AndroidHealthClinic

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ray waarom heb jij geen log eigenlijk?

En waarom volg je mijne niet :(
Nog niet inderdaad, ik was ook nog in dubio of ik wel door zou gaan met BB.
nou daar heb ik goed over nagedacht en ik ga er dit jaar maar is voor :)

En ik volg je wel degelijk hoor.
ik reageer meestal maar een keer,
ik laat wel karma achter dan weet je de volgende keer dat ik er ben geweest :D

• Like
Waarderingen: mat
Nog niet inderdaad, ik was ook nog in dubio of ik wel door zou gaan met BB.
nou daar heb ik goed over nagedacht en ik ga er dit jaar maar is voor :)

En ik volg je wel degelijk hoor.
ik reageer meestal maar een keer,
ik laat wel karma achter dan weet je de volgende keer dat ik er ben geweest :D

Deal!

In before mega gains en 200KG deadlift:popcorn:

wat is je bw nu tatt?

Hoelang train je al? Mss moet je wat vettiger eten voor goed bij te komen. Cutten zal toch geen probleem zijn voor jou.

Zit ook al 2-3 maanden ofzo op 75kg :(

hé kleine, ga je aan de orange juice?

Fotootje in startpost misschien?

• Topic Starter Topic Starter
Weer veel spam bijgekomen! :D

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:52 ----------

Hoelang train je al? Mss moet je wat vettiger eten voor goed bij te komen. Cutten zal toch geen probleem zijn voor jou.
Ik let goed op m'n voeding sinds juli. Ervoor heb ik even strontlifts gedaan en ik at alles dat in m'n buurt kwam (slecht idee :(). Wat versta jij onder "vettiger" eten?

Echt zwaar zo'n rustweek! :o

hé kleine, ga je aan de orange juice?
Drink enkel water en koffie!

Fotootje in startpost misschien?
Ik zal sowieso een foto posten aan het einde van m'n bulk (of cut). Nu vind ik het nog te vroeg. Ik ben gewoon een beginner dus zo super ziet m'n lichaam er nog niet uit.

Upperbody A

Bench Press

10 x 20
10 x 40
10 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Overhead Press
10 x 20
10 x 30
8 x 36
8 x 36
8 x 36

DB Row
10 x 20
10 x 24
8 x 28
8 x 28
8 x 28

DB Curl
8 x 12
8 x 12
8 x 12

Cable Pushdown
8 x 35
8 x 35
8 x 35

Reverse Curl
8 x 22,5
8 x 22,5
8 x 22,5

Commentaar: Eerste training na m'n verplichte "rustweken" en ik heb het rustig gehouden wegens een rug"blessure" en om er weer in te komen. Volledige week rustig aandoen en vanaf volgende week weer hard gaan. Geen last van rug gehad tijdens het trainen en het lijkt wel beter te zijn.

Upperbody A

Bench Press

10 x 20
10 x 40
10 x 40
8 x 50
8 x 50
8 x 50

Overhead Press
10 x 20
10 x 30
8 x 36
8 x 36
8 x 36

DB Row
10 x 20
10 x 24
8 x 28
8 x 28
8 x 28

DB Curl
8 x 12
8 x 12
8 x 12

Cable Pushdown
8 x 35
8 x 35
8 x 35

Reverse Curl
8 x 22,5
8 x 22,5
8 x 22,5

Commentaar: Eerste training na m'n verplichte "rustweken" en ik heb het rustig gehouden wegens een rug"blessure" en om er weer in te komen. Volledige week rustig aandoen en vanaf volgende week weer hard gaan. Geen last van rug gehad tijdens het trainen en het lijkt wel beter te zijn.

Pas wel op dat je met push downs niet teveel je rug gaat gebruiken. Niet dat je gelijk weer je rug verdoet

Gekke BP, dacht dat die eerst op 5x50kg zat :eek:

Ik weet niet of je een voedingschema hebt, maar als je moeilijk aan komt kun je ook gewoon litertje melk voor kcal wegdrinken, zodat je sowieso niet onder onderhoud zit ;)

Pas wel op dat je met push downs niet teveel je rug gaat gebruiken. Niet dat je gelijk weer je rug verdoet
Daar heb ik geen last van. Ik merk wel dat ik m'n schouders gebruik bij pushdowns ???
Gekke BP, dacht dat die eerst op 5x50kg zat :eek:
Als ik me niet vergis is/was m'n max 1x70 ofzo. Ik heb nu een hele tijd aan m'n uitvoering gewerkt. Vanaf maandag ga ik weer voor de 5x60 en weer verhogen.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

Ik weet niet of je een voedingschema hebt, maar als je moeilijk aan komt kun je ook gewoon litertje melk voor kcal wegdrinken, zodat je sowieso niet onder onderhoud zit ;)
pls go! :mad:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven