Fitness Seller

The battle of the Ecto's

waarschijnlijk lijkt het of je vp stijgt, of een meting die niet klopt.
je kan niet afvallen en vet aanzetten tegelijk lijkt mij

trainingsschema veranderen en/of meer eten

Trainingsschema laatst 2 weken terug veranderd
Verder meet ik mn vp niet maar ik gebruik de spiegel als zelfreflectiemiddel.
Ik hoop gewoon placebo effect verkeerde richting in...

waarschijnlijk lijkt het of je vp stijgt, of een meting die niet klopt.
je kan niet afvallen en vet aanzetten tegelijk lijkt mij

trainingsschema veranderen en/of meer eten

Je kan best spier verliezen en in vet aankomen tegelijk. Net zoals je in spier kan aankomen en vet kan verliezen.

@Jochem

Hebje een voedingsschema?

Bijlagen

Daar is eigenlijk niks op aan te merken ???.

Precies, dat vind ik nou juist zo k*t.

Er zijn een tel redenen bij me opgekomen:
1. Het was 2 uur dat ik me woog (net wakker), nog niks gegeten/ gedronken, alle voedingsstoffen in me lichaam zijn op
2. Gister had ik een feestje (geen alcohol gedronken, doe ik niet aan), maar ook geen water gedronken
3. Eindelijk eens goed geslapen na al die drukke dagen... (zie het verband alleen niet)

1. Het was 2 uur dat ik me woog (net wakker), nog niks gegeten/ gedronken, alle voedingsstoffen in me lichaam zijn op
2. Gister had ik een feestje (geen alcohol gedronken, doe ik niet aan), maar ook geen water gedronken
3. Eindelijk eens goed geslapen na al die drukke dagen... (zie het verband alleen niet)

Trainingen verlopen goed het ligt niet aan je rust of voeding ? Dan weet ik geen oorzaken meer, het kan ook zijn dat je overtraint bent en gewoon even een weekje rust nodig hebt.

Trainingen verlopen goed het ligt niet aan je rust of voeding ? Dan weet ik geen oorzaken meer, het kan ook zijn dat je overtraint bent en gewoon even een weekje rust nodig hebt.

Trainingen gaan prima, maakte gisteren nog pr op mp. Ik kan misschien wel een weekje rust ertussen inlassen, maar dat vind ik echt k*t. Dan doe ik helemaal niks, is het ook nog eens vakantie. Maar ik kan het altijd proberen, heb denk ik in de tijd dat ik train (1 jaar) nog geen 20/30 trainingen gemist

Je eet redelijk veel zout. Dit in combinate met weinig drinken zou het probleem kunnen zijn.

Weet je zeker dat het geen vocht is dat je vasthoud ?

Vraag me af of ik dan minder brood zou moeten eten en iets anders in de plaats eten

waarom zo erg op gewicht letten:p

Omdat visueel het vet de overhand neemt :p

6 months out

20121222_153232.jpg

Terug
Naar boven