Fitness Seller

The battle of the Ecto's

Heb jij wapenvergunning?

En onrechtmatig bewijs als in je hebt t wel gedaan naar ze hebben het verkloot?

Ja alleen vanwegen het gezeik heb ik wapen meestal op de vereniging liggen.

En soort van, ze hadden eigenlijk praktisch niets gevonden. Allemaal oude rommel waarvan ik niet eens wist dat ik t nog had :roflol: . Nouja en mijn lading vuurwerk wat aan nl wetgeving voldoet maar ook dat hebben ze mee genomen :(

Net lekker rug gedaan, potverdomme ik haat 's ochtends trainen :'(
DL:
10x50
10x60
3x8x80 (was helemaal dood, ik denk ik hou t hierbij. ****ing warm en zuurstoftekort in de gym, rug kon nog wel wat hebben)

BOR:
10x40
4x8x50

FUU k*t ochtend

Ja alleen vanwegen het gezeik heb ik wapen meestal op de vereniging liggen.

En soort van, ze hadden eigenlijk praktisch niets gevonden. Allemaal oude rommel waarvan ik niet eens wist dat ik t nog had :roflol: . Nouja en mijn lading vuurwerk wat aan nl wetgeving voldoet maar ook dat hebben ze mee genomen :(

Oh shit, topcrimineel in spe hier, wil jou niet tegen komen als je aan het juicen bent roid rageee :p

Maar dat zal ook wel niet goed staan beschuldigingen van bedreiging en wapenvergunning.

Hiervoor had je trouwens toch ookal gezeik met iets anders toch?

Oh shit, topcrimineel in spe hier, wil jou niet tegen komen als je aan het juicen bent roid rageee :p

Maar dat zal ook wel niet goed staan beschuldigingen van bedreiging en wapenvergunning.

Hiervoor had je trouwens toch ookal gezeik met iets anders toch?

Ik heb niemand bedreigd, deze x niet en vorige x ook niet :o

En dit is nog steeds het zelfde. Die lui zijn gewoon niet goed wijs en de politie houd ze een hand boven het hoofd door aan te nemen dat iets waar is en t niet eens te onderzoeken.

Maar goed.. Zo grote pan boerenkool maken en daarna pasta saus :)

Nieuw voedingsschema inelkaar geflanst zit nu op 3182 kcal dan.
Iemand even checken?
Inb4 low fat reacties

Bijlagen

Zei toch inb4 low fat reacties :p
Ja, maar zit nu op 60g vet. Vind ik wel prima zo, heb hiervoor meer vet gegeten en t vliegt eraan die vetjes. Niet dat ik nu impliceer dat als je veel vet eet je dik wordt
Eiwit staat op 190 gram ofzo dus 2.5g/kg lichaamsgewicht
Rest carbs

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 18:19 ----------

Ja, maar zit nu op 60g vet. Vind ik wel prima zo, heb hiervoor meer vet gegeten en t vliegt eraan die vetjes. Niet dat ik nu impliceer dat als je veel vet eet je dik wordt
Rest carbs

Rest carbs

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 18:19 ----------

Rest carbs

Double post xD

Maar ik vind je carbs wel hoog. Hoe gain je op dit voedingsschema?

K*t, ja hij deed al vaag.
Geen idee, moet het nog uitproberen. Ik denk echter wel dat het beter voor mezelf is als ik lager in vetten zit.
Zal vetten sowieso wel onderschat hebben dus deze zulen wel 65-70 gram wezen.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 18:29 ----------

471 carbs veel? valt wel mee toch?

ik eet zelf rond de 300 carbs
umad

haha ik eet maar gewoon wat heb geen idee hoeveel carbs jelly?

K*t, ja hij deed al vaag.
Geen idee, moet het nog uitproberen. Ik denk echter wel dat het beter voor mezelf is als ik lager in vetten zit.
Zal vetten sowieso wel onderschat hebben dus deze zulen wel 65-70 gram wezen.

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 18:29 ----------

471 carbs veel? valt wel mee toch?

Zit zelf ook niet al te hoog in vetten, denk iets van max 70, dit verschilt ook wel per dag moet ik zeggen.

ik eet zelf rond de 300 carbs
umad

Same here denk ik xD
Heb eigenlijk niet echt een vast voedingsschema :P

Ga denk ik toch maar een voedingsschema maken :o . Laatste tijd eet ik overdag nauwelijks en dan kan ik 's avonds niet alles wegstouwen.

En ook maar wat meer melk drinken.. 2 liter melk, kwark en avondeten is al 2000 kcal. 4 maaltijden er bij en klaar :p

Als je gewoon op tijd opstaat en zorgt dat je niet te vet eet.
En gewoon boven de 200 gram eiwit zit hoef je niet perse een voedingsschema hoor

Ga denk ik toch maar een voedingsschema maken :o . Laatste tijd eet ik overdag nauwelijks en dan kan ik 's avonds niet alles wegstouwen.

En ook maar wat meer melk drinken.. 2 liter melk, kwark en avondeten is al 2000 kcal. 4 maaltijden er bij en klaar :p

Same here, vind dat ik vrij weinig eet en ik kom bijna niet aan in gewicht, krachtstats gaan gelukkig wel vooruit.

Ik drink ook iets van 1.5l melk per dag, wel halfvolle trouwens, volle is een stukje duurder ;)

Als je gewoon op tijd opstaat en zorgt dat je niet te vet eet.
En gewoon boven de 200 gram eiwit zit hoef je niet perse een voedingsschema hoor

Ik stel t gewoon hele tijd uit.. Dan ontbijt ik en 5 geestelijke minuten is t 5 uur.. Zeker in de vakantie heb ik dat te vaak

Same here, vind dat ik vrij weinig eet en ik kom bijna niet aan in gewicht, krachtstats gaan gelukkig wel vooruit.

Ik drink ook iets van 1.5l melk per dag, wel halfvolle trouwens, volle is een stukje duurder ;)

10 cent extra betalen voor +250 Kcals per pak.

Scheelt iets minder dan 10 cent per liter, bij de AH. Vandaar dat ik volle melk prefereer; ik reken in Kcals.

Terug
Naar boven