Kan prima

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

waarom relaxed?bodybuilding is wel de sport van de illusies hè!

van mij hoef jij niet relaxed fotos te maken
ik vind het zelf beter om te vergelijken![]()

hé een beetje relaxen jij, mannetje!
we wachten wel even af wat de rest wilt![]()

count me anders tog maar uit boys. heeft niet heel veel nut omdat ik nu niet met iemand kan strijden.
maar ik volg sowieso jullie progress![]()
na de zomer zijn we hopenlijk geen ecto's meer dus kan t vervolg (als dit een succes word) wel wat breder worden 
count me anders tog maar uit boys. heeft niet heel veel nut omdat ik nu niet met iemand kan strijden.
maar ik volg sowieso jullie progress![]()
het gaat om progressie en lol maken. sws stelt het niet veel voor want I xyzyx I gaat maandag beginnen met test/tren cycle.

grapje hoor. maar nu je het zo zegt... wel test liggen?![]()
Zo lang ik nog lekker omhoog ga in gewicht ram ik die echt niet in mijn been hoorNet gewogen: 77kg met kleding en 2 maaltijden, dus zon 75kg zonder kleding en eten in de ochtend. Bovendien twijfel ik nog of ik mee ga doen, ben niet zo van pics maken van mijzelf en wedstrijdjes doen met anderen...

Dat zou ik sowieso niet doen
---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:13 ----------
In reactie op I xyzyx I

Liggen ja, maar heb je die naalden gezien?Zo lang ik nog lekker omhoog ga in gewicht ram ik die echt niet in mijn been hoor

Haha ik heb het zelf voor mijn profiel werkstuk gehaald, geeft wat toegevoegde waarde. Daarnaast is het tot 1016 houdbaar dus nog tijd zat om natty te trainen![]()