MuscleMeat

The battle of the Ecto's

steeds moeten schijten en pissen is lastig,.. is wat lastig is zou een probleem kunnen zijn, en over problemen moet je praten toch :p

Is dat dus een voorstel om een nieuw topic te openen genaamd het pis en schijt topic ?

( •_•)
( •_•)>⌐■-■
(⌐■_■)

Waarom? Zolang hij niet overal 3-4 setjes van doet is het prim hoor. Had het zelf ook zo ongeveer en vond het heerlijk + dem gains.

Over schijten gesproken, me ma geeft me net een groot glas kiwisap. Pas toen ik het op had zei ze erbij datje er goed van gaat schijten. Inb4 spetterpoep.

Waarom? Zolang hij niet overal 3-4 setjes van doet is het prim hoor. Had het zelf ook zo ongeveer en vond het heerlijk + dem gains.

Over schijten gesproken, me ma geeft me net een groot glas kiwisap. Pas toen ik het op had zei ze erbij datje er goed van gaat schijten. Inb4 spetterpoep.

:roflol:

Zou het gewoon simpel houden. Werkte voor mij ook goed

Ja ik doe meestal 3 setjes per oefening ofzo. En die 8 oefeningen moeten denk ik wel lukken in 60-75 min met voldoende rust.

12 uur wakker, 2 broodjes pindakaas en 2 broodjes geroosterd ham gegeten met glas chocomel, als snacks tussendoor 100 gram ongepelde pinda's in totaal, later broodjes knakworsten gemaakt (3). 2 koppen groentesoep en dat was het.. hier en daar wat chocola ofzo, niet mn dagelijkse behoeften gehad :( k*tleven

je hebt nog de tijd

Morgen op vakantie :o week niet trainen. Zit zelf te denken om thuis te blijven en voor kerst ff heen en weer te rijden en tijdens oud en nieuw.

Afgelopen week redelijk goed gegeten maar na gezeik met popo weer weinig honger. Kreeg zelfs broodje kebab maar half naar binnen :fuu:

door gezeik popo geen honger?
altijd wel een excuus jij
volgende keer stuur ik jou een pic van mijn stront dan heb je wel een goed excuus.

gisteren uit in escape in amsterdam. doei 70 euro en doei gains. om.6:00 nog pizza naar binnen gewerkt..Vandaag om 14:00 bed uit.
2 broodjes kipfilet en een kopje soep gegeten..geen honger.

ik zit alweer op 2600/3000 kcals lulss

Moah kcalletje of 1200 nu XD. Zometeen t*fus hard eten

wat heb je gedaan xyzyx?

net weer kop soep en 2 frikandellen speciaal gegeten. ff tellen op hoeveel ik zit ^^

Terug
Naar boven