AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Heb hetzelfde probleem, doe die liever zittend.

Ohp kan ook zittend toch? Maar goed, als je 1 van de oefeningen niet doet gewoon het alternatief wat je wel doet er neerzetten.. Dus dumbbell row ipv bor.. Deadlift is niet echt iets anders voor te bedenken maar goed, laat je die gewoon weg.

Ohp kan ook zittend toch? Maar goed, als je 1 van de oefeningen niet doet gewoon het alternatief wat je wel doet er neerzetten.. Dus dumbbell row ipv bor.. Deadlift is niet echt iets anders voor te bedenken maar goed, laat je die gewoon weg.

Ok prima. Ik ga zo trouwens rug/benen doen, is het de bedoeling dat ik mijn logs hier plaats of gwn elke week alleen de hoofdoefeningen updaten.

Ok prima. Ik ga zo trouwens rug/benen doen, is het de bedoeling dat ik mijn logs hier plaats of gwn elke week alleen de hoofdoefeningen updaten.

Haha van mij mag je het gewoon elke dag doen, ik kan t zelf niet doen omdat ik mijn schema via persoonlijke begeleiding heb dus ik mag het volledige schema niet plaatsen :p

Haha van mij mag je het gewoon elke dag doen, ik kan t zelf niet doen omdat ik mijn schema via persoonlijke begeleiding heb dus ik mag het volledige schema niet plaatsen :p

Anders hou ik het wel op de 4 grote oefeningen voor mij. Misschien ga ik binnenkort hier nog een log openen dus dan post ik mijn trainingen liever daarin.

Anders hou ik het wel op de 4 grote oefeningen voor mij. Misschien ga ik binnenkort hier nog een log openen dus dan post ik mijn trainingen liever daarin.

Haha je kan t tot die tijd ook gewoon hier doen :p maar goed, je moet gewoon zelf even kijken..

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 11:10 ----------

Je moet baby trouwens ff pm doen dat hij jou er ook tussen zet, zie net dat hij dat nog niet gedaan heeft :p

Leuk topic, kan alleen niet meedoen denk :(

wat een boel ecto's op dit forum of niet

Ik weet mijn 1RM niet, kan je dit erger berekenen? of gewoon schatten?

.

Laatst bewerkt:
Laat maar, gevonden

---------- Post toegevoegd Sun 11 Nov 2012 om 11:47 ----------

Welke oefeningen? DL SQ BP? Of nog iets erbij?

OVH doe ik niet, DB press dan maar?

Terug
Naar boven