MuscleMeat

The battle of the Ecto's

Ja dat kan zijn maar mijn lichaam denkt er anders over, fysiek ben je na zon dagje kapot. Tegen de tijd dat ik thuis ben is het al 6 uur moet ik nog eten en douchen. Als je sportschool dan ook nog een uur van huis is en de laatste bus komt om 10uur vanwege vakantietijd dan heeft het niet veel zin meer.

Prioriteiten stellen. Heb zelf ook niet altijd zin om na een lange zware dag nog volop te knallen maar het moet toch gebeuren.

Eenmaal bezig gaat het meestal wel oke hoe verrot je je ook voelt.

Prioriteiten stellen. Heb zelf ook niet altijd zin om na een lange zware dag nog volop te knallen maar het moet toch gebeuren.

Eenmaal bezig gaat het meestal wel oke hoe verrot je je ook voelt.

Ik wil ook prioriteiten stellen, daarom ben ik opzoek naar een bijbaantje waar ik minder zwaar werk hoef te doen. Mijn lichaam kan dat momenteel nog niet aan.

Ik zeg je eerlijk, kracht boeit mij geen ****. Zolang ik progressie op de weegschaal, spiegel zie en van andere mensen hoor ga ik me niet druk maken dat ik 65kg squat. Ik heb sinds het begin een split gedaan en nooit op kracht getrained, vooruitgang is er altijd geweest. Zelfs een vriend van me squat maar 100kg en 100kg DL en is 180 met 87kg 8% (goed fysiek dus). Eerlijk kracht boeit geen ****.

Zoals XXLtje al eerder in dit topic zei: It's not about lifting 200 pounds,... it's about looking like you could lift them

Het was goed bedoeld hoor mn opmerking over dat je vooruit gaat. Ik had geen commentaar op je sq gewicht ;)

Het was goed bedoeld hoor mn opmerking over dat je vooruit gaat. Ik had geen commentaar op je sq gewicht ;)

Ja weet ik, dit is ook eerder bedoeld voor de mensen die zeggen dat mn kracht laag is (Rob91, tails, I Xyzyx I :trollface: ....)

Laatst bewerkt:
Uitkijken hier daniel maakt een moordlijstje.

Haha nouja hij zegt zelf dat kracht niets uitmaakt :p

Niet dat ik veel lift maar goed

oma in t ziekenhuis. vandaag niet getraind, niks gegeten.. morgen weer knaal'n. weet iemand trouwens nog iets om te eten dat niet dirty is maar wel veel kcal heeft?

Vandaag beetje brakjes.
Nog even na genieten van kerst en morgen weer trainen.
S'avonds een feest dus ga me proberen dit keer beetje in te houde:)

Over bijbaantjes ik vul vakken bij de c1000 niet de leukste baan maar t verdient aardig.

Verdien toch rond de 5 euro per uur.

Vandaag beetje brakjes.
Nog even na genieten van kerst en morgen weer trainen.
S'avonds een feest dus ga me proberen dit keer beetje in te houde:)

Over bijbaantjes ik vul vakken bij de c1000 niet de leukste baan maar t verdient aardig.

Verdien toch rond de 5 euro per uur.

Ga ik dan eens overwegen, ik verdien momenteel namelijk ook 5 euro p/u en ben 18 :D thx voor de tip.

Ga ik dan eens overwegen, ik verdien momenteel namelijk ook 5 euro p/u en ben 18 :D thx voor de tip.

Tis wel denk per winkel anders maar opzich ze hebben prima werken tijden.
Ze zijn bij ons elke dag tot 9 open.

Dus je kan ook met een wat drukkere studie gewoon van 6 tot 10 werken.

Waar ik woon zijn er 3 functies beschikbaar,

kassamedewerker
vulploegmedewerker
verkoopmedewerker Kaas, brood en vleeswaren

Even kijken dan waar ik voor ga solliciteren want ik heb geen ervaring met enig van die baantjes.

Dan zou ik voor kassa of verkoopmedewerker gaan.
Want dan verdien je sws meer als vulpoegmedewerker tenminste bij ons is dat zo.

Ik vul vakken bij de jumbo. Ideaal werk is dat gewoon :D
€ 6.20 per uur.

Ik verdiende 5 euro per uur bij domino's. Nouja inclusief fooi was t 7 euro schat ik.. Maar goed, stelde ook niets voor, af en toe paar pizza's wegbrengen met auto van de baas en de rest van de tijd beetje ouwehoeren en andere lui laten schoonmaken.

Ach was alleen omdat mijn ouders vonden dat ik een baantje moest. Beetje door de stad rijden in een BMW 5 serie en BMW mini, anderen laten werken en pizza's eten zou ik eigenlijk ook wel gratis doen :roflol:

Even snel upperbody geknald

bench
5x50
5x65
5x75
5x90
5x100
5x105
3x110

BOR
5x45
5x60