BORST/SCHOUDERS/TRICEPS (07/12/2020)
Flat db press
8x22kg
8x32kg
8x42kg
8x52kg
8x62,5kg ds 8x42kg ds 8x32kg
Incline bb press
3x10x100kg
Incline HS press
4x8x100kg
Machine flys
3x12x75kg
Machine shoulder press
3x10x70kg
Bent over machine rear delt flys
3x25x3,25kg
Seated machine side laterals
3x8x62,5kg
Single arm rope pushdown
3x15x20kg
Single arm overhead extensions
3x10x20kg
Trainingen blijven enorm goed gaan! Vandaag stonden de quads eigenlijk op de planning, maar ik had voor de training een afspraak bij een fysiotherapeut waarbij ik een aantal jaar geleden zat. Toch nog eens iemand laten kijken naar m’n knie waar ik last van blijf houden en m’n borst spier die ik 1,5 jaar terug deels heb gescheurd.
Om een lang verhaal kort te maken... Knie was dus toch een Jumpers Knee en was nu toch wel een een vergevorderd stadium, dus behandeling noodzakelijk, wordt nu wekelijks met Epte therapie behandeld (dit is via een naald die stroom geleidt). Mensen die hier meer interesse in hebben raad ik aan eens onderzoek te doen op internet.
Borst spier zit verkalking in en is nog maar de vraag of dit te behandelen is. De fysio zou dit in iedergeval gaan overleggen met het team van de praktijk, aangezien hij dit nog nooit eerder heeft meegemaakt. Gaf me wel aan dat de verkalking kan zijn ontstaan doordat de toenmalige fysio gelijk de spierscheur is gaan masseren.
Conclusie fysio waar ik voorheen in behandeling was is een pannenkoek geweest
Blij dat er tenminste wat aan m’n knieklachten kan worden gedaan. Ik zal een aantal dagen wachten voordat ik de benen weer train en vanaf nu af aan elke maandag behandeling aan de linker knie!