days, maar merkte eigenlijk vooral dat mn spieren moe voelde na het roeien dan dat ik tijdens de training minder presteerde. Zou perfect zijn als je op je rustdagen van het powerliften gewoon een duursport kan doen. Ik denk dat het elkaar dan echt nauwelijks in de weg zit.

Probleem met rugby is dat het erg blessure gevoelig is. En dat is natuurlijk een heel groot nadeel voor het powerliften.

MMA en rugby zijn ook geen echte pure duursporten. Zaken als een half uur trainen op grondgevechten zijn echt slopend. Probeer eens een keer een MMA sessie van anderhalf uur te doen en de dag erna zwaar te liften, dan snap je wat ik bedoel.

alsof roeien een p*ssy sport is :roflol: Qua inspanning zijn beide sporten denk ik ongeveer gelijk

@TheWasp

kijk deze dude, bijna net zo dik als jij :D

Oh nice, wist niet dat ze een filmpje van me gemaakt hebben.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.974
MMA en rugby zijn ook geen echte pure duursporten. Zaken als een half uur trainen op grondgevechten zijn echt slopend. Probeer eens een keer een MMA sessie van anderhalf uur te doen en de dag erna zwaar te liften, dan snap je wat ik bedoel.
ik voelde me juist lekker hyped, meteen Squat PR gezet :o

Bedankt voor alle input, het is inderdaad kijken hoe het te combineren valt en in welke mate ik iets af moet schroeven. Rugby en MMA is iets wat ik sowieso 2x pw wil gaan doen, dus dat is al 4x sporten. Daarnaast ter ondersteuning krachttraining, en strongman lijkt me erg vet om te doen. Dus ook dat probeer ik minimaal 2x te gaan doen, als het mogelijk is nog vaker natuurlijk. Is nog even bekijken dus.

ik spreek jullie wel weer over een halfjaartje als ik dus weer alleen aan het powerliften ben omdat squatten love en life is

die combo's gaan het sowieso niet worden kan ik je al op een BRIEFSKE geven

ik heb zelf 2 jaar lang basketbal, mma en krachttraining gedaan en kan je vertellen dat dat elkaar nogal in de weg gaat staan

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.978
hallo

net weer aangekomen in oostenrijk, nu twee nachten chillen op manly(!!!) beach. is hier een gym en de plek lijkt wel chill, misschien dat ik hier wel werk zoek en wat langer blijf

Lekker schnitzels eten joh gr

lekkere heidy's versieren

Terug
Naar boven