XXL Nutrition

Strive4muscles Offseason log

Bezoekers in dit topic

De GH houdt hem jong.

Maar inderdaad flinke schouders en je ziet van de voorkant al dat hij erg goed ontwikkelde lats heeft.
Haha thanks maat, nu nog z’n benen als jou kweken en ik ben blij :p
 
LEGS (10/04/2021)
Seated leg curls
12x20kg
12x40kg
4x10x60kg

Single leg legpress
12x100kg
12x125kg
12x150kg
12x175kg
12x200kg

GHR
4x8xBW

Superset:
A. Single leg leg extensions
4x12x20kg
B. Bulgarian db split squats
4x12x32kg laatste set ds BW tot falen

Lying leg curls
4x12x40kg + 3 slow partials

Heels elevated db sumo squat 1,5 rep
Hierbij halverwege omhoog komen, terug naar onder en explosief volledig omhoog. Dit telt voor 1 rep.
1 set 20x30kg dropset 15xBW

Standing calf raises single leg
4x12x30kg + BW laatste set BW tot falen

Even een andere workout als wat ik normaal gewend ben aangezien vrijwel alles bezet was wat ik van plan was te doen, maar was ook eens lekker voor de afwisseling. Ik stapte met trillende benen de auto in :). Gewicht zat vandaag op exact 100kg dus die cheat heb ik dik verdiend!
 
Haha je ale kinnetje maakt het jong.
Kan er helaas niets aan doen :p Ik heb sinds m’n 14de ofzo 0 haargroei over m’n gehele lichaam (Haarziekte). Al ben ik er aan de ene kant wel blij mee, nooit gedoe met scheren, kostenplaatje kapper en ik heb geluk dat me een kale kop enigszins staat.
 
Wat mij betreft alleen maar voordelen. Je kan 1000mg masteron knallen zonder je zorgen te hoeven maken over haarverlies en je hoeft niet wekelijks enorme hoeveelheden konthaar te snoeien.
 
Wat mij betreft alleen maar voordelen. Je kan 1000mg masteron knallen zonder je zorgen te hoeven maken over haarverlies en je hoeft niet wekelijks enorme hoeveelheden konthaar te snoeien.
Haha precies dit! Enige nadeel is dat ik geen wenkbrauwen, wimpers en neushaar hebt. Dat heeft dus echt wel een functie. Vooral met hooikoorts is dat kut, maar voor de rest zie ik het als een luxe :)
 
Haha precies dit! Enige nadeel is dat ik geen wenkbrauwen, wimpers en neushaar hebt. Dat heeft dus echt wel een functie. Vooral met hooikoorts is dat kut, maar voor de rest zie ik het als een luxe :)
Wenkbrauwen en wimpers zijn echt geen overbodige luxe inderdaad
 
Welke dan? Is het iets ernstig?
Niets ernstigs, ik heb een auto-immuunziekte genaamd alopecia.

Op m’n 14de begon het met een paar kale plekjes, na enkele weken was ik helemaal kaal. Toentertijd extreem veel onderzoeken en behandelingen gedaan, maar niks wat aansloeg. Uiteindelijk heb ik me er gewoon bij neergelegd. Maar als je 14 bent is het natuurlijk niet niks om als enige kale rond te lopen op school. Met de leeftijd die ik nu heb is het de normaalste zaak en zie ik er ook niet meer ‘ziek’ uit.

Verder 0 gezondheidsproblemen ofzo.
 
Niets ernstigs, ik heb een auto-immuunziekte genaamd alopecia.

Op m’n 14de begon het met een paar kale plekjes, na enkele weken was ik helemaal kaal. Toentertijd extreem veel onderzoeken en behandelingen gedaan, maar niks wat aansloeg. Uiteindelijk heb ik me er gewoon bij neergelegd. Maar als je 14 bent is het natuurlijk niet niks om als enige kale rond te lopen op school. Met de leeftijd die ik nu heb is het de normaalste zaak en zie ik er ook niet meer ‘ziek’ uit.

Verder 0 gezondheidsproblemen ofzo.
Wel een voordeel dat je je niet hoeft te scheren. Maar kan me voorstellen dat het als puber wel echt lastig is.
 
Wel een voordeel dat je je niet hoeft te scheren. Maar kan me voorstellen dat het als puber wel echt lastig is.
Ja dat scheelt echt enorm, wat betreft m’n tijd als puber altijd respectvol behandeld en ik was verder gezond. Als ik sommige mensen zie met zware beperkingen / lichamelijke problemen dan mag ik niet klagen.
 
Update cut week 4:
Gaat nog steeds de goede kant op! Schade van de cheat van gisteren is 0,8kg dus valt mee. Enige aanpassingen die ik maar voor komende week is dat ik m’n trainingssplit wat ga aanpassen en m’n cardio meerdere dagen per week ga inzetten.

Trainingssplit gaat er als volgt uitzien:
Ma - Rug, biceps
Di - Borst, triceps
Wo - Benen, kuiten
Do - rust (cardio + buik)
Vr - Schouders, traps
Za - Armen, kuiten
Zo - rust (cardio + buik)

Cardio gaat van 4x25 min naar 6x25 min. Waarvan 3 a 4 sessies fasted zijn.

Zodra ik ga starten met rebounden, ga ik m’n trainingsssplit iets wat aanpassen en de achterliggende spiergroepen frequenter trainen, voor nu tijdens de cut vind ik het vooral belangrijk dat elke spiergroep die ik op die dag train de volle 100% aandacht krijgt, bij PPL merk je vooral dat schouder en/of triceps niet meer de volle intensiteit krijgen na 3-4 oefeningen diep in een trainingssessie, dit is vooral te merken tijdens een cut.
 
Ziet er goed uit. Waar zit je momenteel op qua kcal?

En blast je momenteel? GH?
 
Ziet er goed uit. Waar zit je momenteel op qua kcal?

En blast je momenteel? GH?
Kcals trainingsdagen 3200 (275E/375K/65V)
kcals rustdagen 3000 (275E/300K/75V)
1 cheatmeal per week waarbij ik iets wat over het kcal doel zit.

Blast momenteel (4de week):
400mg test e pw
400mg tren e pw
400mg mast e pw

20mg Yohimbine bij fasted cardio 3-4x pw (Sinds vorige week)
Geen GH of MK op het moment.
 
Laatst bewerkt:
BACK/BICEPS (12/04/2021)
HS high row
4x12x120kg

One arm HS row
4x8x75kg

HS low row
4x12x120kg

Incline db row
4x10x30kg

Cable pullovers
3x12-15x55kg

Ez bar preacher curls
4x10x35kg

Dumbell hammer curls
4x10x20kg laatste set ds 10x14kg
 
CHEST/TRICEPS (13/04/2021)
Decline bench press
12x60kg
10x100kg
8x120kg
8x140kg
6x150kg (Laatste 2 reps spot van wovano)

HS incline press
12x100kg
10x100kg
2x8x100kg

Weighted dips
12xBW+15kg
10xBW+15kg
9xBW+15kg
8xBW+15kg

HS flat press
4x10x80kg laatste set 4-5 extra partials

Incline db fly
12x20kg
10x22,5kg
2x8x26kg

Straight bar pushdowns
4x12x75kg

Rope extensions
4x10x55kg

Gewicht zat vanochtend op 99,8kg, terug op ecto life. Ondanks dat is m’n kracht nog steeds wel goed en shape verbeterd zich met de dag. Wel wat platter, maar die fase kom je niet onderuit tijdens een cut. Nog geen honger gevoel, energie level is er nog altijd dus we keep on going.
 
LEGS (14/04/2021)
Barbell squats
10x60kg
10x100kg
10x140kg
10x180kg
6x200kg

Single leg legpress
12x125kg
12x150kg
12x175kg
8x200kg

Walking db lunges
3x10x30kg (60kg totaal) laatste set ds BW till failure x 26 reps

Seated leg curl
4x10x60kg

Stiff legged bb deadlifts
4x12x120kg

Seated calf raises
15x40kg
15x55kg
15x70kg
2x12x80kg

Ik weet niet wat er vandaag aan de hand was, maar echt een beestachtige legday gehad! 180kg squat ging easy omhoog dus daarna nog een set met 200kg eruit geperst. Ook de rest van de training sterk op vrijwel alle oefeningen en ook een goeie mind muscle connectie.
 
Zag er erg easy uit ook op het filmpje, lekker bezig man. Die gewichten zijn wel een beetje mijn doelen voor de komende periode.
 
Zag er erg easy uit ook op het filmpje, lekker bezig man. Die gewichten zijn wel een beetje mijn doelen voor de komende periode.
Dat gaat je sws wel lukken :p
 
Zag in je stories dat je tijdens het squatten je benen best wel dicht bij elkaar hebt staan en je tenen redelijk recht vooruit. Klopt dat of ligt dat aan de hoek vanwaar gefilmd werd? Ben je sterker zo of voelt het gewoon fijner?

Ik squat echt met een best wel wide stance en mijn tenen zo rond 10 voor 2... ik voel zo ook mijn adductors lekker werken en het lijkt alsof ik zo veel sterker ben dan met een close stance. En ik heb sowieso niet de mobiliteit om met een close stance te squatten :P
 
Back
Naar boven