- Waardering
- 4.301
- Lengte
- 2m01
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor corona werd ik al eens benaderd via via.Ik ben wel erg benieuwd naar het onderzoek waar je aan meewerkt, wat je allemaal moet doen en wat ze gaan meten (maar ik zal netjes tot woensdag wachten). Hoe ben je eigenlijk bij het onderzoek terecht gekomen?
.
Thanks broNee zijn gewoon echte liftsHoe werden de krachtstats gemeten? Was dat op een apparaat die afhankelijk van hoeveel kracht je zet de weerstand bepaalt?
Nee ze hebben op locatie allerlei barbells met gewichten, best netjes eigenlijk, zou je de lockdown nog mee zijn doorgekomenHoe werden de krachtstats gemeten? Was dat op een apparaat die afhankelijk van hoeveel kracht je zet de weerstand bepaalt?

Is dat niet gewoon de gym van de universiteit? Geloof dat die daar een eigen gym hebben.Nee ze hebben op locatie allerlei barbells met gewichten, best netjes eigenlijk, zou je de lockdown nog mee zijn doorgekomen![]()
Nee ze hebben op locatie allerlei barbells met gewichten, best netjes eigenlijk, zou je de lockdown nog mee zijn doorgekomen![]()

Ja ik was ook positief verrast! Ik voel het wel serieus aan m’n ellebogen en knieën vandaag haha, straks ook nog legdayNetjes dan! Zeker voor iemand die niet 1rm gericht traint![]()
.Ja vgm idd de gym van de uni.Is dat niet gewoon de gym van de universiteit? Geloof dat die daar een eigen gym hebben.

Kracht gaat echt goed omhoog! Ik stond er zelf van versteld hoe 60kg omhoog ging dus dacht neem eens een gok hahaDamn die pendulum squat, ik was al blij met 10x50 gisteren![]()
Het is nu wel echt lopen als een pinguïn. 
.