Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het gelukt?Ik wil graag begin juli op 5x5x140, 5x5x90 en 1x5x180 uitkomen met een BW van pakweg 92-93kg. BW zit nu op 87kg.
niet mijn Total iig haha

Als je weinig hebt kan er ook weinig weggaan haha xoxoIk heb niet eens het idee dat mijn bodycomp er enorm onder geleden heeft
Ik ga er waarschijnlijk begin 2021 mee beginnen, maar dan vast wel!!Post je ook updates van je imkercursus? Dan ben ik in!
bedankt jij ook welkom terug
we are all floating somewhere in space on spaceship earthWelkom terug, hopelijk heb jij wel de tijd om op meerdere plaatsen tegelijk te zijn gr
Ik hoop het! Het schema spreekt me aan omdat de kern lekker simpel en effectief is, waar je zelf vrijheid hebt aan te vullen wat niet in de weg zit. Wat vind jij er fijn aan?In! Ik sta precies waar jij staat; na lange tijd weer begonnen. De keuze voor dit schema is heel goed. De frequentie waarmee je de oefeningen doet is precies wat je nodig hebt nu en die AMAP sets maken dat je niet wekenlang magere trainingen hebt. Zoals met een SS. You a smart man. Ben zelf sinds 3 weken begonnen, trust me, de gewichten vliegen erbij.
Eet jij nog steeds broodjes met spinazie en pinda's
M'n glutes groeien anders weer als kool no homoAls je weinig hebt kan er ook weinig weggaan haha xoxo
Ps moet ik gelijk die test en tren voor je meenemen volgende week? Groetjes aan tante Truus!
Ik ga er waarschijnlijk begin 2021 mee beginnen, maar dan vast wel!!
bedankt jij ook welkom terug
we are all floating somewhere in space on spaceship earth
Ik hoop het! Het schema spreekt me aan omdat de kern lekker simpel en effectief is, waar je zelf vrijheid hebt aan te vullen wat niet in de weg zit. Wat vind jij er fijn aan?
Eet jij nog steeds broodjes met spinazie en pinda's
ik heb je wel gemist hoor kleine maan
M'n glutes groeien anders weer als kool no homo
Training vandaag
Squat
80kg x 4
80kg x 4
80kg x 10
Bench
62.5kg x 4
62.5kg x 4
62.5kg x 4 (ja dit was de amap)
kwartiertje rustig fietsen
Was een keertje trainen bij de fit4free waar mijn vriendin sport. Echt de meest schrale equipment met stangen zonder knurling, allemaal verschillende soorten beroerde schijven, en dan ook nog eens poepdruk om 4u s middags. Dat m'n lichaam na twee jaar amper consequent trainen ook in stukjes uit elkaar viel na twee dagen op rij amraps op compounds hielp ook niet echt.
Belangrijk om even mee te nemen dat ik tussen deze drie trainingsdagen echt een rustdag ga houden dus, om de amaps een beetje zinnig te houden.
kwam bij de tweede set een vetrol tussen mn belt dus moest even belt goed doen haha gr
Geschiedenis aan de UU af, met een propedeuse in Rechtsgeleerdheid
Precies andersom gedaan. Dat betekent: IN.
daarvoor til ik te weinig schaakmat
Nice!! Wat heb je daarna gedaan?
Good ol' timesSteensteen lift weer en heeft een relatie?
What even is this world we live in.