- Waardering
- 20.663
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben ook meer fan om te beginnen met een dumbell press of machine en vervolgens met een barbell press. Helaas gaan de dumbells waar ik nu tijdens de lockdown kan trainen maar tot 40kg, vandaar de keuze om met een bb press te beginnen en niet m’n training te starten met 15+ herhalingen. Vrijwel nooit last van m’n schouders tijdens een barbell press, meestal is het de aanhechting in een van m’n borstspieren waar ik irritatie voel. In het verleden gedeeltelijk gescheurd en hier heb ik nu, 2 jaar later, nog steeds zo nu en dan last van (*afkloppen laatste tijd gaat het goed*).125 x 7... sterk man. Nooit last van je schouders als je barbell presses doet als eerste oefening?
Ben zelf benieuwd hoe veel ik kan voor 6-8 reps als ik ze als eerste oefening zou doen ipv als tweede... Binnenkort misschien eens proberen

Het verschil door het gebruik TB-500? Of ben je nog meer gaan doen?Stuk minder last van m’n knie dan gewoonlijk, hopelijk blijft dit zo doorzetten![]()
De pijn in de knie verminderd dagelijks, ik ben positief verrast maar ik wil niet juichen. Hier is het namelijk nog veel te vroeg voor inmiddels 1,5 week en 3 injecties verder sinds de start van de TB-500. Gaat wel de goede kant op. Ik zit nog steeds op 2,5mg 2x per week.Het verschil door het gebruik TB-500? Of ben je nog meer gaan doen?
Ben er zelf ook wel verbaast over! Benieuwd hoe het zich de komende weken ontwikkeld.
Lokaal zetten bij de pijnlijke plek denk ik?Ben er zelf ook wel verbaast over! Benieuwd hoe het zich de komende weken ontwikkeld.
Jup, zo kort mogelijk bij de pijnlijke spot.
Haha ja die gingen wel lekker