XXL Nutrition

Stronglifts 5x5 log

• Topic Starter Topic Starter
Balen man! Succes verder met je andere examens, hopen dat die wel goed gaan :).
Haha had toch al herexamens en ben een tamme kloot, ben tegenwoordig te veel bezig met andere dingen zoals krachttraining, gaat bijna geen dag voorbij waarop ik minder dan 2u naar filmpjes ivm krchttraining heb gekeken :D. En dan nog alle tijd die ik op DBB zit :D

Kom op man, geef jezelf een schop voor de kont, en gaan met die andere examens. :D
In de zomervakantie weer filmpjes :P

Training van vandaag :
5x5x85kg squat gelukt ( faking intens wel )
5x5x35kg overhead press niet gelukt ( gewoonweg te zwaar na die harde squats )
1x5x107,5kg deadlift gelukt ( begint ook zwaarder te worden, binnenkort ook stappen van 2,5kg hier)

Bodyweight momenteel: 68kg

Training van vandaag :
5x5x85kg squat gelukt ( faking intens wel )
5x5x35kg overhead press niet gelukt ( gewoonweg te zwaar na die harde squats )
1x5x107,5kg deadlift gelukt ( begint ook zwaarder te worden, binnenkort ook stappen van 2,5kg hier)

Vooruitgang is netjes hoor! :thumb:

WIL je dit jaar ook gewoon over doen? :P

Vooruitgang is netjes hoor! :thumb:

WIL je dit jaar ook gewoon over doen? :P
Thanks, ja vooruitgang is nice. En jaar overdoen bestaat niet meer aan de universiteit in België. Elk vak wordt apart bekeken dus als je slaagt voor alles buiten 2 vakken dan doe je enkel die 2 vakken terug volgend jaar. Zo slecht doe ik het overigens niet hoor, ben gewoon veel te lui :roflol::sad:.

Je mag wel wat meer rust tussen de oefeningen nemen. In principe moet je OHP niet teveel te lijden hebben van je squats, zolang je er maar voor zorgt dat je weer vol met zuurstof zit. Dus goed diep door je buik ademhalen voor 5 minuten en je bent weer helemaal klaar.

Thanks, ja vooruitgang is nice. En jaar overdoen bestaat niet meer aan de universiteit in België. Elk vak wordt apart bekeken dus als je slaagt voor alles buiten 2 vakken dan doe je enkel die 2 vakken terug volgend jaar. Zo slecht doe ik het overigens niet hoor, ben gewoon veel te lui :roflol::sad:.
O sorry, dacht dat je ook in laatste jaar middelbare zat. Een gezonde dosis luiheid is niet erg hoor, voorkomt een hoop stress en burnout :D

O sorry, dacht dat je ook in laatste jaar middelbare zat. Een gezonde dosis luiheid is niet erg hoor, voorkomt een hoop stress en burnout :D
Nee nee ik zit in 3de jaar industrieel ingenieur :D. En idd stress is mij vrijwel onbekend :D.

Training van zonet:
5x5x87,5kg squat gelukt ( zwaar, heel zwaar )
5x5x47,5kg bench press gelukt
pullups : 5,4,3 + zo lang mogelijk blijven hangen ( voor grip te trainen )

Voor grip zou je ook wel eens thick bar pull ups gaan doen, ik doe ook regelmatig wel chin ups met thick bar.
Bedankt voor de tip, ga voor nu eerst uittesten wat dit+ warmup sets deadlifts doet voor mijn grip. Als ik weinig verandering zie dan zal ik jouw tip zeker uitproberen :D.

Training vandaag :
5x5x90kg squats niet gelukt ( 5,5,5,4,3) jammer maar komt wel goed
5x5x30kg overhead press ( deload) gelukt
1x5x112,5kg deadlift gelukt ( vanaf nu met 2,5kg omhoog van in de plaats met 5 kg )
Al bij al behoorlijke training, vooral erector spinae , glutes en quads helemaal naar de zak :roflol:

Heb je topic bijgelezen, je hebt al flinke progressie gemaakt! Ik ga hem blijven volgen, vind 5x5 progressie interessant om te zien!

Vooruit, nog een poging op die squat volgende keer.... je kan het! :)

Training vandaag :
5x5x90kg squats niet gelukt ( 5,5,5,4,3) jammer maar komt wel goed
5x5x30kg overhead press ( deload) gelukt
1x5x112,5kg deadlift gelukt ( vanaf nu met 2,5kg omhoog van in de plaats met 5 kg )
Al bij al behoorlijke training, vooral erector spinae , glutes en quads helemaal naar de zak :roflol:
Je maakt goede progressie! vooral je deadlift is netjes man!

Die squats komen wel goed ;). Met everyday is legday kom je d'r wel :P

Teringharde trainng vandaag om die faking examenfrustraties even kwijt te geraken:
5x5x90kg squats gelukt
5x5x50kg bench press gelukt
chinups: 8x 6x 5x

Terug
Naar boven