AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Ja dat vraag ik me ook wel af

dit zijn mn remainings:
386 309 0 40
Calories Carbs Fat Protein

zit precies genoeg op mn vet, als ik deze heb gehaald sta ik op 3200 kcal, oftewel mijn basaal metabolisme... potverdomme wat kan ik nu nog extra eten?

Je hoeft echt niet precies op je macro's te eten, eet dan gewoon een keer wat meer vet. Gooi een shake en wat pasta achterover

Je hoeft echt niet precies op je macro's te eten, eet dan gewoon een keer wat meer vet. Gooi een shake en wat pasta achterover

heb geen shake, ben wel van plan om whey perfection te kopen voor 2 maand (35 euro). vooral omdat ik door trainen/school/leren al weinig tijd over heb om tot mn macro's te komen. pasta is trouwens op, kan ik ook nog gewoon 2 frikandellen erin gooien? of kipnuggets ofzo? vet maakt me idd niet veel uit ik verwacht sowieso nog wel dat m bf gaat stijgen tot eind volgend jaar.

xyzyx wat heb je gedaan?

Lol omdat ze dachten dat ik lui bedreigde en handelde in zwaar illegaal vuurwerk via t internet.

Alleen jammer dat hun bewijs onrechtmatig verkregen is :roflol:

Niet dat ze veel gevonden hebben, ze waren t meest in hun nopjes met 4 potjes afbijt waarvan ze dachten dat t een explosieve substantie was :o

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 20:45 ----------

ik vond het al zo raar dat je geen antwoord gaf op whatsapp, nu ik erover nadenk is je mobiel ingenomen :roflol:

:roflol: allemaal random crap sturen..

Nouja komt toch niet aan, ding staat uit.

Lol omdat ze dachten dat ik lui bedreigde en handelde in zwaar illegaal vuurwerk via t internet.

Alleen jammer dat hun bewijs onrechtmatig verkregen is :roflol:

Niet dat ze veel gevonden hebben, ze waren t meest in hun nopjes met 4 potjes afbijt waarvan ze dachten dat t een explosieve substantie was :o

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 20:45 ----------

:roflol: allemaal random crap sturen..

Nouja komt toch niet aan, ding staat uit.

mwa je hebt ook een strafblad:p

heb geen shake, ben wel van plan om whey perfection te kopen voor 2 maand (35 euro). vooral omdat ik door trainen/school/leren al weinig tijd over heb om tot mn macro's te komen. pasta is trouwens op, kan ik ook nog gewoon 2 frikandellen erin gooien? of kipnuggets ofzo? vet maakt me idd niet veel uit ik verwacht sowieso nog wel dat m bf gaat stijgen tot eind volgend jaar.

Kan prima voor een keertje, niet teveel over je kcal heen ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Dec 2012 om 20:52 ----------

Nee, zijn in hoger beroep gegaan anders was wapenvergunning allang ingevorderd

En ik ben geen crimineel, buiten illegaal vuurwerk en te hard rijden ben ik braaf :o

Gast :roflol:

xyzyx je bent echt een dikke lul tegenover justitie
als je straks 100 kg bent hebben we hier nieuwe holleeder

gisteren uit in escape in amsterdam. doei 70 euro en doei gains. om.6:00 nog pizza naar binnen gewerkt..Vandaag om 14:00 bed uit.
2 broodjes kipfilet en een kopje soep gegeten..geen honger.

Hah, dat feel, i know it.

Was om 5 uur thuis en kwam rond 1 uur me nest uit. Epic tosti met ei gebakken en dat is alles wat ik op heb vandaag :o

ik vind persoonlijk zachter rijden hinderlijker dan wat harder. Mensen die 90/100 rijden waar je 120 mag...zo irritant.

Zolang ze t op de linker baan doen.. Net als vrachtwagens, achterlijk volk blijf gewoon rechts en daarna zeiken dat in de bebouwde kom niemand begrip voor ze heeft.

Vanochtend 68.2 kilo :fuu:

Nee, zijn in hoger beroep gegaan anders was wapenvergunning allang ingevorderd

En ik ben geen crimineel, buiten illegaal vuurwerk en te hard rijden ben ik braaf :o

Heb jij wapenvergunning?

En onrechtmatig bewijs als in je hebt t wel gedaan naar ze hebben het verkloot?

Sinds tijden weer een UB training gedaan, voelde erg lekker moet ik zeggen.

Flat dumbbell press
8x18
8x22
Fx26 <-- kreeg de dumbbells niet zelf omhoog
5x26 <-- iemand gaf ze aan, toen kreeg ik er dus 5hh uit
Volgende keer 3 setjes van 26kg proberen denk ik.

Chin ups
6xBW
6xBW+6kg
5xBW+7kg
Progressie :)

Military press
5xstang
5x25
5x30
5x35
Wel ok, vorige keer deed ik 2x35 :eek:

Dumbbell row
8x30
8x36
Damn nice die 36kg. Volgende keer denk ik verhogen ;)

Daarnaast nog incline db flyes, db shrugs, dip machine en incline db curls.

Terug
Naar boven