MuscleMeat

Tatt V2.1

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
tatt heb geen zin om alles te lezen, maar staat er nog ergens een training

Idd, do you even lift Tatt?

Lekkere training man!

• Topic Starter Topic Starter
Upperbody A

Bench Press

8 x 50
7 x 50
4 x 50

Dumbbell Flies
6 x 6
5 x 6
8 x 6
7 x 6

Overhead Press
8 x 34
8 x 34
8 x 34

Side Raise
8 x 10
7 x 10
8 x 10

Rear Delt Raise
6 x 6
6 x 6
8 x 6
6 x 6

Cable Pulldown

8 x 45
8 x 45
8 x 45

DB Curl
8 x 10
7 x 10
8 x 10

Hammer Curl
10 x 8
8 x 8
9 x 8

Commentaar: Eindelijk weer trainen! :D Deze week wil ik "rustig" beginnen opbouwen en daardoor dus bij sommige oefeningen minder gewicht genomen. Ik ben er vandaag ook achter gekomen dat m'n schouders wat "naar voor hangen" en dit heeft blijkbaar effect op de uitvoering van verschillende oefeningen. Bijvoorbeeld bij DB curl kan ik de biceps veel beter samentrekken (en vasthouden) als ik mijn schouders wat naar achter trek of "recht hou". Hier ga ik dus ook dringend aan werken.

Verder wil ik dit jaar veel "slimmer" gaan trainen. Ego opzij zetten en indien nodig gewicht verlagen om de oefeningen beter uit te voeren en principes als TUT, controlled negatives,... goed toe te passen. Ik wil wel "sterk" zijn en veel tillen maar mijn hoofddoel blijft toch massa. Het beloofd een interessant jaar te worden. :)

Lekkere comeback man!

En met schouders heb ik ook, houding speelt een grote rol. Doe daarbij shoulder dislocations.

Lekkere comeback man!

En met schouders heb ik ook, houding speelt een grote rol. Doe daarbij shoulder dislocations.
Die tip heb ik al vaker gekregen. Ik moet er echt werk van maken... Maar ik moet echt een lange stok hebben als ik m'n armen recht wil houden bij het omslaan :p

Je moet je gore bek houwen met je geouwehoer kl***zak. Die massa krijg je alleen door te beulen en vreten en niet gare dingen als slome reps of tut (wtf is dat nou weer) te doen potverdomme.

Laat dit niet weer gebeuren want de volgende x kom je er niet zo gemakkelijk van af.

Je moet je gore bek houwen met je geouwehoer kl***zak. Die massa krijg je alleen door te beulen en vreten en niet gare dingen als slome reps of tut (wtf is dat nou weer) te doen potverdomme.

Laat dit niet weer gebeuren want de volgende x kom je er niet zo gemakkelijk van af.
Kai Greene (je weet wel die dikke n*ger die pompelmoes doet) denkt daar anders over hoor! ??? En hij is echt wel breedt voor zijn leeftijd!

Kai Greene (je weet wel die dikke n*ger die pompelmoes doet) denkt daar anders over hoor! ???

Ja maar dat soort mensen zit zo propvol met rotzooi dat het geen reet uit maakt wat ze doen ze groeien toch wel.
Als je uitvoering maar goed is en je goede oefeningen doet en meer eet dan je nodig hebt en geleidelijk aan de gewichten verzwaard dan groeit iedereen. Of je nou wil of niet.

Ja maar dat soort mensen zit zo propvol met rotzooi dat het geen reet uit maakt wat ze doen ze groeien toch wel.
Als je uitvoering maar goed is en je goede oefeningen doet en meer eet dan je nodig hebt en geleidelijk aan de gewichten verzwaard dan groeit iedereen. Of je nou wil of niet.
Akkoord, maar als ik er nog meer uit kan halen dan wil ik dat ook doen (zonder mezelf vol te proppen met rotzooi). De gewichten moeten sowieso ook omhoog, maar het zal op de tweede plaats komen.

Akkoord, maar als ik er nog meer uit kan halen dan wil ik dat ook doen (zonder mezelf vol te proppen met rotzooi). De gewichten moeten sowieso ook omhoog, maar het zal op de tweede plaats komen.

Aan je sig te zien zul je vanaf nu wel meer gaan eten :trollface:

progressive overload is de enige methode om te groeien, gewichten komen niet op de tweede plaatse maar op de eerste.

progressive overload is de enige methode om te groeien, gewichten komen niet op de tweede plaatse maar op de eerste.

Idd, al die gare andere technieken zijn smoesjes om niet hard te hoeven trainen. Neem dit van ons aan tat en je zult beest worden.

Als je op kracht traint maak je ook massa aan hooowr

lekkere training, schat
ben trots :$
xx

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven