Fitness Seller

SteenSteen's krachtlog

inb4 steen nieuwe arnold.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.982
Layne Norton is blijkbaar bezit met seminars in Sydney

Hihaho

ik voelde me juist lekker hyped, meteen Squat PR gezet :o

Bedankt voor alle input, het is inderdaad kijken hoe het te combineren valt en in welke mate ik iets af moet schroeven. Rugby en MMA is iets wat ik sowieso 2x pw wil gaan doen, dus dat is al 4x sporten. Daarnaast ter ondersteuning krachttraining, en strongman lijkt me erg vet om te doen. Dus ook dat probeer ik minimaal 2x te gaan doen, als het mogelijk is nog vaker natuurlijk. Is nog even bekijken dus.

ik spreek jullie wel weer over een halfjaartje als ik dus weer alleen aan het powerliften ben omdat squatten love en life is

Dit zou het einde betekenen van jou als serieuze powerlifter. 2 x MMA en 2 x rugby plus KT is echt niet te doen man. Maar als ik het goed begrijp kies je daar dus ook voor. Zonde, je bent best een talent.

10 euro op dood door kangoeroe

20 euro op dood door feels omtrent wulpse jonge vrouwen

een hoop euro op verbrand

10 oostenrijkse euro's op dood door hartafwijking en sauna

• #2.988
20 euro op dood door feels omtrent wulpse jonge vrouwen
haha

HAHAHAHAH

:@

we hebben een winnaar gr

Dit zou het einde betekenen van jou als serieuze powerlifter. 2 x MMA en 2 x rugby plus KT is echt niet te doen man. Maar als ik het goed begrijp kies je daar dus ook voor. Zonde, je bent best een talent.
Feels

Zou het wel lukken in een staat van permabulk en 2x per dag trennen?

10 euro op dood door kangoeroe
Ik rij die motherfuckers gewoon aan

10 oostenrijkse euro's op dood door hartafwijking en sauna
Fuark brah!!1!3!twee!6

• #2.989
Gisteravond train

Squat
20x10x2
60x5
80x5
100x5x3
Ramzwoar dikke pomp

Bench
20x10x2
40x5
50x5x2
50x8

Deadlift
60x5
100x5
120x3x3

Pullups
5x3

Oneindig veel assistance gepompt

BW: 81kg avondweging

Ik lig nu te verspierpijnen in bed gr jan

100 x 5 x 3 squat zwaar

Goede nacht, zoete prins

Basegym geweest?

• #2.993
@BeastMode0N plusfitness op Manly beach

In mijn verdediging was dit wel beltless!!

rip dit is het niet

• #2.995
Zo ik kan me vandaag eindelijk weer comfortabel bewegen, dus vanavond na het eten weer een training erin plakken.

Ik ga waarschijnlijk Jason Blaha's 5x5 doen. Reden hiervoor, is dat ik zeer onregelmatig train en dit FB schema de optie biedt om gewoon bij elke training alles te pakken en per training te overloaden.

ga je ook voor dat jezun haircut

pua > kracht gains

• #2.999
Ineens ramhoge koorts, eten gaat opzich nog prima. Ook voor langs de dokter geweest, vanwege alles wat je op kan lopen in Indonesië. Ibuprofen en temperatuurmeter meegekregen, over een aantal dagen terugkomen voor evaluatie en eventueel bloedtesten op malaria en dengue. Probeer nu in Australië weer solide wat gewicht te gainen nu. Ik hou het ook weer bij met MyFitnessPal, grootste probleem is toch wel om solide aan de protonen te komen zonder savage te gaan op melk :o Vlees is ook niet een supersolide optie, gezien de kleinste verpakking 500gram is en de mogelijkheid tot bakken/koken zeer beperkt is.

Qua training is het natuurlijk lastig, gezien 1x trainen en nooit een abonnement afsluiten niet echt gewaardeerd wordt bij gyms. Plan is nu dus om telkens een aantal gyms in de omgeving te zoeken en daar simpelweg langs te gaan in sportgear, kijken of eenmalige training ook kan in de vorm van een strippenkaart. Anders dus genoodzaakt een gevalletje playgroundworkout.

tot zover het log gedeelte hier downunder lief dagboek gr jan

Terug
Naar boven