AndroidHealthClinic

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Daar heb ik geen last van. Ik merk wel dat ik m'n schouders gebruik bij pushdowns ???

Als ik me niet vergis is/was m'n max 1x70 ofzo. Ik heb nu een hele tijd aan m'n uitvoering gewerkt. Vanaf maandag ga ik weer voor de 5x60 en weer verhogen.

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:02 ----------

pls go! :mad:

Ja gast, ik geef je alleen een tip. Eet je wel boven onderhoud aangezien je op 75kg blijft schommelen

No offence, maar op 1.80 75kg ben je volgens mij best wel een Ethiopiër die een litertje melk geen kwaad kan.

• Topic Starter Topic Starter
Ja gast, ik geef je alleen een tip. Eet je wel boven onderhoud aangezien je op 75kg blijft schommelen

No offence, maar op 1.80 75kg ben je volgens mij best wel een Ethiopiër die een litertje melk geen kwaad kan.
Trollen doe je maar in allerlei. (srs)

Trollen doe je maar in allerlei. (srs)

Kerel ik ben serieus, als je toch een hele lange tijd op 75kg blijft steken, dan snap je zelf toch ook wel dat je niet genoeg eet ? Oftewel op onderhoud of er misschien zelfs onder zit. Mijn enigste tip die ik wil geven is dat je melk kunt drinken om je kcal op te schroeven. Tuurlijk melk is niet de beste oplossing, maar wel makkelijk als je je kcal wat op wil hogen en moeite hebt met eten

Not bad broski

hm prima, ik begin deze week ook weer langzaam met opbouwen, miss kun je me wel inhalen nu :P

Chrisje wordt eens tijd dat je eens flink in je angus genomen wordt.

Tatt posts is vandaag training hooms. LB!!

Wilde je alleen maar motiveren voor log hoor :(

Lowerbody A

Squat
10 x 20
10 x 40
10 x 60

8 x 80
8 x 80
8 x 80

Deadlift
5 x 100
5 x 100
5 x 100

Lying
Leg curl
8 x #7
8 x
8 x

Standing Calf raise
5 x #16

5 x #16
5 x #16
5 x #16
5 x #16

Seated Calf Raise
8 x 50
8 x 50
8 x 50

goed bezig man, ben je eigelijk verzuurd in je benen na die 8 reppers bij squAT?

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: mat
Wat bedoel je met This Happend? :SS

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven