MuscleMeat

The battle of the Ecto's

front relaxed .

• Topic Starter Topic Starter
nee ben niet echt ecto meer maar gaat meer om vooruitgang tog

2e3bpxg.jpg

Shit zeg en ik had van plan om te winnen? -.-:mad:

I xyzyx I wie moet ik nu nog toevoegen?

Shit zeg en ik had van plan om te winnen? -.-:mad:

I xyzyx I wie moet ik nu nog toevoegen?

Haha :p we moeten gewoon kijken naar wie de meeste visuele progressie gemaakt heeft.. Dus eind resultaat - begin resultaat niet eind resultaat met elkaar vergelijken :p

En uh, tommie en jochemB. Als sebastiaan nog mee wilt doen hij ook :)

Als je profiel stats kloppen wel :p

Denk dat we max 15 lui moeten doen anders wordt het te vol. Niet iedereen zal toch even actief zijn en misschien zullen sommigen afhaken..

Hoe moeten we trouwens krachtstats vaststellen? Ik doe nooit max rep, je kan via bodybuilding.com wel je max rep berekenen dus misschien daar op afgaan?

Denk dat we max 15 lui moeten doen anders wordt het te vol. Niet iedereen zal toch even actief zijn en misschien zullen sommigen afhaken..

Hoe moeten we trouwens krachtstats vaststellen? Ik doe nooit max rep, je kan via bodybuilding.com wel je max rep berekenen dus misschien daar op afgaan?

Ja stats kloppen.

Ik doe die max berekenen met die van exrx , ik ken die van bb niet :p

Idd we gaan limiet van 15 doen. Doen we anders gewoon op visuele progressie zonder krachtstats?

Ik ben benieuwd hoe dit gaat verlopen. Suc6 allemaal.:)

Prijs van koekjes is wel gestegen hé... :trollface:

True :p

Als iedereen ff zijn krachtstats kan posten op max 1 rep hebben we dat ook weer gedaan, moet Baby het ff onder elke naam als spoiler doen :p Denk dat we gewoon de grote 5 moeten pakken?

In mijn geval:

Deadlift: 100 kilo
Squat: 70 kilo
Benchpress: 60 kilo
Bent over row: 65 kilo
Overhead press: 35 kilo

Als je niet weet hoe spoiler werkt is het gewoon [ spoiler en [ /spoiler] zonder spaties er omheen zetten :p

btw einde van battle 1 juli?

en ik doe geen dl en ohp.
bor doe ik ook onderhands

Als iedereen ff zijn krachtstats kan posten op max 1 rep hebben we dat ook weer gedaan, moet Baby het ff onder elke naam als spoiler doen :p Denk dat we gewoon de grote 5 moeten pakken?

In mijn geval:

Als je niet weet hoe spoiler werkt is het gewoon [ spoiler en [ /spoiler] zonder spaties er omheen zetten :p

Niet iedereen doet die oefening though.. Ik deadlift, benchpress bv niet

In mijn geval:

Ik doe helaas geen dl en sq vanwege mijn onderrug, bovendien doe ik decline bp, db sp en db row. Voor benen is vooral leg press belangrijk voor mij.

Leg press: 300kg
Decline bp: 72.5kg
Db row: 45kg
Db sp: 21kg

Heb het met de exrx berekent, want daar kun je gwn elk getal invullen zegmaar, niet in stapjes van 5kg. En die db oefeningen zijn per hand natuurlijk :p

Terug
Naar boven