Carrotpower
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 632
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
My man

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
My man

Bas, nu je 5x5 doet moet je echt gaan loggen!
).Still comming back for more...

5x5x77,5kg squat gelukt
5x5x50kg bench press niet gelukt MAKING NO GAINZZZZZZ, =>deload naar 45Kg ( had geen spotter, er was gwn niemand in de gym buite wat cardiosletjes en die ga ik niet vrage om mij te spotten dus kon niet echt voluitgaan jammer genoeg maar ben niet zeker dat ik het gehaald had )
5x5x37,5kg pendlay row gelukt, form gaat veel beter nu
chinups : 8,4,3

Deload = meer chillen = niceHoop dat mijn bench vrijdag wel lukt anders ook deload![]()

Kan mij ook nog overkomen hoorjezus, jouw squats gaan wel echt snel, netjes man! Ik zat op 80-90kg vast voor een paar maanden.

Je moet gewoon doordrukken. Komt goed.
Ik zat ook even op 70kg vast, maar toen ging ik een keer mijn borst heel erg uitzetten en als ik naar beneden ging, omhoog kijken weer naar boven. Zo knalde ik er nog 10kg op tot 80kg. Vanaf hier ging ik gewoon keihard bulken en nu 100kg![]()

Die warmte is niet echt lekker voor de prestaties. Toch getraind moet je maar denken.5x5x80kg squat gelukt
5x5x35kg overhead press niet gelukt
1x5x102,5kg deadlift gelukt
Loodzware training door het warme weer.
No retreat, no surrender.Die warmte is niet echt lekker voor de prestaties. Toch getraind moet je maar denken.![]()

Lekker man, je gaat goed omhoog!5x5x80kg squat gelukt
5x5x35kg overhead press niet gelukt
1x5x102,5kg deadlift gelukt
Loodzware training door het warme weer.