AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

2016 :p my bad

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:26 ----------

Heb me wel ingelezen over aas, maar niet IRL gezien. Ik denk dat spuiten niet zo erg is, gewoon even wennen. Voor je uberhaupt denkt over kuren mag jij ook wel 85 wegen hoor:p

Haha ik doe mn profiel werkstuk er over :p

Mocht havo pws niet gebruiken omdat de havo eisen toen anders waren ofzo.. Beetje aparte reden, maar goed, die was toch k*t. Dan maar over AAS. Ben je zowel nuttig bezig en leer je wat over die zooi..

Haha ik heb het zelf voor mijn profiel werkstuk gehaald, geeft wat toegevoegde waarde. Daarnaast is het tot 1016 houdbaar dus nog tijd zat om natty te trainen :p

Zeker vet!
Ik zal zometeen pic's posten. Wie zet mij erbij in het lijstje?:D

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:29 ----------

Ja man dat is echt lang :roflol:

EDIT: Trouwens ff iets anders. Ik had net getraind en 4 min cardio gedaan van tevoren. Daardoor was mijn hartslag best hoog waardoor ik er de hele training last van had (ik kan niet zo goed trainen met een hoge hartslag). Is het een optie om helemaal geen cardio te doen of is de kans op blessures dan groter. Ik doe als cardio alleen fietsen dus ik maak geen spieren 'los' ofzo. Als ik thuis train (1xpw) dan doe ik ook geen cardio en gaat dit ook prima.

Gewoon aantal opwarmsetjes doen, je hoeft echt niet op een crosstrainer of iets dergelijks op te warmen

Zeker vet!
Ik zal zometeen pic's posten. Wie zet mij erbij in het lijstje?:D

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 13:29 ----------

Gewoon aantal opwarmsetjes doen, je hoeft echt niet op een crosstrainer of iets dergelijks op te warmen

Haha als je je krachtstats, lichaams stats en pics naar babystyle pmed zet hij ze er wel in denk ik :p .

Ja man dat is echt lang :roflol:

EDIT: Trouwens ff iets anders. Ik had net getraind en 4 min cardio gedaan van tevoren. Daardoor was mijn hartslag best hoog waardoor ik er de hele training last van had (ik kan niet zo goed trainen met een hoge hartslag). Is het een optie om helemaal geen cardio te doen of is de kans op blessures dan groter. Ik doe als cardio alleen fietsen dus ik maak geen spieren 'los' ofzo. Als ik thuis train (1xpw) dan doe ik ook geen cardio en gaat dit ook prima.

Waarom beschouw je je warming up als cardio? Het is de bedoeling dat je rustig je algemene doorbloeding wat stimuleert en dat je hartslag ietsjes hoger zit. Een paar sprintjes trekken voor je gaat liften is dus niet echt bevorderend ;) Je zal juist een grotere kans op blessures hebben als je doorgaat met wat je nu doet.

Waarom beschouw je je warming up als cardio? Het is de bedoeling dat je rustig je algemene doorbloeding wat stimuleert en dat je hartslag ietsjes hoger zit. Een paar sprintjes trekken voor je gaat liften is dus niet echt bevorderend ;) Je zal juist een grotere kans op blessures hebben als je doorgaat met wat je nu doet.

Dit.

Gewoon rustig fietsen, t is bedoeld om je spieren warm te maken niet om conditie te trainen :p

Zelf doe ik overigens geen cardio, doe gewoon een setje met lege barbell om ff op de techniek te focussen en vervolgens bouw ik het gewicht op in stapjes van 5 of 10 kilo naar mijn max.

Bijvoorbeeld: deadlift doe ik dus 12x 55, 12x 65 en 12x 75

Ok bedankt. Ik doe al wel opwarmsetjes om eerlijk te zijn. Ik moet zeggen die 4 minuten cardio zijn wel kort, dus ik dacht dan kan ik net zo goed geen cardio doen :p

Dit.

Gewoon rustig fietsen, t is bedoeld om je spieren warm te maken niet om conditie te trainen :p

Zelf doe ik overigens geen cardio, doe gewoon een setje met lege barbell om ff op de techniek te focussen en vervolgens bouw ik het gewicht op in stapjes van 5 of 10 kilo naar mijn max.

Bijvoorbeeld: deadlift doe ik dus 12x 55, 12x 65 en 12x 75

Dus jij laat je hartslag gewoon hoger worden dmv warming up sets. Doe jij dan meestal bij de eerste 3 oefeningen warming up sets ofzo of gwn bij elke oefening?

Als je trouwens met de fiets naar de gym gaat is dat eigenlijk al genoeg om warme spieren te hebben..

Als je trouwens met de fiets naar de gym gaat is dat eigenlijk al genoeg om warme spieren te hebben..

Niet waar, je gaat je vervolgens nog omkleden en voor je met het ijzer bezig bent ben je alweer 10 minuten verder. Dan heb je in nederland ook nog van dat prachtige weer waar het altijd waait of regent dus word je er eerder beroerder van dan warmer. Wat ik het fijnste vond was op borst en rug dagen even op het roeiapparaat opwarmen voor een paar minuutjes en op legday 5 minuutjes op de fiets. En dan vervolgens nog opwarmsetjes natuurlijk.

:roflol: Met de auto naar de gym om daar te gaan fietsen..

Ik laat mijn hartslag niet hoger worden.. Nouja, t zal wel hoger worden van het trainen maar niet dat ik vantevoren ga fietsen of iets dergelijks.. Als je 20-30 reps doet met een lege stang zijn je spieren wel warm, althans, ik heb er nog geen problemen van ondervonden

Niet waar, je gaat je vervolgens nog omkleden en voor je met het ijzer bezig bent ben je alweer 10 minuten verder. Dan heb je in nederland ook nog van dat prachtige weer waar het altijd waait of regent dus word je er eerder beroerder van dan warmer. Wat ik het fijnste vond was op borst en rug dagen even op het roeiapparaat opwarmen voor een paar minuutjes en op legday 5 minuutjes op de fiets. En dan vervolgens nog opwarmsetjes natuurlijk.

Heb je wel gelijk in. Ik doe rug en benen op 1 dag, maar zowel roeien als fietsen gaat m niet worden denk ik :p

:roflol: Met de auto naar de gym om daar te gaan fietsen..

Ik laat mijn hartslag niet hoger worden.. Nouja, t zal wel hoger worden van het trainen maar niet dat ik vantevoren ga fietsen of iets dergelijks.. Als je 20-30 reps doet met een lege stang zijn je spieren wel warm, althans, ik heb er nog geen problemen van ondervonden

Ja I know. Ik train met mijn vader en zusje, dus dan is het wel efficiënt om met een auto te gaan. Bovendien is het een lease auto, dus de brandstof wordt betaald :trollface:

Haha ik zou gewoon in trainingskleren naar de gym gaan..

iedereen voor 16 november stats + pics boven lichaam en onderlichaam posten

• Topic Starter Topic Starter
iedereen voor 16 november stats + pics boven lichaam en onderlichaam posten

euhm iedereen die er nu nog bijwil stuur een pm naar mij want anders moet ik elke post nog eens doorlopen. Heb al 1 pm gekregen!

Pm : Stats ( gewicht , vp , lengte )

Dat zal ik wel wezen

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 18:32 ----------

Trouwens, 16 november is mijn verjaardag. Da's meteen een mooie startdatum :P

Morgen, vandaag weinig tijd gehad moet ik zeggen :p
*lui*

Terug
Naar boven