ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Tatt
Artiano dinges outlift ons en hij is maar 60kg ofzo. Wtf is with our bodies D:![]()
Wss maakt die kerel maar halve ROM's

Alsnog, bulken jullie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tatt
Artiano dinges outlift ons en hij is maar 60kg ofzo. Wtf is with our bodies D:![]()

Op wat?Tatt
En waarom zou het jou wat kunnen schelen? Je bent toch geen powerlifter? 
confirmed voor only kwart romsWss maakt die kerel maar halve ROM's
Alsnog, bulken jullie![]()
Voor de rest wel vlotjes getraind en met een goed gevoel naar huis gegaan.Ik ben al een tijdje niet meer in de buurt van m'n max gekomen.Doe is deloaden dan ofzo met je heavy shit. Moet je ffkes herstellen!!

Nu nog niet? Eerst aan routine werken.Mmmh. Maar je squat wel 100kg ofzo hé vuile hooms.
Weekje rust een idee?![]()

BP loopt serieus achter op m'n andere lifts. Daarom doe ik het altijd als eerste. Ik heb eerst een tijdje aan m'n techniek gesleuteld en nu ga ik pas weer verhogen. Blijf wel op 5 reps... Minder lijkt me niet optimaal.Gooi die 3 x 50 opwarmer bij de BP er uit (of maak er 45kg van) en verhoog je werkset met 2,5kg -> desnoods 3 reppers?
Begin je elke UB training trouwens met borst/bp?
We waren gisteren morgen, nu zijn we al vandaag.
huh?ik weet dat als jij traint je nog sterker bent dan een machop
Vandaag zijn we ook vandaag.
Ik zal m'n vorige trainingen zsm posten. Ik kan je wel vertellen dat m'n training van gisteren een half-assed benentraining was. Ik kan de rest van de week niet meer naar de gym dus ik ga thuis met dumbbells spelen.
MehIs bijna weer kerstmis hoor...
Lukt het om thuis met gewichtjes te gooien?
Vandaag nog eens met m'n dumbbells spelen en een upperbody training doen. Morgen vroeg opstaan en naar de gym om m'n benen te slopen.Moet je wel akkoord gaan met m'n gymregels heWanneer mag ik in jouw zolderkamertje komen trainen?

angus is peppered

Wel weer geleerd uit m'n fouten (altijd goed natuurlijk): ik denk nog altijd teveel na bij het deadliften.