Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik voelde me juist lekker hyped, meteen Squat PR gezet
Bedankt voor alle input, het is inderdaad kijken hoe het te combineren valt en in welke mate ik iets af moet schroeven. Rugby en MMA is iets wat ik sowieso 2x pw wil gaan doen, dus dat is al 4x sporten. Daarnaast ter ondersteuning krachttraining, en strongman lijkt me erg vet om te doen. Dus ook dat probeer ik minimaal 2x te gaan doen, als het mogelijk is nog vaker natuurlijk. Is nog even bekijken dus.
ik spreek jullie wel weer over een halfjaartje als ik dus weer alleen aan het powerliften ben omdat squatten love en life is
haha20 euro op dood door feels omtrent wulpse jonge vrouwen
we hebben een winnaar gr
FeelsDit zou het einde betekenen van jou als serieuze powerlifter. 2 x MMA en 2 x rugby plus KT is echt niet te doen man. Maar als ik het goed begrijp kies je daar dus ook voor. Zonde, je bent best een talent.
Ik rij die motherfuckers gewoon aan
Fuark brah!!1!3!twee!610 oostenrijkse euro's op dood door hartafwijking en sauna
als je daarmee jason bedoelt
Vlees is ook niet een supersolide optie, gezien de kleinste verpakking 500gram is en de mogelijkheid tot bakken/koken zeer beperkt is.Vlees is ook niet een supersolide optie, gezien de kleinste verpakking 500gram is en de mogelijkheid tot bakken/koken zeer beperkt is.