XXL Nutrition

Tams log

Mooie training.
en ja ik kwam er ook achter dat DL op vele manieren kan. Ik denk nog steeds dat ik de SLDL doe... Maar misschien moet ik het ook maar eens na gaan vragen. :)

Tams! Squats! Smith! Nooooooooooooooooooo

40 weesgegroetjes en zonder cheatmeal naar bed.

• Topic Starter Topic Starter
Mooie training.
en ja ik kwam er ook achter dat DL op vele manieren kan. Ik denk nog steeds dat ik de SLDL doe... Maar misschien moet ik het ook maar eens na gaan vragen. :)

Ja echt he, ik leer nog zooo veel steeds hier!

Tams! Squats! Smith! Nooooooooooooooooooo

40 weesgegroetjes en zonder cheatmeal naar bed.

:eek: I know hahahaha! Maar ik dacht misschien is het even goed voor me om goed diep te gaan, en de vorige was bezet, maar echt eens en nooit meer :p het was verschrikkelijk!

Je kunt altijd hier op het forum vragen of mensen nog een goede gym in jouw buurt weten;)

Hehehe dat is een goede ja, nouja mocht er iemand toevallig er eentje weten omgeving Amsterdam :D

Net nog even cardio gedaan, 30 minuten gelopen met stukken op 13% poehaaa, lekker gezweet dus!
Ook nog even lekker buik gedaan, in het zaaltje scheen heerlijk de zon naar binnen, dus ik lag wel lekker daar :)

Cardiomonster :D. haha! Anders even een topic openen bij sportcentra over sportschool, omgeving A'dam.

volgens mij heeft amsterdam en omgeving zo ongeveer 6087 sportscholen ;)

Cardiomonster :D. haha! Anders even een topic openen bij sportcentra over sportschool, omgeving A'dam.
Uhu heel stom eerst vond ik het verschrikkelijk, maar kan nu zelf een beetje van genieten als het zweet er vanaf drupt :o
Maar goed plan thanks, zal daar ook even rondneuzen of ik al iets kan vinden

volgens mij heeft amsterdam en omgeving zo ongeveer 6087 sportscholen ;)
Klopt ook heleboel slechte denk ik :D En om er een paar af te gaan om te kijken vind ik niet erg, maar liever niet allemaal :D Al hoewel, als ik dat op de fiets zou doen heb ik wel een cardio training erbij hahaha

telefoon? al wat je nodig hebt is een squatrek waarin je vrij kan squatten, een bench press en voldoende vrije gewichten.

Ja maar het gaat eigenlijk vooral om de begeleiding. De sportschool waar ik nu zit heeft alles wat ik nodig heb, is tegenover mijn huis en is voor mij gratis. Alleen niet de juiste begeleiding voor mij!

veel begeleiding moet je volgens mij nergens in een sportschool vragen, als je dat wil moet je op zoek naar een PT

psst... toffe tat op je rug! ^^

veel begeleiding moet je volgens mij nergens in een sportschool vragen, als je dat wil moet je op zoek naar een PT
Denk dat je daar gelijk in hebt, maar dan alsnog opzoek naar een goede. De pt's die ik ken uit mijn omgeving is niet het soort pt's waar ik naar opzoek ben. Die zijn veelal dan bezig met van die raar soort diëten enzo, en dat is ook niet wat ik zoek! Maar wie zoekt zult vinden!

psst... toffe tat op je rug! ^^
Thanks

Borst/tricep

Na twee dagen rust vandaag eindelijk weer wat gedaan!

BP
12x20
8x35
8x40
8x42,5
6x45

Schuin BP
10x30
6x35
8x35
6x37,5

DB fly
10x6
8x8
8x8
6x8

Dips op bankje
10x
8x
8x

Skull Crusher
12x7,5
8x12,5
8x12,5
8x12,5

Triceps pushdown
12x10
9x10
8x10

Daarna 20 minuten gelopen waarvan 15 minuten op 13%, 6km/h

En ik zat gister in de spiegel te kijken, en heel licht worden mijn triceps zichtbaar. Dus ik heb een dansje gedaan! Wilde het ook nog op foto vastleggen maar helaas daar is het te minimaal voor. Maar fijn om te zien dat mijn lichaam aan het veranderen is! Dat motiveert!

Hey Je gaat lekker zo te zien!

leuk is dat hé die veranderingen in de spiegel ... en als het een keer begint wordt het steeds meer ;)

Hey Je gaat lekker zo te zien!
Thanks, ja gaat goed!!

leuk is dat hé die veranderingen in de spiegel ... en als het een keer begint wordt het steeds meer ;)
Hehehe dat het meer wordt is wel de bedoeling ja :D En die veranderingen is echt leuk, voldoening voor het harde werken, ook al is het nog maar millimeter werk :p

Zaterdag heb ik ook een afspraak met een trainer, even kijken of hij iets voor me kan doen en of we op één lijn zitten. Hij had het over wat circuit training toevoegen om mijn lichaam wat wakker te schudden, maar ga het zaterdag horen, ben wel benieuwd!

Super is dat he om die vooruitgng te zien!
Ik had daar in het begin nooit echt op gelet tot ik een keer voor de spiegel ging staan en mijn spieren aanspande. dan denk je in ene van gut.. het begint echt te komen. :D Super hoor! je gaat echt lekker!

Ik hoop dat het klikt met die trainer!

Zo moeilijk ook echt duidelijke foto's te maken. Je moet echt goed licht erbij hebben anders komt het niet goed over. Triceps is mij ook nog niet duidelijk gelukt.

Sterke training weer!

Rug

Super is dat he om die vooruitgng te zien!
Ik had daar in het begin nooit echt op gelet tot ik een keer voor de spiegel ging staan en mijn spieren aanspande. dan denk je in ene van gut.. het begint echt te komen. :D Super hoor! je gaat echt lekker!

Ik hoop dat het klikt met die trainer!
Ik sta vaak juist dagelijks in de spiegel te kijken, maar dan schiet het ook niet op, dus nu probeer ik dat iets minder te doen :p Maar het is fijn om te zien!

Zo moeilijk ook echt duidelijke foto's te maken. Je moet echt goed licht erbij hebben anders komt het niet goed over. Triceps is mij ook nog niet duidelijk gelukt.

Sterke training weer!
Ja klopt, en ik ben ook niet zo een ster in foto's maken en geen idee wat goed licht is enzo, maar ach het belangrijkste is natuurlijk dat er wel al een verschil is :D

Goed, vanochtend even snel wat rug gedaan, korte training ivm tentamenstress

DL
12x20
10x40
8x50
6x60
5x70 --> toen hielde mijn handen het niet meer

Chin up
4x vasthouden tot vallen

Latt pulldown
10x33
8x37,5
8x37,5
6x40

Low Row
10x40
8x47
6x51,5
4x51,5

Vooral met de laatste oefening erg blij! Ik wilde nog even fietsen, maar had iets te veel stress dus maar naar huis gegaan om te leren. Volgende week doe ik wel extra rondjes cardio!

Schouder/bicep

DB Press
12x8
8x12
8x12
6x14 :D

Upright row
12x7,5
10x15
8x17,5
6x20
6x20

Side raise
8x4
8x5
8x6
6x6

Front raise
8x4
8x5
8x6
6x6

EZ-curl
12x12,5
10x15
8x17,5 :D
8x17,5

DB Curl
12x7
5x8 + 3x7 --> op waren mijn biceps
8x7

Hammer curl
8x7
7x7
6x7

Goed, schouder ging erg lekker. Ik ben bij de front en side raise iets lager in het aantal herhalingen gegaan vanaf het begin, maar wel opgebouwd in gewicht en een setje erbij. Dat voelde wel prettig, weet niet of het beter is, maar ik vind het wel fijner.
Biceps waren gelijk na de EZ curl helemaal op! Die moeten nog iets beter getraind worden denk ik, ik merk vooral ook mega verschil in mijn linker en rechter arm, links is echt sneller op. Voor met losse dumbbells kom ik daar achter. Misschien die eerst doen en dan de EZ curl?
Maar goed, het ging lekker, en erg blij met hoe mijn schouders gingen, ook leuk om te zien dat ik tijdens het trainen steeds meer spieren goed gaat zien :D

goed bezig!

Terug
Naar boven