MuscleMeat

Stronglifts 5x5 log

Bezoekers in dit topic

Filmen helpt zeker. Heb ik met de squats ook gedaan.
 
Training van vandaag:
5x5x80kg squat gelukt ( glutes waren nog zwaar verzuurd van vorige training dus het was hard zijn vandaag )
5x5x47,5kg bench press niet gelukt ( 5,5,5,5,4) volgende keer lukt het wel denk ik
5x5x50kg pendlay row niet gelukt ( heb mijn form hier gefilmd en het was miserabel om te zien, dus heb besloten om serieus te deloaden, weet nog niet naar hoeveel maar ik denk dat ik de voorbije row sessies mijzelf te veel vrijheid in form heb gegeven)
Heb ook besloten om vanaf nu met gsm de rusttijden te meten die ik neem. Standaard ga ik deze op 3min-3min30 zetten.

Squats gelukt! Baammmmm :flexbiceps:

De rest komt vanzelf...gewoon iets lager gewicht, tot je het onder controle hebt...
 
jup als het inderdaad zwaar aanvoeld is die 3 minuten wel goed. 5 zou ik indeed enkel doen als je maar aan 4 reps geraakt bent.
 
5x5x82,5kg squats gelukt maar wel helemaal stuk gegaan hierop
5x5x32,5kg overhead press niet gelukt (5,5,4,3,0)
1x5x92,5kg deadlift niet gelukt, grip weer gefaald => volgende training mixed grip
Al bij al een kuttraining.
 
5x5x82,5kg squats gelukt maar wel helemaal stuk gegaan hierop
5x5x32,5kg overhead press niet gelukt (5,5,4,3,0)
1x5x92,5kg deadlift niet gelukt, grip weer gefaald => volgende training mixed grip
Al bij al een kuttraining.

Kort nachtje gehad misschien, gezien koningsdag/nacht?
 
Kort nachtje gehad misschien, gezien koningsdag/nacht?
Nee ik ben een belg :D. Deadlift had ik wel gehaald met mixed grip denk ik, had nog wat in de tank. Maar OHP tja... Ik weeg ook geen hol dus kan dan ook niet verwachten dat ik ineens tot 5x5x50 ga OHPen.
 
Nee ik ben een belg :D. Deadlift had ik wel gehaald met mixed grip denk ik, had nog wat in de tank. Maar OHP tja... Ik weeg ook geen hol dus kan dan ook niet verwachten dat ik ineens tot 5x5x50 ga OHPen.

Oh, dat had ik even niet in de gaten!! Train je bij Basic-Fit?

Ik zie nu je stats, dat heeft inderdaad niet heel veel over. Ben je flink aan het bulken, of hoe staat het er mee?
 
Oh, dat had ik even niet in de gaten!! Train je bij Basic-Fit?

Ik zie nu je stats, dat heeft inderdaad niet heel veel over. Ben je flink aan het bulken, of hoe staat het er mee?
Jazeker ben ik aan het bulken, sinds ik begonnen ben in maart woog in 62,5kg en nu weeg ik ergens tussen 65 en 66kg.
En nee ik train niet in basic fit :cool:. Te veel volk daar en te veel beachboys. En leuk dat je meevolgt, jij bent een grote eter :p.
 
Vandaag kwam er ook voor het eerst iemand verbaasd vragen waarom ik de 'pussy' pad niet aan het gebruiken was :roflol::roflol:.Dan ging die met die pussy pad smith squats doen :roflol:. En daarna ook nog eens bench press in het smith rack :D.
 
5x5x82,5kg squats gelukt maar wel helemaal stuk gegaan hierop
5x5x32,5kg overhead press niet gelukt (5,5,4,3,0)
1x5x92,5kg deadlift niet gelukt, grip weer gefaald => volgende training mixed grip
Al bij al een kuttraining.

Goed dat je het probeert!! Maar wacht even.. Als je faalt ga je toch iets lager en doe je het de volgende keer nog een keer?
Van falen en stoppen wordt je niet sterker ;) Dan is het ook meteen een stuk minder klote training (geestelijk).
Ik volg je overigens!
 
Goed dat je het probeert!! Maar wacht even.. Als je faalt ga je toch iets lager en doe je het de volgende keer nog een keer?
Van falen en stoppen wordt je niet sterker ;) Dan is het ook meteen een stuk minder klote training (geestelijk).
Ik volg je overigens!
Tuurlijk wordt er niet gestopt :D. Nu stoppen zou mezelf te kort doen, nog geen idee wat mijn potentieel enigzins mag zijn.
 
Ik bedoelde met kuttraining dat ik wel had gedacht mijn ohp en deadlift te halen vandaag, wil niet zeggen dat ik me mentaal gebroken voel ofzo, zeker niet hoor :).
 
Hij bedoelde denk ik dat als je een paar setjes skipt je ze wel kan doen met iets gewicht eraf in die training om het de volgende training weer met het zwaardere gewicht te proberen!
 
Jazeker ben ik aan het bulken, sinds ik begonnen ben in maart woog in 62,5kg en nu weeg ik ergens tussen 65 en 66kg.
En nee ik train niet in basic fit :cool:. Te veel volk daar en te veel beachboys. En leuk dat je meevolgt, jij bent een grote eter :p.

Goed bezig man! Zelf ben ik ook begonnen op exact 62.5 kg. Als je nog hulp nodig hebt met je voeding dan roep je maar! Je bent in ieder geval al een stap op mij voor door een fantsoenlijk schema te volgen vanaf dag 1.
Hoeveel kcal eet je nu trouwens en waar bestaat je dieet zoal uit?

Haha, true.

Sure thing :eating:

Vandaag kwam er ook voor het eerst iemand verbaasd vragen waarom ik de 'pussy' pad niet aan het gebruiken was :roflol::roflol:.Dan ging die met die pussy pad smith squats doen :roflol:. En daarna ook nog eens bench press in het smith rack :D.

Ha. GAY :rolleyes:.

Zonder gein, skip zo een pussy pad alsjeblieft :roflol:
 
Goed bezig man! Zelf ben ik ook begonnen op exact 62.5 kg. Als je nog hulp nodig hebt met je voeding dan roep je maar! Je bent in ieder geval al een stap op mij voor door een fantsoenlijk schema te volgen vanaf dag 1.
Hoeveel kcal eet je nu trouwens en waar bestaat je dieet zoal uit?

Haha, true.

Sure thing :eating:



Ha. GAY :rolleyes:.

Zonder gein, skip zo een pussy pad alsjeblieft :roflol:
Mijn dieet bestaat uit snickers, mcdonalds en frisdrank aka Mr Green :D.
Nee mijn dag ziet er zo uit gewoonlijk:
S'morgens: 100gram havermout + 500ml melk + eventueel chocomelk/water 700-800kcal
Tussendoor: banaan + 1/2 glazen melk 200-300kcal
Smiddags: vaak pasta met vlees of boterhammen met vlees. 600-800kcal
Tussendoor: eiwitreep+ glas melk 300kcal
S'avonds: wat de pot schaft, dit is vaak vlees/vis met rijst/aardappelen/pasta en groenten 600-800
Voor het slapen: 2 glazen melk + belvita koeken 400kcal
Tussendoor drink ik ook water, gewoonlijk niet superveel maar toch meestal een halve liter in de namiddag en bij het eten ook altijd een paar glazen.
 
Middag en avondeten is moeilijk in te schatten qua kcal, maar ben een vrij grote eter aan tafel dus je kan er zeker van zijn dat ik meer eet dan ik hier opgeef.
 
Back
Naar boven