Nesselaarr
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 121
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 62kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat dere leg en abs dag
squat
40x10
50x10
60x8
65x5 PR (was alleen had misschien nog 1-2 bijgekunt)
Goed bezig, maar blijf je een beetje staken rond de 65kg met die squats? Gewicht zegt natuurlijk niet alles, maar vind het wel laag voor de tijd dat je al traint.
hmm ik ga 4 xpw ublb doen.
BOR en db shoulder press doe ik ook 3 sets btw.. foutje

Squats doet hij nog maar net geloof ik, net zoals dl. (not sure though)
ik doe 60 als ik het me goed herinner en dan atg.. Dan nog is t niet echt veelik doe 60 als ik het me goed herinner en dan atg..
Morgen weer eens squatten, tijdje niet gedaan omdat ik last van knie had.
Gister 4000 kcal gegeten, gewoon om t uur 500 kcal eten en je zit er zo op.
Dan nog is t niet echt veelik doe 60 als ik het me goed herinner en dan atg..
Morgen weer eens squatten, tijdje niet gedaan omdat ik last van knie had.
Gister 4000 kcal gegeten, gewoon om t uur 500 kcal eten en je zit er zo op.
Goed bezig, maar blijf je een beetje staken rond de 65kg met die squats? Gewicht zegt natuurlijk niet alles, maar vind het wel laag voor de tijd dat je al traint.

ik squat ongeveer een half jaar pas
en nee ik ga juist vooruit![]()
Vooruitgang is altijd goed! Maar dan alsnog vind het voor een half jaar magertjes. Maar als je benen groeien heb ik niks gezegd natuurlijk.

Vandaag was ik te moe om te trainen, heb van 8 tot 5 gewerkt in de kassen. Ben eigenlijk benieuwd wat jullie doen als bijbaantje en hoe dat samengaat met jullie trainingen ? Ik moet namelijk nodig iets anders zoeken maar heb op dit moment nog geen idee wat.
Goed proberen te eten en gewoon gaan trainen. van 8 tot 5 heb je toch nog tijd zat over
Ik squat en dl nu 3 weken ofzo:
SQ: 5x75, kan wss meer hoop 1x90 uiteindelijk
DL: 1x110, had 2 weken geleden gemaxt dus ik zou miss wel meer kunnen nu. DL is een oefening die ik liever niet te vaak max eigenlijk
Maar hoeveel je squat hangt idd af van hoe vaak je traint, sommigen doen sq 3xpw terwijl anderen dat maar 1xpw doen. Hangt ook af van de manier van trainen: op kracht of op massa, of combinatie.
@daniël: als je steeds vooruitgaat is het toch goed. Ik zie de laatste tijd namelijk alleen maar PR's op je squat![]()