MuscleMeat

The battle of the Ecto's

ho ho ho
iemand nog goede voornemens voor 2013?

xyzyx voornemen voor 2013: in de zomer de spuit erin.

Het gaat hier puur om de esthetiek van de melksmaak.

Je kunt het zo gek niet verzinnen. Griekse Yoghurt is ook prima bulkmateriaal. 600Kcals voor 70 cent. Wat honing erdoor mixen.. prima te doen.

**** macro's. Er zou een regel moeten zijn waarin staat dat je je pas mag obsederen met six packs en what not als je boven de 90kg weegt.

Je kunt het zo gek niet verzinnen. Griekse Yoghurt is ook prima bulkmateriaal. 600Kcals voor 70 cent. Wat honing erdoor mixen.. prima te doen.

**** macro's. Er zou een regel moeten zijn waarin staat dat je je pas mag obsederen met six packs en what not als je boven de 90kg weegt.

Mooi die vetjes ook weer binnen. Opzich maakt het idd niet uit waar je het vandaan haalt die kcals.

qft, maar wil niet zeggen dat ik er meteen als giga papz*k met 19% wil rondlopen ;). Kost alleen maar tijd om weg te cutten

Klopt helemaal.

Het punt is dat als je in de bulk zoveel mogelijk clean voedsel naar binnen werkt en niet expres je macro's probeert te ****en, het eigenlijk heel lastig is om significant af te wijken van ideale macroverhoudingen.

Klopt helemaal.

Het punt is dat als je in de bulk zoveel mogelijk clean voedsel naar binnen werkt en niet expres je macro's probeert te ****en, het eigenlijk heel lastig is om significant af te wijken van ideale macroverhoudingen.

Klopt, daarom is het ook zo moeilijk zoeken naar voedsel om aan te vullen en die tegelijkertijd binnen je macro's blijven.
Zijn uiteraard wel verschillen (zoals keto/low carb, jammer genoeg is dat niet bulk)

Een pak melk is ideaal bulkvoer.. maar dat vind je smerig. Yoghurt met muesli is een goed alternatief. Een bakje nootjes (als in walnoten, pecannoten) verspreid eten over de gehele dag is een gezonde toevoeging van 700 Kcals, maar wat prijzig.

Een pak melk is ideaal bulkvoer.. maar dat vind je smerig. Yoghurt met muesli is een goed alternatief. Een bakje nootjes (als in walnoten, pecannoten) verspreid eten over de gehele dag is een gezonde toevoeging van 700 Kcals, maar wat prijzig.

Pinda's heb ik er ook tussen ;). Ongezouten uiteraard

volgens mij heb je fake juice gekocht

Hij heeft gewoon kontzweet van een stier opgekocht, waarin ze zeggen dat er test in zit

Terug
Naar boven