- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cliffs:tatt heb geen zin om alles te lezen, maar staat er nog ergens een training
Dat is nog niets man. Wacht maar tot ik terug 100% kan knallen.

Deze week wil ik "rustig" beginnen opbouwen en daardoor dus bij sommige oefeningen minder gewicht genomen. Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat m'n schouders wat "naar voor hangen" en dit heeft blijkbaar effect op de uitvoering van verschillende oefeningen. Bijvoorbeeld bij DB curl kan ik de biceps veel beter samentrekken (en vasthouden) als ik mijn schouders wat naar achter trek of "recht hou". Hier ga ik dus ook dringend aan werken. 
Die tip heb ik al vaker gekregen. Ik moet er echt werk van maken... Maar ik moet echt een lange stok hebben als ik m'n armen recht wil houden bij het omslaanLekkere comeback man!
En met schouders heb ik ook, houding speelt een grote rol. Doe daarbij shoulder dislocations.

Kai Greene (je weet wel die dikke n*ger die pompelmoes doet) denkt daar anders over hoor!Je moet je gore bek houwen met je geouwehoer kl***zak. Die massa krijg je alleen door te beulen en vreten en niet gare dingen als slome reps of tut (wtf is dat nou weer) te doen potverdomme.
Laat dit niet weer gebeuren want de volgende x kom je er niet zo gemakkelijk van af.
En hij is echt wel breedt voor zijn leeftijd!Kai Greene (je weet wel die dikke n*ger die pompelmoes doet) denkt daar anders over hoor!![]()
Akkoord, maar als ik er nog meer uit kan halen dan wil ik dat ook doen (zonder mezelf vol te proppen met rotzooi). De gewichten moeten sowieso ook omhoog, maar het zal op de tweede plaats komen.Ja maar dat soort mensen zit zo propvol met rotzooi dat het geen reet uit maakt wat ze doen ze groeien toch wel.
Als je uitvoering maar goed is en je goede oefeningen doet en meer eet dan je nodig hebt en geleidelijk aan de gewichten verzwaard dan groeit iedereen. Of je nou wil of niet.
Akkoord, maar als ik er nog meer uit kan halen dan wil ik dat ook doen (zonder mezelf vol te proppen met rotzooi). De gewichten moeten sowieso ook omhoog, maar het zal op de tweede plaats komen.

huhAan je sig te zien zul je vanaf nu wel meer gaan eten![]()
progressive overload is de enige methode om te groeien, gewichten komen niet op de tweede plaatse maar op de eerste.Akkoord, maar als ik er nog meer uit kan halen dan wil ik dat ook doen (zonder mezelf vol te proppen met rotzooi). De gewichten moeten sowieso ook omhoog, maar het zal op de tweede plaats komen.
Die tip heb ik al vaker gekregen. Ik moet er echt werk van maken... Maar ik moet echt een lange stok hebben als ik m'n armen recht wil houden bij het omslaan![]()

progressive overload is de enige methode om te groeien, gewichten komen niet op de tweede plaatse maar op de eerste.