- Waardering
- 267
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nee ben niet echt ecto meer maar gaat meer om vooruitgang tog
![]()

Shit zeg en ik had van plan om te winnen? -.-
I xyzyx I wie moet ik nu nog toevoegen?
we moeten gewoon kijken naar wie de meeste visuele progressie gemaakt heeft.. Dus eind resultaat - begin resultaat niet eind resultaat met elkaar vergelijken 

Als je profiel stats kloppen wel![]()
Denk dat we max 15 lui moeten doen anders wordt het te vol. Niet iedereen zal toch even actief zijn en misschien zullen sommigen afhaken..
Hoe moeten we trouwens krachtstats vaststellen? Ik doe nooit max rep, je kan via bodybuilding.com wel je max rep berekenen dus misschien daar op afgaan?

Als je profiel stats kloppen wel![]()
Denk dat we max 15 lui moeten doen anders wordt het te vol. Niet iedereen zal toch even actief zijn en misschien zullen sommigen afhaken..
Hoe moeten we trouwens krachtstats vaststellen? Ik doe nooit max rep, je kan via bodybuilding.com wel je max rep berekenen dus misschien daar op afgaan?
Idd we gaan limiet van 15 doen. Doen we anders gewoon op visuele progressie zonder krachtstats?

Misschien 1 winnaar op visuele progressie en 1 voor krachtstats. Ik neem aan dat je wel 1 koekje extra kunt missen![]()

Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Suc6 allemaal.![]()

Misschien 1 winnaar op visuele progressie en 1 voor krachtstats. Ik neem aan dat je wel 1 koekje extra kunt missen![]()
Haha als je t op komt halen krijg je wel een heel pak

Denk dat we gewoon de grote 5 moeten pakken? 

True
Als iedereen ff zijn krachtstats kan posten op max 1 rep hebben we dat ook weer gedaan, moet Baby het ff onder elke naam als spoiler doenDenk dat we gewoon de grote 5 moeten pakken?
In mijn geval:
Deadlift: 100 kilo
Squat: 70 kilo
Benchpress: 60 kilo
Bent over row: 65 kilo
Overhead press: 35 kilo
Als je niet weet hoe spoiler werkt is het gewoon [ spoiler en [ /spoiler] zonder spaties er omheen zetten![]()
en ik doe geen dl en ohp.
bor doe ik ook onderhands

True
Als iedereen ff zijn krachtstats kan posten op max 1 rep hebben we dat ook weer gedaan, moet Baby het ff onder elke naam als spoiler doenDenk dat we gewoon de grote 5 moeten pakken?
In mijn geval:
Deadlift: 100 kilo
Squat: 70 kilo
Benchpress: 60 kilo
Bent over row: 65 kilo
Overhead press: 35 kilo
Als je niet weet hoe spoiler werkt is het gewoon [ spoiler en [ /spoiler] zonder spaties er omheen zetten![]()

Niet iedereen doet die oefening though.. Ik deadlift, benchpress bv niet