AndroidHealthClinic

Stronglifts 5x5 log

• Topic Starter Topic Starter
Voorlopig gaat er niet meer getraind worden :mad:, heb volgende week 4 examens maar dan is het welgedaan. Ga proberen dinsdag of woensdag toch nog een training mee te pikken en vrijdag is het laatste examen dus vanaf dan kan ik weer teringhard gaan trainen 3x per week :D

Succes met je examens, goed dat je er even de tijd voor gaat nemen :).

Succes met blokken! En dan weer lekker trainen :)

In! Ben ook aan het loggen over Stronglifts maar je loopt enkele trainings voor! Ik volg alleszins en succes met de examens

Jajaja hier zijn we weer nu de examens eindelijk gedaan zijn. Was niet zeker hoeveel ik in gewichten ging gaan vandaag ben beetje op gevoel gegaan en
dit is er uit gekomen:
5x5x90kg squat niet gelukt ( 80kg ging makkelijk dus ik dcht ja ok we gaan er voor, reps: 5,5,5,3,2) uiteindelijk toch te zwaar vanaf set 3 werd het echt grinden
5x5x32,5kg ohp gelukt ( zwaar ook )
1x5x110kg deadlift ( ook best wel zwaar lol )

Update op bodyweight: schommelt tussen de 68 en 69kg.

Jajaja hier zijn we weer nu de examens eindelijk gedaan zijn. Was niet zeker hoeveel ik in gewichten ging gaan vandaag ben beetje op gevoel gegaan en
dit is er uit gekomen:
5x5x90kg squat niet gelukt ( 80kg ging makkelijk dus ik dcht ja ok we gaan er voor, reps: 5,5,5,3,2) uiteindelijk toch te zwaar vanaf set 3 werd het echt grinden
5x5x32,5kg ohp gelukt ( zwaar ook )
1x5x110kg deadlift ( ook best wel zwaar lol )

Even resetten man :)

1 STAP TERUG OM 2 STAPPEN VOORUIT TE ZETTEN

1 STAP TERUG OM 2 STAPPEN VOORUIT TE ZETTEN
:D:D:D. Is goed ik dacht squat al te resetten maar omdat 80kg al makkelijk ging. Zal nu resetten naar 85kg dat zou toch moeten lukken en dan bouwen we terug op. De rest laat ik zo en vanaf volgende week komt terug pendaly row erin want zit terug in andere gym dan. Die gaan we proberen eindelijk ook naar 5x5x50kg te krijgen en de bench da nnaar 5x5x60kg.

Gewoon 80 pakken.

Met maar een weekje zit je weer van 80 op 90 ;)

Iets met marathon en sprint.. ;)

Terug
Naar boven