Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Kijkend naar zn rug staat die wel rond de 10 hoor. Misshien dat je veel vocht vasthoud?

Ja denk het wel. 's ochtends zijn mn abs prima te zien (meestal 4 of 6), maar zodra ik een paar maaltijden gegeten heb, zijn ze wat vager. Ik kwam er ook achter dat ik de foto's gemaakt had toen het buiten donker was, dus ik has best wat schaduw waardoor het onduidelijker leek. Maak abs foto's voortaan wel wanneer het lichter is.

Kan ook door slechte lichtgeving, hij is wel rond de 10. Als je goed kijkt zie je ook een schaduw op z'n core. Misschien even opnieuw die foto maken.

lichtinval doet veel hoor:p

mja klopt. Maar zolang het niet gemeten is... telt het niet:p

ziet er niet verkeerd uit hoor jay;) Lekker bulken!

Thanks, jouw pic zag er ook goed uit ;)

Maar ik ben van plan om binnenkort weer een meting te gaan doen, had al een mailtje gestuurd naar die vrouw die metingen doet, maar zij heeft helaas nog niet gereageerd :(

Vond het op die pic best meevallen hoe erg mn schouders achterliepen, had het idee dat het erger was ;)

hier mijn foto, zojuist genomen. Is wel een van de betere omstandigheden

22-12-12.jpg

Het lijkt wel of je je buik inhoudt of heb ik het mis :P

Gevaarlijk hier dalijk krijgen we nog een ecto posedown :D.

ik train mijn abs de laatste tijd nooit meer. geen zin in.

nog 650 kcals en dan zit mn 3500 behoefte er ook weer op

Nou het plan is in ieder geval simpel dit jaar. Lekker bulken. Wanneer ik ga cutten is wel even de vraag. De maand mei lijkt mij niet ideaal ivm examens, daarvoor ook niet ivm examentrainingen. Direct na de examens cutten. Een keertje 10% ofzo op 73 kg

Nouja inhouden niet, aanspannen wel
Ik heb nauwelijks kcal op vandaag. Denk 1500 hooguit. 8 broodjes, 3 kippendijtjes, 2 stukjes rollade en een aardappeltje

---------- Post toegevoegd Sat 22 Dec 2012 om 21:23 ----------

Heb ik ook, abs zijn saai

Wat vinden jullie van dit schema:

21d1kxy.png

Ik ga dus geen rug/bi/benen en borst/tri/schouders/kuiten/abs meer doen, omdat rug en benen op 1 dag te zwaar was.

vanochtend 6:30 gewogen: 77.8kg (alleen gepist)
om 9:45 weer gewogen dit keer na schijten en weer pissen: 77.3kg

0.5kg verschil luls, iig wel 200-300g aangekomen tov van vorige zondag

Netjes!
Ik heb me ook gewogen: 74.4kg -> alleen gepist
Daarnet gescheten, maar dat was niet echt veel ofzo dus ik gok 74.2/74.3

Het pis en schijt topic... Kan ook gewoon op lege maag zeggen anders gaat mijn eetlust direct weg en weg gains :rolleyes:.

Sinds ik zeg dat ik schijt en pis maak ik de gains van mn leven :p

Terug
Naar boven