Ashbringer45
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.457
- Lengte
- 1m79
Dit
Jammer man! Ik kan gelukkig vanavond wel. Wel motivatie houden he Tatt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso! Het is wel ****ed up dat ik eerst een paar weken niet deftig kan trainen wegens aangepaste openingsuren + feestdagen en nu val ik ziek.Dit
Jammer man! Ik kan gelukkig vanavond wel. Wel motivatie houden he Tatt.

Training van vandaag verplaats ik naar morgen. Voel me niet goed en ik moet al heel de dag vechten tegen de slaap.
V2.1 komt maar traag op gang...
Kuurtje Yolo-drol en CreaSwag doen mss

Superdrol.

Dat is nog niets man. Wacht maar tot ik terug 100% kan knallen.Jij gaat ook nog lekker vooruit, goed volume op squat man!
Helaas!
Ik ben nog steeds ziek en heb deze week ook niet meer gewerkt. Maandag terug aan het werk en ook in de gym. Als ik nog niet volledig genezen ben ga ik waarschijnlijk op 60% van m'n 1RM zitten om m'n lichaam tijd te geven. Ik hoop wel dat ik er volledig door ben tegen dan.Ja gast, ik geef je alleen een tip. Eet je wel boven onderhoud aangezien je op 75kg blijft schommelen
No offence, maar op 1.80 75kg ben je volgens mij best wel een Ethiopiër die een litertje melk geen kwaad kan.
Niet schelden of ik zeg het aan de meester!
Thanks. Ik heb veel zin om te gaan trainen nu! De laatste tijd was ik niet gemotiveerd genoeg maar nu is het weer terug.

Staat toch +- maar weet je wat taat ik vind het allemaal wel prima.
ik heb nog geen enkel keer mee gemaakt dat jij een serieus antwoord kan geven..
de enige keer was in die PB die ik je gestuurd heb...
veel plezier nog op dbb...
Goedzo ray lucht je hartje, ventileer je gevoelens van opkroppen word je homo.

Ik weet nu niet of ik je moet bedanken of niet.
maar jij bent ook een vreemde vogel aan het worden, (ja join the club etc)
ik heb je al een aantal keer wat gevraagd met totaal geen antwoord ?!
ga ik je ook nog veel plezier wensen of blijven we ook ?
ik ga trouwens een ander ship bezeilen..
Ray...