- Waardering
- 23.831
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Teringharde trainng vandaag om die faking examenfrustraties even kwijt te geraken:
5x5x90kg squats gelukt
5x5x50kg bench press gelukt
chinups: 8x 6x 5x

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Teringharde trainng vandaag om die faking examenfrustraties even kwijt te geraken:
5x5x90kg squats gelukt
5x5x50kg bench press gelukt
chinups: 8x 6x 5x

Jajaja hier zijn we weer nu de examens eindelijk gedaan zijn. Was niet zeker hoeveel ik in gewichten ging gaan vandaag ben beetje op gevoel gegaan en
dit is er uit gekomen:
5x5x90kg squat niet gelukt ( 80kg ging makkelijk dus ik dcht ja ok we gaan er voor, reps: 5,5,5,3,2) uiteindelijk toch te zwaar vanaf set 3 werd het echt grinden
5x5x32,5kg ohp gelukt ( zwaar ook )
1x5x110kg deadlift ( ook best wel zwaar lol )

Hoe zegt u meneer?

. Is goed ik dacht squat al te resetten maar omdat 80kg al makkelijk ging. Zal nu resetten naar 85kg dat zou toch moeten lukken en dan bouwen we terug op. De rest laat ik zo en vanaf volgende week komt terug pendaly row erin want zit terug in andere gym dan. Die gaan we proberen eindelijk ook naar 5x5x50kg te krijgen en de bench da nnaar 5x5x60kg.
. Ben maar een weekje weg geweest he, niet overdrijven
.
Maar ik wil 100kg squattennnnnnnnnnnnnnn hnnnggggggg
Ik word dikke powerlifter en die kunnen niet sprinten en zeker geen marathon lopen

Vooral dik jaIk word dikke powerlifter en die kunnen niet sprinten en zeker geen marathon lopen![]()