AndroidHealthClinic

Stronglifts 5x5 log

Omdat hook grip pijn doet aan de duimen. Dus meteen starten met 90kg deadlifts is geen goed idee denk ik. Uiteindelijk is het de bedoeling dat ik alles strapless zal kunnen deadliften later, maar om NU progressie te maken op mijn deadlift zonder dat mijn grip de limiting factor is, gebruik is straps en geen mixed grip. Iedereen doet wat ie wil, i don't care wat jullie ervan denken ik doe lekkerm ijn eigen ding :D. Maar kom achteraf niet klagen dat je imbalances hebt gekregen van mixed grip deadliften.

Ik oordeel niet, was alleen benieuwd hoe anderen een probleem waar ik mogelijk tegen aan ga lopen oplossen(en de gedachte erachter). Uiteindelijk trek ik toch ook mijn eigen plan:D

• Topic Starter Topic Starter
Don't Worry. Je krijgt geen imbalances van mixed grip. Hoogstens in je biceps, maar dat wordt gecompenseerd door de pull-ups en rows die je doet.
Ik worry ook niet want ik doe geen mixed grip :trollface:. En nu geen gezaag meer over straps in mijn log of ik doe mijn log DICHT :D.

Ik wissel bij de mixed grip de positie van mijn handen. Zodoende belast je beide kanten ongeveer hetzelfde, denk dat de balans dan wel redelijk is.

Training van vandaag:
5x5x85kg squats gelukt
5x5x32,5kg overhead press gelukt
1x5x92,5kg dead lift (straps) gelukt
Squats was echt gewoon sterven vandaag. Was om me moeder aant het roepen al bij de 2de set, andere mensen keken wel wat raar ???. Trok ik me toch niks van aan.
Echt elke rep was grinden voor mijn leven. Overhead press ging lekker, form zit ook steeds beter.
Deadlift was een eitje met straps aan. Laat die strap hate maar komen, mijn deadlift gaat toch omhoog gaan nu.

Training van vandaag:
5x5x85kg squats gelukt
5x5x32,5kg overhead press gelukt
1x5x92,5kg dead lift (straps) gelukt
Squats was echt gewoon sterven vandaag. Was om me moeder aant het roepen al bij de 2de set, andere mensen keken wel wat raar ???. Trok ik me toch niks van aan.
Echt elke rep was grinden voor mijn leven. Overhead press ging lekker, form zit ook steeds beter.
Deadlift was een eitje met straps aan. Laat die strap hate maar komen, mijn deadlift gaat toch omhoog gaan nu.
:D MAMA! :D Herkenbaar die squats.
Echt je grip die sterker moet worden. Weg met die straps! ;)

De volgende die durft iets over straps te zeggen krijgt een logban :D

Roepen om je moeder, huh?! :P

Even kijken hoe het hier gaat :)
Heb niet alles gelezen, maar je gewicht mag wel wat omhoog bij 1.80, misschien langzamerhand toch eens eiwitten gaan eten? :D

Er zit wel een mooie stijgende lijn in de gewichten van je lifts, goed bezig! :thumb:

Laatst bewerkt:
Bro je bent al een 20 maar neemt nog geen eiwitten en roept nog om zijn moeder :dunno:.

Volgens mij moet jij voorgesteld worden aan Zyzz :emo:.

(maar wel sterke squats, moet oppassen dat je me niet inhaalt. Jij neemt geen stappen maar strappen :roflol:)

Even kijken hoe het hier gaat :)
Heb niet alles gelezen, maar je gewicht mag wel wat omhoog bij 1.80, misschien langzamerhand toch eens eiwitten gaan eten? :D

Er zit wel een mooie stijgende lijn in de gewichten van je lifts, goed bezig! :thumb:
Hahaha ja ik mag bijkomen, gaat langzaam omhoog hoor, zit nu rond de 66kg tov 61,5kg in januari en 62,5kg op 5maart.
Thanks, ik hoop dat ik goed bezig ben :D

Bro je bent al een 20 maar neemt nog geen eiwitten en roept nog om zijn moeder :dunno:.

Volgens mij moet jij voorgesteld worden aan Zyzz :emo:.

(maar wel sterke squats, moet oppassen dat je me niet inhaalt. Jij neemt geen stappen maar strappen :roflol:)
Mijn hersenen zeidden tegen mij tijdens de laatste training: ' NEE NIET ALLE REPS HALEN DAN MOET JE VOLGENDE KEER 87,5KG JIJ IDIOOT '
Mijn lichaam zei: ' HEB GENADE '
Denk dat het nu wel zwaar wordt om er elke keer 2,5Kg op te gooien dus weet niet zeker of ik je zo direct ga inhalen :D.
En om je moeder roepen is een spreekwoord voor degenen die het niet doorhadden ;)

Lekkere spierpijn in hamstrings vandaag :D:D

Terug
Naar boven