AndroidHealthClinic

The battle of the Ecto's

Ik juice elke dag OJ.

Vieze juicer dat hij is
:trollface:

Net terug van LB training.

Squat:
5x30
5x45
5x60
5x70
5x75
Ging prima, zat nog wat ruimte bij de 75, dus misschien 80kg volgende keer ;)
Liet mijn houding nog ff checken. Mijn knieën kwamen niet voorbij mijn tenen en de diepte was ook prima, verder kreeg ik als tip tenen iets naar buiten te doen en benen iets wijder dan normaal zodat het natuurlijker aanvoelt.

Leg press:
10x125
10x150
10x175
10x200
10x220
10x240
10x240
Zaten een paar gasten stoer te doen over wie 240kg kon wegdrukken toen ik net wilde beginnen met DL. Ik kijken natuurlijk, lukte ze niet lol. Toen dacht ik, ga ik als ecto ff stoer doen, dus ik mij intstalleren bij LP ding en zij dachten natuurlijk dat mij het noooit ging lukken. Dus ik ff 10hh er koeltjes uitgeperst, stonden 10 man te kijken ofzo, meteen zeggen respect man, ze waren echt verbaasd dat mij dat lukte. Toen natuurlijk dikke boost voor de rest van de training. Was wel leuk moment :D
Volgende keer wil ik wel iets dieper gaan met lp, want nu was het net wel/net niet parallel.

Deadlifts
8x40
5x55
5x70
2x5x85
Prima, wilde niet te zwaar gaan na SQ en LP ;)

Daarnaast nog leg extension + seated leg curl ss, standing calf raises en ABS.

Was een lekkere trainining, was vooral tevreden over Squats en heb sinds tijden ook ABS en kuiten lekker aangepakt :)

Laatst bewerkt:
Netjes man! Showen is altijd lachen :D

iedereen kan 240 met leg press luls

je moet natuurlijk op stand 1 zetten en niet de laatste, das net als squatten tot 135 graden

iedereen kan 240 met leg press luls

je moet natuurlijk op stand 1 zetten en niet de laatste, das net als squatten tot 135 graden

Het is zon [Link niet meer beschikbaar], dus er zijn niet veel standen. En ik zei al ik ging net wel/net niet tot 90 graden dus die vergelijking met die squat slaat nergens op. De meesten krijgen 240kg niet eens weg, ongeacht hoe diep ze gaan.

Maar ik snap best dat je het niet geloofd, dachten de anderen ook namelijk ;)

Hè jongens, de rest van die dudes die niet actief zijn eruit pleuren?

Misschien dat iemand ze allemaal een pm kan sturen?

Chickenkip moet ook nog stats en foto's naar mij pmen dacht ik

Terug
Naar boven