Fitness Seller

Stronglifts 5x5 log

• Topic Starter Topic Starter
5x5x77,5kg squat gelukt
5x5x50kg bench press niet gelukt MAKING NO GAINZZZZZZ, =>deload naar 45Kg ( had geen spotter, er was gwn niemand in de gym buite wat cardiosletjes en die ga ik niet vrage om mij te spotten dus kon niet echt voluitgaan jammer genoeg maar ben niet zeker dat ik het gehaald had )
5x5x37,5kg pendlay row gelukt, form gaat veel beter nu
chinups : 8,4,3

5x5x77,5kg squat gelukt
5x5x50kg bench press niet gelukt MAKING NO GAINZZZZZZ, =>deload naar 45Kg ( had geen spotter, er was gwn niemand in de gym buite wat cardiosletjes en die ga ik niet vrage om mij te spotten dus kon niet echt voluitgaan jammer genoeg maar ben niet zeker dat ik het gehaald had )
5x5x37,5kg pendlay row gelukt, form gaat veel beter nu
chinups : 8,4,3

Hoop dat mijn bench vrijdag wel lukt anders ook deload :(

jezus, jouw squats gaan wel echt snel, netjes man! Ik zat op 80-90kg vast voor een paar maanden.

Je moet gewoon doordrukken. Komt goed :thumbs:.

Ik zat ook even op 70kg vast, maar toen ging ik een keer mijn borst heel erg uitzetten en als ik naar beneden ging, omhoog kijken weer naar boven. Zo knalde ik er nog 10kg op tot 80kg. Vanaf hier ging ik gewoon keihard bulken en nu 100kg :D

Je moet gewoon doordrukken. Komt goed :thumbs:.

Ik zat ook even op 70kg vast, maar toen ging ik een keer mijn borst heel erg uitzetten en als ik naar beneden ging, omhoog kijken weer naar boven. Zo knalde ik er nog 10kg op tot 80kg. Vanaf hier ging ik gewoon keihard bulken en nu 100kg :D
:clap::clap::clap::D:D

Van in de plaats braaf te studeren, ben ik vandaag voornamelijk bezig geweest met squattechniek en dan vooral olympic high bar squats vs powerlifting squats.
Aangezien ik nu nog buiten schouderbreedte sta ben ik van plan om eens te testen wat wat smaller staan als effect heeft op squatten.
Morgen gaan we in de praktijk!

5x5x80kg squat gelukt
5x5x35kg overhead press niet gelukt
1x5x102,5kg deadlift gelukt
Loodzware training door het warme weer :eek::eek:.

5x5x82,5kg squat gelukt
5x5x45kg bench press gelukt, form is vrij ruk vind ik persoonlijk, ga hier nog wat tijd in steken
pullups : 6,4,3
Teringharde training met deze warmte :D

JOELLLLLL BEUUKKKKKKERS HIERRRR. Vandaag eerste examen gehad en helemaal naar de klowten gegaan. Training wordt voor morgenvoormiddag.

Balen man! Succes verder met je andere examens, hopen dat die wel goed gaan :).

Terug
Naar boven