AndroidHealthClinic

Strive4muscles Offseason log

• Topic Starter Topic Starter
Knap hoe je 1 snack a jack paprika eet, ik vreet dagelijks dan gelijk de hele rol op.
Ik had nog wat carbs over dus dacht neem de snack a jacks mee naar werk. Ik heb 2 snack a jacks uit die zak gehaald en de rest uitgedeeld aan collega's anders vreet ik net zoals jou die hele rol op. Gaat naar onder als lucht, gewoon 0,0 verzadigend effect. :roflol:

ARMEN/BUIK (09/11/2020)
Rope pushdowns 4x12x60kg
Superset
Bent over rope extensions 4x8x45kg

Drag curls 4x12x30kg
Dips machine 4x8x160kg

Dumbell spider curls 4x12x14kg
Superset
Hammer grip bar curls 4x10x35kg

Overhead dumbell extensions 10x40kg, 10x50kg, 5x60kg ds 12x40kg
Preacher curls 12x45kg, 1 cluster 5/5/5/5 x 50kg
Onderarm roller 3 x failure
Leg raises 4 x failure

Duidelijk voller, meer pomp, meer uithoudingsvermogen en meer kracht.

BENEN/KUITEN (10/11/2020)
Lying leg curls 2 werksets van: 8x40kg ds 10x25kg + 10 partials + 10 sec vasthouden
Single leg HS Leg press 2 werksets van: 8x180kg, 8x200kg
Watson leg press set 1: 15x360kg, set 2: 20x360kg, set 3: 25x360kg ds 10x320kg ds 8x280kg ds 8x240kg ds 8x200kg ds 8x160kg ds 10x120kg
Adductor machine 1 set van 20x172,5kg, 1 cluster van 20x172,5kg...15x172,5kg...13x172,5kg
Leg extensions 10x100kg, 10x100kg + 25 partials (elke rep 3 sec vasthouden bovenin)
DB stiff legged deadlift 3x8x70kg
Toe press on leg press 4x12x160kg

Trainingen gaan weer abnormaal goed!

Vandaag met iemand van de gym getraind, die me met upperbody wel aardig hard inmaakt. Doet o.a. Incline press voor 5 reps met 80k dumbells! Met benen had hij het toch aardig zwaar, na die all out dropset op de watson legpress was die helemaal fucked en is die een aantal keer naar de wc moeten rennen om over te geven :p Volgende keer mag hij me afmatten met borst :roflol:

Update:
Dag 9 van de blast en +3kg lichaamsgewicht, inmiddels weer op 103kg in de ochtend. Wel begrijpelijk want ik kwam uit een minicut. Nu dus meer kcals waardoor ik wat meer maaginhoud, vocht/glycogeen heb en de super supps beginnen hun werk te doen.

Ik ben sinds vandaag ook begonnen met MK677 op 25mg per dag, kijken wat dan nog aan extra’s geeft.

Verder lopen de trainingen top en weet ik tot nu toe elke training progressie te boeken. Kcals zal ik in de loop van de weken blijven verhogen afhankelijk van m’n shape, gewicht en prestaties in de gym.

RUG/BICEPS/BUIK (12/11/2020)
Meadows row 3x10x55kg
Dumbell rows 3x10x70kg
HS low row 3x12x130kg
Wide grip pulldowns 10x90kg, cluster 80kg x 10/7/4
Deadlifts 3x5x200kg
Machine pullovers 3x10x120kg
Seated machine curls 3x12x50kg
Dumbell hammer curls 10x20kg, cluster 20kg x 10/7/6/5
Rope crunches 4x20x70kg

Jaloers op het volume wat je kan doen. Ik moet alles binnen 55 min doen dus kies nu voor wat minder volume en hogere intensiteit.. kwaliteit boven kwantiteit dan maar.

Is het bij Platinum nog een beetje te doen met de drukte? Ik zit wel bij een relaxte sportschool (qua maatregelen), maar de Duitsers komen de sportscholen hier annexeren en het wordt daardoor wel wat drukker :(

Is het bij Platinum nog een beetje te doen met de drukte? Ik zit wel bij een relaxte sportschool (qua maatregelen), maar de Duitsers komen de sportscholen hier annexeren en het wordt daardoor wel wat drukker :(
Hier is een ledenstop voor Duitsers en Belgen nu

Jaloers op het volume wat je kan doen. Ik moet alles binnen 55 min doen dus kies nu voor wat minder volume en hogere intensiteit.. kwaliteit boven kwantiteit dan maar.
Is ook niets mis mee kerel! Ben het helemaal met je eens liever 6-8 sets alles geven dan 20 sets waarvan de helft afgeraffeld is.

Volume wat in nu doe wordt wekelijks opgebouwd, is ook niet iets waar ik week 1 mee zou moeten beginnen dan kon je me nu begraven:p

Zoals @wovano ook al aangeeft... Niets tegen belgen en duitsers, maar het werd op een gegeven moment belachelijk druk en de sfeer werd daardoor ook wel wat minder dan normaal.

Nou na 1 dag kunnen we al zeggen dat de mk677 legit is... Ik werd midden in de nacht wakker van de honger. Ik herleefde weer even het gevoel van de laatste weken van een wedstrijdprep :roflol:. Normaal sta ik nooit op voordat de wekker gaat, maar ik kwam gewoon niet meer in slaap. Beroerde nacht, vanavond dus op tijd naar bed en hopelijk een nacht met wat kwaliteit slaap :p

Niks voor mij zo te horen die mk677:roflol:

Niks voor mij zo te horen die mk677:roflol:
Altijd de eerste paar weken helaas. Neemt gelukkig wel af en het effect van MK677 is vergelijkbaar met 3-4iu HGH.

Ik heb van mezelf ook al een bizar hoge eetlust, dus nu is het echt belangrijk dat ik verzadigende dingen eet anders zit ik zo op 6K + kcals :P.

Zoals @wovano ook al aangeeft... Niets tegen belgen en duitsers, maar het werd op een gegeven moment belachelijk druk en de sfeer werd daardoor ook wel wat minder dan normaal.
Die Duitsers zitten nu dus bij haefland.
Hoop dat in Duitsland de sportscholen weer snel open gaan, want die drukte hier is niet chill

Die Duitsers zitten nu dus bij haefland.
Hoop dat in Duitsland de sportscholen weer snel open gaan, want die drukte hier is niet chill
Is het dan zo druk dat je buiten in de rij moet? Haefland is wel groot genoeg voor 30 personen toch?

Je kan ook iets lager starten met de MK en later verhogen naar 20-25 zodat de honger niet te extreem wordt. Wanneer neem je het? Direct na het opstaan moet het wel uit te houden zijn tot je eerste meal. Beter in de ochtend even uitstellen dan in de nacht wakker worden van de honger imo.

Net nog geen rij, maar de 30 bandjes zijn wel op.
De vlg moet wachten tot iemand naar buiten komt.
Terwijl normaal rond deze tijd misschien 10 man aant trainen zijn.
Bovendien zijn die Duitsers ook nog eens irritant aanwezig

Net nog geen rij, maar de 30 bandjes zijn wel op.
De vlg moet wachten tot iemand naar buiten komt.
Terwijl normaal rond deze tijd misschien 10 man aant trainen zijn.
Bovendien zijn die Duitsers ook nog eens irritant aanwezig
Jules kennende zal hij vast geen ledenstop doen 🤑

Terug
Naar boven