XXL Nutrition

Strive4muscles Offseason log

Wel echt droog geworden:thumbup:

Ik zou gewoon lekker gaan rebounden nu, je bent zo ongeveer stage ready nu.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou gewoon lekker gaan rebounden nu, je bent zo ongeveer stage ready nu.
Mwaah dit is denk ik 4-5 weken af van stage ready, bedenk wel geen orals erin (dus mis echt wat hardheid/vasculariteit), yohimbine wat vocht vasthoudt, sausjes & ranja & zoetstoffen nog gewoon erin gehouden dus dat maakt nog extreem veel verschil.

Ik ga je advies opvolgen :p
Vandaag nog even een dag goed genieten, morgen een low day en vanaf dinsdag ga ik starten met rebounden ;)

Ik zie niet echt meer de meerwaarde ervan in om nog dieper te gaan, enige risico wat ik ermee loop is spierverlies en ik doe toch niet mee met de dbb contest.

Zal vandaag of morgen nog het gameplan wat betreft de rebound posten :D

Harde shape kerel! Hoeveel weeg je nu nog na die drop? Meende dat je een tijdje geleden nog 106kg ofzo woog.

Lekker boeien hoeveel je weegt...

Nu inderdaad een mooi moment om wat quality muscle te gainen.

En goed dat je niet meedoet aan die homocontest.

Kutzooi hahaha maar 95kg in goeie shape is natuurlijk prima.
Gewicht is maar optische illusie, veel mensen die wedstrijdambitie hebben verkijken zich op hoeveel gewicht er vanaf gaat tijdens een cut, wat ook extreem veel uitmaakt is als ik geladen ben of depleted (plat), als ik morgen na de refeed zou maken 2-3kg zwaarder zou het weer heel anders uitzien voor het oog.

Voor mij is het gewoon belangrijk om ieder jaar persoonlijke verbetering maak in m’n fysiek en lifts. Naar andere kijken (voornamelijk instagram) kan voor veel mensen een grote mindfuck zijn.

3 stukken appeltaart verder en ik zit helemaal onder de aders. :o

Bijlagen

• 308F6473-D803-457F-A087-CD6D0D45B681.jpeg
    308F6473-D803-457F-A087-CD6D0D45B681.jpeg
    275,9 KB · Weergaven: 67
Ziet er goed uit Strive. Miss heb ik er over heen gelezen maar ga je binnenkort een wedstrijd doen (als het doorgaat)?

Ziet er goed uit Strive. Miss heb ik er over heen gelezen maar ga je binnenkort een wedstrijd doen (als het doorgaat)?
Dankjewel @floris.sp !
Nee hoor, werd gewoon even tijd voor een goeie cut en in shape te komen voor de zomer. Komende week start ik met rebounden en ga ik weer toewerken naar een overschot aan calorieën.

Update week 9:

Vandaag start ik met de rebound, aangezien ik van de refeed/cheatdag gisteren geen gram ben bijgekomen ga ik vandaag ook geen lage dag doen. Overdag gewoon clean gegeten, daarna 3 stukken appeltaart bij schoonmoeder en in de avond nog griek gehaald bij m’n ouders. Kwam neer op een 600gr carbs overdag en 100+ gram vetten. Ik ging slapen met een dikke pens en ik de ochtend stond ik (2 uur eerder dan mijn normale weeg moment) en geen gram bijgekomen. Shape was wel echt super, aders van top tot teen en hardheid was nu wel een leveltje geupgrade.

Wat is het game plan vanaf nu?
Trainingen: ik ga weer een trainingsprogramma van John Meadows volgen aangezien ik deze persoonlijk de meest fijne manier van trainen vind en in het verleden de meeste progressie mee heb geboekt. Omdat m’n benen de grootste achterliggende spiergroep heeft heb ik een schema gekozen waarbij op de benen nadruk wordt gelegd. Dit is een programma met volume wat met de week verhoogd wordt, ik ga niet gelijk met low volume all out intensity beginnen aangezien ik net uit een fase met lage kcals komen / low bf waar blessures nog op de loer liggen.

Split is als volgt:
maandag: benen en kuiten
dinsdag: borst en schouders
woensdag: rug en buikspieren
donderdag: rust
vrijdag: benen
zaterdag: armen, kuiten en buikspieren
zondag: rust

Hoe graag ik schouders ook apart train, het is geen achterliggende spiergroep en dus moet ik prioriteiten stellen.

Voeding en cardio:
Ik start op 3500 kcals, eiwitten blijven gelijk (250gr), koolhydraten verhoog ik met 150gr en de rust vul ik aan met vetten. Cardio ga ik terugschroeven naar 3-4x pw 30 min.

Super supps:
Yohimbine en Cardarine zijn er vanaf vandaag uit. Wellicht dat ik m’n testosterone dosering nog iets verhoog in de loop van de weken, eerst maar eens kijken wat het kcal surplus gaat doen.

Zal vanavond m’n legday posten!

Nog steeds 400mg elks van test/tren/mast?

Terug
Naar boven