XXL Nutrition

The battle of the Ecto's

Mijn pics:

Front & back relaxed
2mfccya.png

9bm8gy.jpg

Legs front & side
bfmmg7.jpg

29crhpj.jpg

Stats:
60x3 BP
60x3 Squat ATG
22x6 Shoulder dumbbell press

Btw zit nu op 13% bf net berekend klote zooi

Beter maakt iedereen zoiets, en dan op 1e post zetten.
Dan @ 1 juli iedereen weer pics maken

Ik heb alleen het idee dat die 1RM niet klopt, heb wel eens geprobeerd te maxen met BP en dan kom ik stukken hoger uit dan met die berekening???

doe gewoon lekker je max pb met 10 reps ofso
lkkr boeiend voorderest

waarom relaxed?:p bodybuilding is wel de sport van de illusies hè!

btw krachstats nog eens.

Deadlift: 135
Squat: 95
bench: 75
bent over row: 5x65 ( tijdje geleden ).
military press: 50

Laatst bewerkt:
Ik zet wel werksetjes neer

Deadlift: 60x8
Benchpress: 50x8
Squat: 50x8
Bent over row: 45x8
DB shoulder press: 16x8

shoulder press per DB uiteraard

count me anders tog maar uit boys. heeft niet heel veel nut omdat ik nu niet met iemand kan strijden.

maar ik volg sowieso jullie progress;)

count me anders tog maar uit boys. heeft niet heel veel nut omdat ik nu niet met iemand kan strijden.

Haha ok :p na de zomer zijn we hopenlijk geen ecto's meer dus kan t vervolg (als dit een succes word) wel wat breder worden :)

het gaat om progressie en lol maken. sws stelt het niet veel voor want I xyzyx I gaat maandag beginnen met test/tren cycle.

Net gewogen: 77kg met kleding en 2 maaltijden, dus zon 75kg zonder kleding en eten in de ochtend. Bovendien twijfel ik nog of ik mee ga doen, ben niet zo van pics maken van mijzelf en wedstrijdjes doen met anderen...

Dat zou ik sowieso niet doen :p

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:13 ----------

In reactie op I xyzyx I

Net gewogen: 77kg met kleding en 2 maaltijden, dus zon 75kg zonder kleding en eten in de ochtend. Bovendien twijfel ik nog of ik mee ga doen, ben niet zo van pics maken van mijzelf en wedstrijdjes doen met anderen...

Haha gewoon je hoofd er af halen, t is geen homo forum ofzo :roflol:

En wedstrijden kunnen juist motiverend zijn, maar je moet het zelf weten :p

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:19 ----------

Dat zou ik sowieso niet doen :p

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:13 ----------

In reactie op I xyzyx I

Haha ik heb het zelf voor mijn profiel werkstuk gehaald, geeft wat toegevoegde waarde. Daarnaast is het tot 1016 houdbaar dus nog tijd zat om natty te trainen :p

Liggen ja, maar heb je die naalden gezien? :roflol: Zo lang ik nog lekker omhoog ga in gewicht ram ik die echt niet in mijn been hoor

Heb me wel ingelezen over aas, maar niet IRL gezien. Ik denk dat spuiten niet zo erg is, gewoon even wennen. Voor je uberhaupt denkt over kuren mag jij ook wel 85 wegen hoor:p

Haha ik heb het zelf voor mijn profiel werkstuk gehaald, geeft wat toegevoegde waarde. Daarnaast is het tot 1016 houdbaar dus nog tijd zat om natty te trainen :p

Ja man dat is echt lang :roflol:

EDIT: Trouwens ff iets anders. Ik had net getraind en 4 min cardio gedaan van tevoren. Daardoor was mijn hartslag best hoog waardoor ik er de hele training last van had (ik kan niet zo goed trainen met een hoge hartslag). Is het een optie om helemaal geen cardio te doen of is de kans op blessures dan groter. Ik doe als cardio alleen fietsen dus ik maak geen spieren 'los' ofzo. Als ik thuis train (1xpw) dan doe ik ook geen cardio en gaat dit ook prima.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven