Fitness Seller

Stronglifts 5x5 log

saaie log :D Maar dat wil alleen maar zeggen dat je consistent bezig bent en de progressie nog altijd lukt :thumbs:

Een stronglifts logje dat ik nog niet volg, schandalig eigenlijk.

Doe je geen chins? (chins zijn een obsessie voor mij)

Goed bezig!

• Topic Starter Topic Starter
5x5x85kg squat gelukt
5x5x45kg bench press gelukt
chinups met bodyweight: reps weet ik niet meer
facepulls 3x8-12
De reden van chinups weten sommigen hier misschien al maar is omdat ik nu weer in de andere gym train en daar hebben ze geen voldoende grote 10kg platen waardoor pendlay rows niet echt gaat. Maar eens ik aan 5x5x50kg zit ga ik gwn pendlay rows blijven doen , maar voor nu dus chinups.

Knap werk, de 5 x 5 is superleuk maar ik was persoonlijk na phase I , II , III hem wel kotsbeu. Knap van je doorzettingsvermogen!

dat loopt lekker hier die 5x5, doe je goed man :thumbup:

De reden van chinups weten sommigen hier misschien al maar is omdat ik nu weer in de andere gym train en daar hebben ze geen voldoende grote 10kg platen waardoor pendlay rows niet echt gaat. Maar eens ik aan 5x5x50kg zit ga ik gwn pendlay rows blijven doen , maar voor nu dus chinups.
En als je de gewichten op andere gewichten (uitgaande van rubbercoated ofzo) zet tot je de hoogte wel haalt?

Overigens zou ik chins wel zoveel mogelijk blijven doen.

5x5x87,5 kg squat gelukt
5x5x35 kg overhead press gelukt ( suck on that you b*ch )
1x5x110 kg deadlift gelukt
cable face pulls 3x12

5x5x90kg squat gelukt
5x5x47,5kg bench press gelukt
chinups 3x AMRAP
face pulls 3x8-12

5x5x92,5 kg squat gelukt
5x5x37,5kg ohp niet gelukt ( 5,3,4,4,3)
1x5x112,5kg deadlift gelukt
face pulls 3x8-12

Netjes hier nog altijd! Misschien kan je er nog bij vermelden of het +2.5 kg was, of zelfde als vorige keer..... (voor de luie lezers :o )

Pendlay rows gewoon doen. Matjes neerleggen of iets anders om de juiste hoogte te bereiken. Ik leg zelf evengoed nog 1 matje neer om de ideale positie te krijgen.

Pendlay rows gewoon doen. Matjes neerleggen of iets anders om de juiste hoogte te bereiken. Ik leg zelf evengoed nog 1 matje neer om de ideale positie te krijgen.
Matjes hebben ze niet, en heb al geprobeerd met schijven eronder te leggen en ging niet zo vlotjes. Misschien doe ik nog een poging om een alternatief te vinden. Het is niet zo heel belangrijk , binnenkort hoop ik 5x5x50kg te halen op pendlays.

5x5x95kg squats gelukt
5x5x50kg bench press gelukt
chinups 7x 5x 5x
face pulls 3x8-12

5x5x97,5kg squats niet gelukt (5,5,5,4,3)
5x5x37,5kg ohp niet gelukt ( 5,3,4,4,3)
deadlift niet gedaan, gym ging dicht ???
nog snel toch facepulls :
3x8-12

Nog even 3 mnd teruggebladerd hier... 20 kg op je squats erbij sindsdien. Dat is heel netjes vriend :thumb:

Terug
Naar boven