AndroidHealthClinic

Stronglifts 5x5 log

Bezoekers in dit topic

Blijf zo doorgaan. Ik ga je volgen.
 
Ik ben zelf ook net weer begonnen met 5x5.
 
Laatst bewerkt:
Mijn dieet bestaat uit snickers, mcdonalds en frisdrank aka Mr Green :D.
Nee mijn dag ziet er zo uit gewoonlijk:
S'morgens: 100gram havermout + 500ml melk + eventueel chocomelk/water 700-800kcal
Tussendoor: banaan + 1/2 glazen melk 200-300kcal
Smiddags: vaak pasta met vlees of boterhammen met vlees. 600-800kcal
Tussendoor: eiwitreep+ glas melk 300kcal
S'avonds: wat de pot schaft, dit is vaak vlees/vis met rijst/aardappelen/pasta en groenten 600-800
Voor het slapen: 2 glazen melk + belvita koeken 400kcal
Tussendoor drink ik ook water, gewoonlijk niet superveel maar toch meestal een halve liter in de namiddag en bij het eten ook altijd een paar glazen.

Van melk word je sterk toch zeggen ze? :D Moet goed komen dus!
 
641eb79cdc983dcbb9a367ca960f139c3d6d50989aead505bcdf21bb5be2b6f1.jpg
 
Ik dronk ook altijd zoveel melk. Nu drink ik max 2-3 glazen op een dag. Misschien kan je ook proberen melk te vervangen voor wat anders? Pinda of extra boterham.

Voor de rest ziet het er keurig uit man :)
 
Ik dronk ook altijd zoveel melk. Nu drink ik max 2-3 glazen op een dag. Misschien kan je ook proberen melk te vervangen voor wat anders? Pinda of extra boterham.

Voor de rest ziet het er keurig uit man :)
Wowowowow waarom geen melk?:eek::eek::eek:
 
Slecht nieuws vandaag, ga voor het eerst een training moeten skippen wegens ziekte. Volgende week woensdag zal wss de volgende training zijn. En dat zal een herhaling zijn van vorige training maar dan met mixed grip deadlifts zodat het verschil tussen squat e ndeadlift 10kg blijft.
 
Ai.. balen is dat.. Beterschap!
 
Slecht nieuws vandaag, ga voor het eerst een training moeten skippen wegens ziekte. Volgende week woensdag zal wss de volgende training zijn. En dat zal een herhaling zijn van vorige training maar dan met mixed grip deadlifts zodat het verschil tussen squat e ndeadlift 10kg blijft.
Da's minder leuk. Beterschap daar.
 
Moge Zyzz je snel herstellen.

Nu ben je letterlijk een sick cunt of niet :p.

(Jeff seid zegt dat altijd)
 
Moge Zyzz je snel herstellen.

Nu ben je letterlijk een sick cunt of niet :p.

(Jeff seid zegt dat altijd)
It's sick it's piss, its revolting its insulting. Lord vader aka Jason the sithlord genova zal mij wel genezen omdat ik een genova withness ben.:roflol:
 
Ik dronk ook altijd zoveel melk. Nu drink ik max 2-3 glazen op een dag. Misschien kan je ook proberen melk te vervangen voor wat anders? Pinda of extra boterham.

Voor de rest ziet het er keurig uit man :)

Zoveel melk drinkt Ts nu toch ook weer niet (getuige zijn post van afgelopen vrijdag / of ik mis wat / zou zeker kunnen).
Het aminozurenprofiel van pinda's of boterhammen kun je niet vergelijken met het aminozuurprofiel van melk. Correct me if I'm wrong.

Succes iig GeenEiwittenVoorJe18Bent
 
Zoveel melk drinkt Ts nu toch ook weer niet (getuige zijn post van afgelopen vrijdag / of ik mis wat / zou zeker kunnen).
Het aminozurenprofiel van pinda's of boterhammen kun je niet vergelijken met het aminozuurprofiel van melk. Correct me if I'm wrong.

Succes iig GeenEiwittenVoorJe18Bent
Idd man, ik drink tussen de liter en liter en half , dat is vrij normaal denk ik. Zijn er hier genoeg op het forum die het dubbel of zelfs meer daarvan drinken denk ik.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Back
Naar boven