- Waardering
- 8.812
Normaal gaan doen en gaan werken.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Normaal gaan doen en gaan werken.

Wat ben je gaan doen als ik vragen mag?
welkom bij de enige echte SteenSteen krachtlog vriend
Dat mag je vragen. Ik heb 2 masters gedaan in recht: ondernemingsrecht en arbeidsrecht. Als minor american studies met focus op geschiedenis. Ik werk nu voor een grote politieke organisatie waarin ik twee functies heb: ik ben jurist ondernemigsrecht en adviseer over publiek-private samenwerkingsrelaties En governance vraagstukken. Anderzijds ben ik direct adviseur van een van de bestuurders en adviseer ik op strategisch en inhoudelijk niveau over vanalles. ik kom echt overal en mag overal mijn mening over geven, dat is wel leuk.
Gaaf! Ik dacht uit je reactie op te maken dat je na de bachelor gelijk was gaan werken. Nou heb ik niet alle ins en outs onderzocht wat je met enkel de bachelor Rechten kan, maar het leek me zonde gezien je met een master (of twee dan in jouw gevalDat mag je vragen. Ik heb 2 masters gedaan in recht: ondernemingsrecht en arbeidsrecht. Als minor american studies met focus op geschiedenis. Ik werk nu voor een grote politieke organisatie waarin ik twee functies heb: ik ben jurist ondernemigsrecht en adviseer over publiek-private samenwerkingsrelaties En governance vraagstukken. Anderzijds ben ik direct adviseur van een van de bestuurders en adviseer ik op strategisch en inhoudelijk niveau over vanalles. ik kom echt overal en mag overal mijn mening over geven, dat is wel leuk.
jij al een idee wat je wil gaan doen?
) in het Recht zoveel meer kan. Hoe ben je zoal bij die politieke organisatie terechtgekomen? En wist je dit al voordat je de master(s) begon of had je daarvoor andere ideeën?Ik kan 'm niet vinden, hoe heet ie precies? Of heb je een link oid? Dank iigHier nog een historicus. Heb je die Belgische professor al gevonden? Thielemans heet hij geloof ik. Heeft vrij interessante video's over de buitenland politiek van Rusland. M.i. een zeer goede analyse. Wellicht is het bruikbaar voor je scriptie.

My bad.Dat snap ik. Hij heet kennelijk CriekemansMy bad.
Voor jou is met name deze interessant, denk ik:
Op zijn eigen Youtube-kanaal staan ook wel gerelateerd, interessante video's
Zijn artikelen/boeken heb ik niet gelezen, maar vond zijn analyse bij de universiteit van vlaanderen wel spot on. Komt ook in grote mate overeen met wat Poetin zelf zegt in de Putin Interviews. Kort samengevat: het Westen rukt op in de richting van Rusland d.m.v. een alsmaar uitbreidende EU en NAVO (in het recente verleden dan). Daarmee voelt Rusland zich bedreigd en is het genoodzaakt in te grijpen om de buffer te behouden. Criekemans is dezelfde mening aangedaan, maar vult aan dat Rusland dit doet door onrust te zaaien in de omringende landen, zodat deze niet worden opgenomen in de EU/NATO. Op die manier blijft er een buffer.
De Putin interviews staan ook op Youtube, maar die moet je wel zoeken via Google. Kennelijk heeft het algoritme liever niet dat je dat kijkt, beetje raar. Hier is deel 1:
Wat is je doel nu kwa lifts, en hoe ga je dat opbouwen?
Dag1:
Squat
8 8 AMAP
Bench
8 8 AMAP
Deadlift
5 3 3
Dag 2:
Squat
6 6 AMAP
Bench
6 6 AMAP
Dag 3:
Squat
4 4 AMAP
Bench
4 4 AMAP
Deadlift
6 6 (90% van dag 1)
Alle assistance is voor eigen invulling, zolang het je grote lifts maar niet in de weg zit.
Alle AMAPS moeten gedaan worden totdat je techniek ook maar een beetje breekt.
Haal je evenredige reps, dan blijft het gewicht gelijk. Haal je 1 of 2 reps meer, dan verhoog je met 2.5k. Haal je 3 of 4 reps meer, dan met 5kg. Meer dan 4 reps = 7.5kg ophogen. Het is vooral bedoeld voor de beginners die nog redelijk wat groeiruimte lijken te hebben, en vaak te licht trainen. Van vroeger weet ik nog dat reps vaak behoorlijk easy leken en er ook zeker een mentale barrière was waardoor ik relatief te licht trainde, dus de AMAP lijkt sowieso door de heren van StrongerByScience aangeraden te zijn. In ieder geval ga ik dit schema een aantal maanden volgen.
hartelijke groet,
SteenSteen
Helaas, dat doel heb ik al.
Dat mag je vragen. Ik heb 2 masters gedaan in recht: ondernemingsrecht en arbeidsrecht. Als minor american studies met focus op geschiedenis. Ik werk nu voor een grote politieke organisatie waarin ik twee functies heb: ik ben jurist ondernemigsrecht en adviseer over publiek-private samenwerkingsrelaties En governance vraagstukken. Anderzijds ben ik direct adviseur van een van de bestuurders en adviseer ik op strategisch en inhoudelijk niveau over vanalles. ik kom echt overal en mag overal mijn mening over geven, dat is wel leuk.
jij al een idee wat je wil gaan doen?
)niks meer aan doen, bronkritiek is onfeilbaarYou're welcome!
Ik wil natuurlijkwel graag een referentie zijn in je scriptie
Bron: Pren, forum.bodybuilding.nl steensteen's krachtlog, 7-12-2019
hè kut
In het hypothetische geval dat ik elke week op S/B/D de 8/8/5'jes kan ophogen 5/2.5/5, zou ik over 12 weken op 140/90/165 zitten, en dat is op Squat+Bench meer dan ik ooit gedaan heb op dat volume. Dat zou natuurlijk fantastisch zijn, maar de insteek is nu om tot eind januari dit te volgen en dan te kijken hoeveel rek er nog in zit.Gaat lekker! Hoe lang denk je deze workout opzet te kunnen uitmelken? En al een idee wat je erna gaat doen?
Nice, welke politieke organisatie? (Mag in pm ben zeer discreet)
Dit: O, dit is een log. Excuzes moi.
merk dat ik me er wel iets slapjes van voel
Komende twee weken heb ik ook letterlijk elke avond wel iets, dus proberen om in de ochtend/middag te trainen waar kan. Training vandaag was ook zaad omdat ik mn deadliftsokken vergeten was, te lang in mn nest lag en alleen een tosti op hadik snap ‘m
tattatraining met de fam