maandag:
SQ 3x5x102,5kg
BP 5x5x80kg 5x 4x 4x 5x 4x
PR 4x8x80kg
Ezbar tricep extens 2x10x30kg
SQ weer eens verhoogt naar 102,5kg viel tegen, reps wel makkelijk tot parallel maar merkte bij alle sets dat telkens de eerste 2 reps niet full waren
BP viel ook tegen, ik had de 5x5x80kg toch moeten pakken

? nu al krachtverlies na 1 weekje cutten
ik zit momenteel ook weer eens in een negatieve flow geloof ik
eigelijk niet zo veel zin om te trainen, had meer verwacht van mijn fysiek na 2jaar trainen, ook al weet ik dat het lastiger wordt om nog spiermassa op te bouwen als je eenmaal 45jr bent..
ik vind het ook vreselijk moeilijk om mijn vetpercentage te verlagen.. afvallen lukt dan nog wel eigelijk, maar het probleem is gewoon, zodra ik weer stop met cutten, dan vliegt het vet er weer aan, terwijl ik nooit echt in bulk ga..
soms denk ik krijg eigelijk de $%^ ik ga weer lekker bier zuipen en feestvieren en shoarma vreten, maar ik weet dat die negatieve flow wel weer over gaat, en daar focus ik me weer op.....
mijn voedingsschema ziet er momenteel zo uit:
6:00 60gram ultrafine oats
30gram wheyperfection
1 appel
9:00 1 blikje tonijn op olie
1 tomaat
50gram ongezoute pinda's
12:00 150gram kipfilet
50gram (ongekookt gewogen) basmati rijst
1 ei
75gram sperziebonen
1 stuk fruit
15:00 30gram whey met water...
18:00 150gram kipfilet
100gram basmatierijst
150gram groente
1 sinasappel
( deze maaltijd eet ik met de pot mee, dus daar kan behoorlijk variatie in zitten, maar wij zijn wel rijst kip en bonen eters, vrouwtje brazilliaans)
postworkout 70gram magnificient + 60gram ultrafine oats in mijn casseinshake
22:00 30 gram cassein met water + 30gram pinda's
totaal 2300Kcal 165kh 82vet 222eiwitten
ik zit er toch over na te denken eens te switchen van trainingsschema, en misschien moet ik eens een deload toevoegen...