- Waardering
- 15.917
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks

Mwaah dit is denk ik 4-5 weken af van stage ready, bedenk wel geen orals erin (dus mis echt wat hardheid/vasculariteit), yohimbine wat vocht vasthoudt, sausjes & ranja & zoetstoffen nog gewoon erin gehouden dus dat maakt nog extreem veel verschil.Ik zou gewoon lekker gaan rebounden nu, je bent zo ongeveer stage ready nu.

Thanks @mucci!Harde shape kerel! Hoeveel weeg je nu nog na die drop? Meende dat je een tijdje geleden nog 106kg ofzo woog.
.Kutzooi hahaha maar 95kg in goeie shape is natuurlijk prima.
Gewicht is maar optische illusie, veel mensen die wedstrijdambitie hebben verkijken zich op hoeveel gewicht er vanaf gaat tijdens een cut, wat ook extreem veel uitmaakt is als ik geladen ben of depleted (plat), als ik morgen na de refeed zou maken 2-3kg zwaarder zou het weer heel anders uitzien voor het oog.Kutzooi hahaha maar 95kg in goeie shape is natuurlijk prima.
Dankje @SpambodLekker boeien hoeveel je weegt...
Nu inderdaad een mooi moment om wat quality muscle te gainen.
En goed dat je niet meedoet aan die homocontest.

Wordt nog wat als jullie volgende week hier komen eten3 stukken appeltaart verder en ik zit helemaal onder de aders.![]()

Hahaha verheug me er echt op al jaren geen Mexicaans meer gegeten!Wordt nog wat als jullie volgende week hier komen eten![]()
Dankjewel @floris.sp !Ziet er goed uit Strive. Miss heb ik er over heen gelezen maar ga je binnenkort een wedstrijd doen (als het doorgaat)?
Geen GH nee

Yes 400mg van een ieder, ik kijk het nog even aan misschien dat er nog iets gaat wijzigen komende weken.